H συλλογή ενδυμάτων και αξεσουάρ παρουσιάζει ένα συνδυασμό νέων σχεδίων με το λογότυπο της Gucci σε συνδυασμό με το εμβληματικό cartoon, το οποίο βρίσκεται παντού, όπως πάνω στα φούτερ, τα παπούτσια και τις τσάντες έως τα μικρά δερμάτινα είδη, τα καπέλα του μπέιζμπολ και τα κασκόλ.
Τα παιχνιδιάρικα - vintage κομμάτια, χρησιμοποιούν υφάσματα και στάμπες από τα 80s με μια δόση Disney. Tο χαμογελαστό πρόσωπο του Mίκυ εμφανίζεται παντού δίπλα στο διπλό GG του ιταλικού οίκου.
Για το λανσάρισμα της συλλογής τα μοντέλα της Gucci φωτογραφήθηκαν στη Disneyland παρέα με τον Μίκυ, παρουσιάζοντας τα βασικά αξιοθέατα του διάσημου πάρκου ψυχαγωγίας της Καλιφόρνια. Την καμπάνια της συλλογής υπογράφει ο φωτογράφος και σκηνοθέτης Harmony Korine.
«Οι πολύχρωμες εικόνες μας θυμίζουν κάρτες από διακοπές και το ετερόκλητο, σουρεαλιστικό πνεύμα της σημερινής Gucci είναι απόλυτα μέσα στον φανταστικό κόσμο της Disneyland», εξηγεί το δελτίο τύπου της Gucci. «Μέσα από τον ιδιαίτερο φακό τoυ Harmony Korine είναι εύκολο να δούμε πώς η Disneyland εμπνέει μια απροσδόκητη αίσθηση διασκέδασης που θυμίζει την παιδική μας ηλικία».
Η συλλογή είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα της Gucci παγκοσμίως, τα οποία έχουν φτιάξει ειδικές βιτρίνες για την παρουσίασή της, ενώ μέσα στον Ιανουάριο θα υπάρξουν και μερικά ακόμη ειδικά σημεία πώλησης σε 28 τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Μέσω του app της Gucci μπορεί κανείς να ζωντανέψει ψηφιακά τον Mickey και να δει τον εαυτό του να φοράει τα αυτιά του πιο διάσημου ποντικού.