Η Θέμις Μπαζάκα δεν ήθελε να γίνει ηθοποιός, για την ακρίβεια, όπως αποκάλυψε η ίδια μιλώντας στο "The 2night Show" και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, σιχαινόταν τους ηθοποιούς. Ένα συγκλονιστικό γεγονός όμως άλλαξε ριζικά την πορεία της ζωής της. Ο ξαφνικός χαμός του αδερφού της στα 18 του χρόνια σε τροχαίο την αναγκάζει να επιστρε΄ψει στην Ελλάδα εγκαταλείποντας τις σπουδές της στο Λονδίνο για να σταθεί στους γονείς της που κατέρρευσαν. Και κάπου εκεί, μεταφυσικά, όπως λέει η ίδια βρέθηκε να μπαίνει πρώτη στη σχολή του Κρατικού Βορείου Ελλάδος.
«Δεν ήξερα τι θα κάνω. Η απόφαση ήρθε πολύ τυχαία. Δεν ξεκίνησε με καλό τρόπο! Ήθελα να κάνω σχέδιο μόδας και ρούχα για σκηνικά και κοστούμια για θέατρο και σινεμά. Πέρασα σε μια σχολή στην Αγγλία, πήγα και δεν ήμουν ούτε ένα μήνα εκεί όταν ο αδελφός μου έχασε τη ζωή του σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στα 18 του. Δεν μπορούσα να φύγω, οι γονείς μου διαλύθηκαν και τυχαία ένας φίλος μου μού είπε να δώσω στο θέατρο. Και πρέπει να σου πω ότι σιχαινόμουν και τους ηθοποιούς δεν τους είχα σε εκτίμηση, τους θεωρούσα θεατρίνους. Έδωσα τελευταία στιγμή» διηγείται η ίδια και συνεχίζει:
«Έπρεπε να προετοιμαστώ σε δύο ημέρες, δεν είχα ιδέα. Ήταν ένα νεαρό παιδί τριτοετής και μου είπε ότι θα με βοηθήσει και πέρασα πρώτη. Όταν μπήκα στη σχολή είπα ότι χωράω ολόκληρη, δεν περισσεύει τίποτα. Βρήκα τον σκοπό της ζωής μου τελείως τυχαία. Σαν να με έσπρωξε ο αδελφός μου! Με έσωσε!».
Στη συνέχεια η κουβέντα πήγε στην απόφασή της να πάει στην Αμερική με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου να την ρωτάει γιατί δεν κυνήγησε το Hollywood τότε και την ίδια να απαντάει:
«Στην Αμερική έμεινα πέντε χρόνια, πήγα ως ερωτικός μετανάστης, δεν είχα πρόθεση να πάω στο εξωτερικό. Μόλις είχα πάρει τα βραβεία για τα Πέτρινα Χρόνια. Και όλοι μου έλεγαν, τώρα φεύγεις; Και πρέπει να σου πω ότι δεν με πήρε κανείς μετά τα Πέτρινα Χρόνια να μου προτείνει μία δουλειά. Γέννησα την κόρη μου, σαράντιζε και τότε μου έγινε η πρώτη μου πρόταση. Σχεδόν έναν χρόνο μετά! Συμβαίνει σε πολλούς Έλληνες που κάνουν επιτυχία. Δούλευα στο θέατρο La Mama, που δούλευε κι ο άντρας μου, πήγα σε πολλές οντισιόν. Συνέβαινε κάτι με το πρόσωπό μου. Έμοιαζα Αμερικάνα με ελληνική προφορά! Γεννήθηκε και το παιδί και ήταν δύσκολα τα πράγματα».
«Πέρασα από το Actor’s Studio Είχα δάσκαλο τον Paul Newman, τον Al Pacino και συμμαθητή τον Robert De Niro. Ο Al Pacino ήταν θεόμουρλος. Ανέβαινε πάνω στην καρέκλα και μίλαγε με ταχύτητα. Ο Robert DeNiro δεν μιλούσε καθόλου, ήταν σιωπηλός.
