Beefeater Gin: παρουσιάζει τη νέα συλλεκτική του φιάλη

30.08.2013
Το Beefeater, πρώτο σε πωλήσεις premium gin παγκοσμίως, παρουσιάζει την εμβληματική φιάλη #MyLondon Limited Edition. Ο πρωτότυπος σχεδιασμός της φιάλης προέκυψε από το συνδυασμό 1.000 εικόνων που συλλέχθηκαν από Λονδρέζους, κατά την διάρκεια του διαγωνισμού #MyLondon, που τους προσκάλεσε να αποτυπώσουν την αγαπημένη τους πόλη σε φωτογραφίες.

Ο διαγωνισμός #MyLondon, ο οποίος ολοκληρώθηκε το Νοέμβριο του 2012 με μια γιγαντιαία προβολή laser στην αγορά του Covent Garden στο Λονδίνο, έδωσε την ευκαιρία σε χιλιάδες Λονδρέζους να μοιραστούν τι σημαίνει για εκείνους η πρωτεύουσά τους, μέσα από τις αγαπημένες τους φωτογραφίες, που αναρτήθηκαν σε μια ειδικά φτιαγμένη ιστοσελίδα:

www.beefeaterginmylondon.com. Από το σύνολο των φωτογραφιών που ανέβηκαν στην ιστοσελίδα, ομάδα κριτών επέλεξε τις 1.000 που απεικονίζονται στη συλλεκτική φιάλη του Beefeater.

Με κυρίαρχες τις μοντέρνες φιγούρες των πιο εμβληματικών αστικών τοπίων, η φιάλη ενσωματώνει τη δημιουργική κουλτούρα της Βρετανικής πρωτεύουσας αλλά και χαρακτηριστικά στοιχεία της φιάλης του Beefeater όπως η σιλουέτα του Yeoman.

Ο Paco Recuero, Global Brand Director του Beefeater Gin, σχολίασε: «Το Beefeater, ως το μοναδικό premium gin στον κόσμο που εξακολουθεί να παράγεται στην πόλη του Λονδίνου, έχει το πλεονέκτημα της άμεσης επαφής με τους Λονδρέζους και αντιπροσωπεύει την πολυμορφία και τη δημιουργικότητα της πόλης. Η καμπάνια This is My London και η νέα συλλεκτική φιάλη #MyLondon Limited Edition, αποδεικνύουν πώς η αλληλεπίδραση της μάρκας με τους καταναλωτές μπορεί να γίνει δημιουργική και συναρπαστική».

Η συλλεκτική συσκευασία #MyLondon κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό φιαλών για μικρό χρονικό διάστημα. Θα τη βρείτε σε επιλεγμένες κάβες, στην τιμή της κανονικής φιάλης.

Beefeater London – The Home of Gin:

Το λανσάρισμα της φιάλης συμπίπτει με την ανακοίνωση του Beefeater London – The Home of Gin: Το Beefeater θα γίνει το πρώτο αποστακτήριο gin στο Λονδίνο που θα ανοίξει κέντρο επισκεπτών μέσα στο 2013. Το κέντρο θα προσφέρει στους καλεσμένους τη δυνατότητα να μάθουν για την ιστορία του gin μέσα από μια σειρά διαδραστικών οθονών αλλά και να δουν, να αγγίξουν και να μυρίσουν τα βότανα που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία παραγωγής. Ο επισκέπτης μάλιστα θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει ζωντανά τη διαδικασία παραγωγής του gin στον κεντρικό αποστακτήρα.