Θύμα σατανιστικής αίρεσης η Γουίτνεϊ Χιούστον;

26.02.2012
Εν αναμονή του πορίσματος της τοξικολογικής ανάλυσης που θα προσδιορίσει τα ακριβή αίτια του θανάτου της τραγικής σταρ, μια αμφιλεγόμενη θεωρία έρχεται στο φως της δημοσιότητας που θέλει τις... δυνάμεις του σκότους να έχουν σκηνοθετήσει την όλη ιστορία.

Ένας από τους βασικούς υποστηρικτές αυτής της υπόθεσης, ο μεταφυσικός ερευνητής και παραγωγός ταινιών με θέματα σχετικά με τους αρχαίους πολιτισμούς και την παραψυχολογία, ο Ντέιβιντ Γουίλκοκ (David Wilcock) είναι πεπεισμένος ότι ο θάνατος της Γουίτνεϊ Χιούστον (Whitney Houston) ήταν προγραμματισμένος και αποτελούσε μέρος του σατανιστικού συμβολισμού των δύο μεγαλύτερων μουσικών διοργανώσεων του Φεβρουαρίου, του Super Bowl και των Βραβείων Γράμι (Grammy Awards), τον οποίο αναλύει διεξοδικά στην ιστοσελίδα του divinecosmos.com.

Όπως παρατηρεί ο ίδιος, "η μεγαλύτερη ντίβα της δεκαετίας του 1980 -μετά τη Μαντόνα- πέθανε ακριβώς στο ίδιο ξενοδοχείο, την ίδια ώρα που στους κάτω ορόφους λάμβανε χώρα η εναρκτήρια δεξίωση για τα βραβεία Γκράμι".

Βέβαια, καθώς η νοοτροπία του Χόλιγουντ θέλει την παράσταση να συνεχίζεται με οποιοδήποτε κόστος, ο Κλάιβ Ντέιβις (Clive Davis), μέντορας και καθοδηγητής της καριέρας της Χιούστον, αποφάσισε να προχωρήσει κανονικά στον εορτασμό που διοργανώνει παραδοσιακά, παρότι η προστατευόμενη του κείτονταν νεκρή στο ίδιο κτήριο, μερικά μέτρα πιο πάνω.

"Η σκηνή δεν θα μπορούσε να είναι πιο δραματική ή αλλόκοτη", γράφει ο Γουίλκοκ στην ιστοσελίδα του: "ενώ οι καλεσμένοι έκαναν την εμφάνιση τους στο ισόγειο, το πτώμα της Γουίτνεϊ παρέμενε βυθισμένο σε μια μπανιέρα του 4ου ορόφου και οι ανακριτές συνέλεγαν στοιχεία για την υπόθεση από τον ευρύτερο χώρο".

Αυτή η κατάσταση πιθανόν να ήταν εκείνη που έκανε τη Ριάνα (Rihanna) να ποστάρει στη σελίδα της στο Twitter: "Δεν υπάρχουν λέξεις! Μόνο δάκρυα. Μου φαίνεται πολύ παράξενο να βρίσκομαι στην πρόβα των Γκράμι αυτή τη στιγμή".

Χαρακτηριστικό είναι, συνεχίζει ο Γουίλκοκ, ότι η Χιούστον αναμενόταν να εμφανιστεί στη ίδια δεξίωση και ήταν προγραμματισμένο να τραγουδήσει μετά την πρόβα της για το σόου την Πέμπτη, με τον Μπράντι (Brady) και τη Μόνια (Monica).

Κιμ Καρντάσιαν (Kim Kardashian), η Μπρίτνεϊ Σπίαρς (Britney Spears) και η Άμπερ Ρόουζ (Amber Rose) ήταν ανάμεσα στις σταρ που εμφανίστηκαν στο κόκκινο χαλί, ενώ η αστυνομία συνέχιζε τις έρευνες της στους επάνω ορόφους", γράφει ο Γουίλκοκ:

"Οι νεαρές στάρλετ του Χόλυγουντ δεν μπήκαν καν στον κόπο να δώσουν ένα πένθιμο ύφος στις ενδυματολογικές επιλογές τους, δεδομένης της τραγικότητας της περίστασης, αλλά επέμειναν στα αποκαλυπτικά φορέματα που συνηθίζουν, με τους ψηλούς ποδόγυρους και τα χαμηλά ντεκολτέ.

Η Γουίτνεϊ μπορεί ή όχι να σκοτώθηκε επίτηδες", παρατηρεί ο ίδιος, "αλλά αν ήταν πράγματι δυστύχημα, συνέπεσε πολύ καλά με τις θεαματικότητες των Γκράμι, τα οποία μπορούσαν να αποτελέσουν δυνητικά μια εκτόνωση στο πένθος των θαυμαστών της.

