Λογοκρισία σε σέξι διαφήμιση της Γιόχανσον

28.01.2014
Διαμαρτυρίες ξεσήκωσε το σποτάκι με πρωταγωνίστρια τη Σκάρλετ και στόχο το Super Bowl. Τόσο που τελικά, πετσοκόπηκε.

Τη Σκάρλετ Γιόχανσον (Scarlett Johansson) επέλεξε η εταιρεία SodaStream για να διαφημίσει τα άκρως φιλικά προς το περιβάλλον μηχανήματά της που μετατρέπουν το νερό σε αναψυκτικό –και μάλιστα με τη γεύση της αρεσκείας σου- σε χρόνο μηδέν. Χωρίς μπουκάλια, χωρίς κουτάκια.

"Όπως για τους περισσότερους ηθοποιούς, η αληθινή μου δουλειά είναι να σώζω τον κόσμο. Ξεκίνα με απλό νερό, πρόσθεσε τις φυσαλίδες, ανακάτεψε τη γεύση, και κοίτα… ένα αναψυκτικό που είναι καλύτερο για όλους εσάς και όλους εμάς. Λιγότερη ζάχαρη και λιγότερα μπουκάλια", φαίνεται να λέει στον φακό η όμορφη Σκάρλετ και αμέσως μετά αναρωτιέται αν υπάρχει κάποιος τρόπος για να γίνει αυτό το μήνυμα viral–να πάει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους δηλαδή.

Ε, αυτό ήταν! Βγάζει η Σκάρλετ τη λευκή ρόμπα, αλλάζει η μουσική και το βλέμμα στον φακό και αρχίζει το παιχνίδι με το καλαμάκι. Και στο τέλος, η ατάκα "Σόρι Κόκα και Πέπσι", είναι που έβαλε τις φωτιές και τελικά λογοκρίθηκε καθώς οι δύο διάσημες εταιρείες είναι μεγάλοι χορηγοί του Super Bowl και δεν θα το εκτιμούσαν το σχόλιο καθόλου!

Στο παιχνίδι της Κυριακής, η τελευταία ατάκα δεν θα ακουστεί, ωστόσο στο σάιτ της SodaStream η διαφήμιση υπάρχει ατόφια. Δείτε τη και μόνοι σας στη συνέχεια.