Αυτή τη φορά ο Νίκος Μουρατίδης έκανε μια ιδιαίτερα αυστηρή κριτική για τη Δέσποινα Βανδή αναφερόμενος τόσο στο παρελθόν της τραγουδίστριας όσο και στις λάθος επιλογές που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα η καριέρα της να έχει βαλτώσει.
«Γιατί μην ξεχνάμε ότι Βανδή έκανε τη δική της επιτυχία με προσέλκυση πολλών θαυμαστών εδώ και 22 χρόνια… άλλα επειδή έχει ο καιρός γυρίσματα, εκείνη η Βανδή του τότε, σήμερα τι έχει απογίνει; Γιατί πια δεν προσελκύει θαυμαστές, γιατί δεν κάνει πραγματικές επιτυχίες, γιατί υποφέρει για να βρει χώρους να τραγουδήσει και συνεργάτες; Πως κατάφερε και κατάντησε να δουλεύει με τον Χολίδη και μάλιστα να κλείνουν κακήν κακώς; Πως κατάφερε να της κάνουν αρνητική κριτική ακόμα και εκείνοι που την λάτρευαν;
Την Βανδή εγώ την γνώρισα το καλοκαίρι του 1996 (ήταν σαν την φωτογραφία πάνω), όταν ήμουν μάνατζερ του Μαζωνάκη, και φτιάχνοντας ένα σχήμα για το καλοκαιρινό Bio–Bio την πήρα από τέταρτο όνομα και την έβαλα πρωταγωνίστρια δίπλα του. Εκείνη η κοπέλα του τότε, δεν έχει καμία σχέση μ’αυτήν που είναι σήμερα. «Εμ βέβαια…», μου λέει γνωστή τραγουδίστρια-που δεν την χωνεύει καθόλου.
«…και βέβαια δεν έχει σχέση. Τώρα έχει άλλο στόμα, πολλά περισσότερα μαλλιά, έχει άλλο στήθος… όλα άλλα»! Ωχ Παναγίτσα μου…. τι γλώσσα!!!! Απ’ ότι ακούτε η Βανδή φαίνεται ότι έχει φανατικούς φίλους, αλλά και φανατικούς εχθρούς. Πολύς κόσμος του χώρου, δεν την χωνεύει-άγνωστο το γιατί. Είναι ο χαρακτήρας της, η νοοτροπία της, το ύφος και το τουπέ της; Ποιος ξέρει;
Πάντως η πορεία της έχει περάσει πολλά σκαμπανεβάσματα. Από τον Βασίλη Καρρά και τον Γιάννη Πάριο, πέρασε στον Μαζωνάκη και τον Σφακιανάκη, και έχει φτάσει να δουλεύει πια με ονόματα και επιχειρηματίες που άλλες εποχές δεν θα το σκεφτόταν καν……
Πως αυτή η κοπέλα ξέπεσε τόσο; Πως έφτασε να δουλεύει με δευτεροκλασάτα ονόματα και επιπλέον να κλείνει κακήν κακώς το κέντρο που εμφανίζεται;
Είναι γεγονός πως η νύχτα της Αθήνας έχει υποστεί πλήγμα από την οικονομική κρίση, και κάποιοι καλλιτέχνες το έχουν αντιληφθεί και άλλοι όχι. Οι χρυσές εποχές των 5 και 6 ημερών στα κέντρα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Μέσα σε αυτό το κλίμα αλλαγών πρέπει να προσαρμοστούν και τα «μεγάλα» πυροβολικά της ελληνικής δισκογραφίας. Ένα από αυτά και η Δέσποινα Βανδή, η οποία σαν να μην καταλαβαίνει τίποτα, πιο πολύ αυτοπροβάλλεται για την προσωπική συλλογή των ρούχων της ή σαν κριτής σε μουσικά talent show και λιγότερο ως τραγουδίστρια των μεγάλων επιτυχιών.
Από κάποια στιγμή και μετά που κατάλαβε ότι δεν «τραβάνε» τα τραγούδια του Φοίβου, άλλαξε εταιρία, άλλαξε ρεπερτόριο, πήγε στην Heaven του ομίλου Antenna, και ο Antenna για την «σπρώξει» την έβαλε στο Voice. Είναι αυτό που λέμε το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο. Μόλις όμως τέλειωσε το The Voice, έπρεπε πλέον να αναλάβει μόνη της τη προώθηση των τραγουδιών της. Κυκλοφόρησε (από τον Νοέμβριο του 2015 μέχρι τον Ιούνιο του 2016) τρία νέα τραγούδια στην Panic απ την επικείμενη δισκογραφική δουλειά της, που ακόμα να κυκλοφορήσει. Και τα τρία ΔΕΝ γνώρισαν επιτυχία και αποδοχή από τους φαν της αλλά και το ευρύ κοινό. Και τα τρία τραγούδια κινήθηκαν χαμηλά σε θεάσεις στο YouTube και οι αρνητικές ψήφοι και τα dislikes για τα βίντεο της είναι πρωτοφανείς.