Μάλιστα, η επιτυχία της τηλεοπτικής μετάδοσης των Γκράμι της περασμένης Κυριακής, με τα 39,9 εκατ. θεατές, μπορεί να συγκριθεί μόνο με την ανάλογη τελετή του 1984, η οποία είναι η μόνη που είχε συγκεντρώσει μεγαλύτερη θεαματικότητα.

Όπως σημειώνει ο Γουίλκοκ, ένας από εκείνους που επωφελήθηκαν του θανάτου της Γουίτνεϊ ήταν επίσης η δισκογραφική εταιρία Sony, η οποία: "αύξησε την τιμή των 'Greatest Hits' της σταρ περισσότερο από 60%., αμέσως μετά τον τυχαίο θάνατο της.

Ο κολοσσός της μουσικής βιομηχανίας σαφέστατα αύξησε την τιμή χονδρικής του σημαντικότερου άλμπουμ της Χιούστον, 'The Ultimate Collection', γύρω στις 4 τα ξημερώματα (τοπική ώρα Καλιφόρνιας) την Κυριακή. Αυτό σημαίνει ότι η τιμή λιανικής στο iTunes αυτόματα απογειώθηκε από 5,89 ευρώ σε 9,43".

Το συγκεκριμένο άλμπουμ που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1997, ήταν το δεύτερο σε πωλήσεις άλμπουμ των iTunes τη Δευτέρα το πρωί, μετά τον θάνατο της Γουίτνεϊ, ενώ η εταιρία επανέφερε την αρχική τιμή μια εβδομάδα αργότερα, την προηγούμενη Κυριακή.

Οι μουσικόφιλοι περιέγραψαν τη συγκεκριμένη κίνηση σαν μια κυνική απόπειρα αποθησαύρισης από τη μεγαλύτερη επιτυχία της εκλιπούσας.

"Ο θάνατος της Χιούστον", επιμένει ο Γουίλκοκ: "Προσέλκλυσε πάνω από 13 εκατομμύρια τηλεθεατές περισσότερους σε σχέση με το περυσινό σόου των Γκράμι, ενώ οι υποθέσεις για την ενδεχόμενη δολοφονία της έχουν εκφραστεί ήδη, όπως άλλωστε ακούστηκε και στη δήλωση της Νάνσι Γκρέις (Nancy Grace) προς την Μπρουκ Μπάλντγουιν (Brooke Baldwin) του CNN, την περασμένη Δευτέρα.

Πιο συγκεκριμένα, η Γκρέις είπε ότι κάποιος μπορεί να 'έσπρωξε' τη Γουίτνεϊ Χιούστον κάτω από το νερό, προκαλώντας τον θάνατό της".

Η Γκρέις ήταν παρούσα στη συνέντευξη τύπου της αστυνομίας για τον θάνατο της Γουίτνεϊ Χιούστον. Η επίσημη εκδοχή έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο της δολοφονίας από τα αίτια και επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στα φάρμακα που βρέθηκαν στο δωμάτιο της τραγουδίστριας. Όμως, η Γκρέις δεν πείθεται.

"Ποιος θα μπορούσε να της τα χορηγήσει; Θα ήθελα να ξέρω ποιος ήταν κοντά της, ποιος θα μπορούσε να της δώσει αυτά τα φάρμακα… Και ποιος την άφησε να γλιστρήσει, ή την έσπρωξε κάτω από το νερό; Καθώς δεν υπάρχουν σημάδια βίας ή τραυματισμού, ποιος άφησε τη Γουίτνεϊ να βυθιστεί στο νερό;", αναρωτήθηκε η Γκρέις.

"Μπορεί να ήταν ένας, ή περισσότεροι κι αυτές είναι ενδιαφέρουσες ερωτήσεις" υπερθεμάτισε η Μπάλντγουιν: "Και πάλι, δεν γνωρίζουμε την ακριβή αιτία του θανάτου της".

"Πολλοί από τους ανθρώπους που συντονίστηκαν με την τηλεοπτική μετάδοση των Γκράμι περίμεναν να πενθήσουν την απώλεια της Γουίτνεϊ", παρατηρεί ο Γουίλκοκ: "Ωστόσο, έγιναν μάρτυρες μιας τραυματικής σατανιστικής τελετουργίας.

Τα σημάδια ήταν ξεκάθαρα, όπως ο ανάποδος σταυρός που φορούσε ο Ντέιβ Γκρολ (Dave Grohl) των Foo Fighters, ενώ μιλούσε επί σκηνής. Για όποιους δεν το θυμούνται, ο ίδιος ήταν ο ντράμερ των Nirvana, μέχρι τη στιγμή που ο τραγουδιστής τους, Κερτ Κομπέιν (Kurt Cobain) αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι.

Μπορεί να μην μάθουμε ποτέ αν η Γουίτνεϊ θυσιάστηκε επίτηδες – αλλά τέτοιου είδους ερωτηματικά θα γίνονται ολοένα και πιο πιεστικά, όσο περνάει ο καιρός", καταλήγει ο Γουίλκοκ.