ΣΕΒΤ: Εντυπωσίασε το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στον τελικό του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού ECOTROPHELIA
Ολοκληρώθηκε στις 17 Οκτωβρίου 2016 στο Παρίσι, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης “SIAL Ιnspire Food Business”, o Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός ECOTROPHELIA Europe για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων διατροφής. Η ελληνική ομάδα από το ΓΠΑ, η οποία είχε κατακτήσει το 1ο βραβείο στον ελληνικό διαγωνισμό με το προϊόν “Veggie it”, κέρδισε τις εντυπώσεις αλλά δεν κατάφερε να ανέβει στο… βάθρο.
Συνολικά, 15 ομάδες φοιτητών από ισάριθμες χώρες της Ευρώπης παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, με γνώμονα τις σύγχρονες τάσεις της διατροφής και της κατανάλωσης, αλλά και λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους στην ανάπτυξη ενός προϊόντος όπως παραγωγική διαδικασία, συσκευασία, marketing, θεσμικό πλαίσιο, οικονομική και εμπορική διάσταση.
Οι νικητές: Αυτά είναι τα πιο καινοτόμα προϊόντα
Η Κριτική Επιτροπή ανέδειξε τελικά νικήτρια χώρα τη Γαλλία στην οποία απονεμήθηκε το ECOTROPHELIA Europe GOLD για το προϊόν «CarréLéon»: ένα απλό μείγμα του βούτυρο κακάο και διάφορων λαχανικών σε σκόνη, που χρησιμοποιείται ως ενισχυτικό μαγειρικής και προσθέτει γεύσεις στα καθημερινά γεύματα!
Το ECOTROPHELIA Europe SILVER κέρδισε η ομάδα του Βελγίου για το προϊόν «Specornoss» ένα καινοτόμο, τραγανό & νόστιμο χωνάκι για παγωτό με εκπληκτικό άρωμα speculoos, γεύση και φρεσκάδα.
Το ECOTROPHELIA Europe BRONZE κέρδισε η ομάδα του Ηνωμένου Βασιλείου για το προϊόν «Fran-Början», μία φυσική, βιώσιμη και μη-γαλακτοκομική εναλλακτική λύση για παραδοσιακά παγωτά.
Επιπλέον, δόθηκε και φέτος το Βραβείο «Καινοτομίας», το οποίο απέσπασε η ομάδα της Γερμανίας για το προϊόν «Eatapple» ένα εδώδιμο φρουτώδες καλαμάκι που παράγεται από τα παραπροϊόντα της Βιομηχανίας παρασκευής χυμού μήλου.
Σημειώνεται τέλος, ότι ο ΣΕΒΤ ξεκίνησε ήδη τις διαδικασίες για την προκήρυξη του “ECOTROPHELIA 2017”.