To Actor’s Studio είναι για τους ηθοποιούς που έχουν τελειώσει για να φρεσκάρουν τη μνήμη τους. Ήταν τόσο γοητευτικός. Μία φορά μίλησε και πάγωσε η αίθουσα και είχε μια διαφορετική γνώμη για αυτό που έλεγε η καθηγήτρια» είπε για την εποχή που συναναστρεφόταν με τους υπερδιάσημους αυτούς ηθοποιούς και στη συνέχεια εξήγησε πώς και γιατί επέστρεψε και πώς αυτή της η απόφαση ουσιαστικά της κόστισε τον γάμο της:
«Αποφάσισα να φύγω οριστικά από τη Νέα Υόρκη και να επιστρέψω στην Ελλάδα όταν άρχισαν αν είναι πολύ δυνατές οι προτάσεις από εδώ. Δηλαδή εγώ γύριζα για δυο – τρεις μήνες μια ταινία ή μια σειρά και ξαναγύριζα στην Αμερική. Μετά άρχισαν όμως οι προτάσεις να έρχονται πιο συχνά, η μία πίσω από την άλλη και άρχισε να με ζητάει και το θέατρο.
Συνεννοηθήκαμε με τον άντρα μου, του είπα «θέλεις να προσπαθήσεις και συ να ‘ρθεις να ζήσεις στην Ελλάδα; και αυτό ήταν το λάθος ουσιαστικά. Αυτός δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί εδώ, εγώ δούλευα ακατάπαυστα, αυτός έμενε στο σπίτι κλεισμένος ενώ ήταν αλλιώς συνηθισμένος και εκεί πέρα ήρθε το τέλος».
«Όταν ήρθαμε στην Ελλάδα ήταν τριών ετών η κόρη μου οπότε δεν μου είπε ποτέ γιατί φύγαμε από την Αμερική. Πήγε μια – δυο φορές μόνη της, είχαμε πάει και μαζί αρκετές φορές. Της αρέσουν οι ήσυχες πόλεις, ζει στο Βερολίνο και επέλεξε να μείνει εκεί γιατί της αρέσει να μένει σε μια γειτονιά που είναι σαν χωριό»
Τέλος αναφερόμενη στις τηλεοπτικές της δουλειές η Θέμις Μπαζάκα αποκάλυψε πως αρχικά δεν ήθελε να κάνει τον ρόλο της στη «Μάγισσα» και είχε πει όχι στον Λευτέρη Χαρίτο:
«Ποτέ δεν σνόμπαρα την τηλεόραση. Την αγαπώ, την εκτιμώ και την σέβομαι γι’ αυτό και είμαι και πάρα πολύ προσεχτική. Γενικά έκανα πολύ ωραίες σειρές. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε –γιατί σε 5 χρόνια μπορεί να έχει προκύψει κάτι άλλο- οι πιο αγαπημένες μου είναι «Ο Απών», «Οι Γυναίκες», «Η Μάγισσα» και η κωμωδία «Υπέροχα Πλάσματα».
Η «Μάγισσα» είναι αυτή τη στιγμή στην κορυφή και δεν ήθελα και να την κάνω. Γιατί θεωρούσα ότι δεν μπορώ να κάνω και αυτό και το Humans στο θέατρο.
Όταν είπα στον Λευτέρη Χαρίτο ότι δεν προλαβαίνω να κάνω τη «Μάγισσα», μου έστειλε 3 σενάρια και μόλις τα διάβασα μέσα στη νύχτα είπα «Θεέ μου γιατί μου το κάνεις αυτό, πώς θα το κάνω, θα πεθάνω» κατάλαβα ότι έπρεπε να δεχτώ και αμέσως το έκανα εικόνα για το πώς θα ήμουν οπτικά. Κουράστηκα, εξοντώθηκα αφού τέλειωσα για 2- 2,5 μήνες δεν ήξερα που βρισκόμουν»