FYI

Μια καταλυτική συνεργασία, Tupperware - «Στόχος - Πρόληψη», με αποδέκτη τις γυναίκες

24.06.2016
Είναι γνωστή σε όλους μας η εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους». Από το 2001, χάρη στους πόρους που αντλεί από τα διάσημα μπλουζάκια με σήμα το «Στόχο», έχει συγκεντρώσει και δαπανήσει περισσότερα από 1,2€ εκ. για ενέργειες δωρεάν προληπτικών εξετάσεων. Παράλληλα, έχουν υλοποιηθεί δράσεις ενημέρωσης για την ασθένεια του καρκίνου του στήθους.

Σήμερα έρχεται ένας νέος σύμμαχος και υποστηρικτής, η Tupperware Ελλάδος, για να βοηθήσει το έργο της εκστρατείας. Κάθε φορά που θα αγοράζετε από ένα σετ Μπουκάλι Νερού & τρία Μίνι Μπωλ, ο «Στόχος» λαμβάνει 1€ για να βοηθήσει άπορες γυναίκες να αποκτήσουν πρόσβαση στην πρόληψη. Χρησιμοποιήστε αυτό το υπέροχο σετ παντού.

Στη δουλειά, στο γραφείο, στο γυμναστήριο, στο πικ-νικ, στη θάλασσα και βοηθήστε το «Στόχο» να συνεχίσει να στηρίζει τις γυναίκες μέσα από καινοτόμα προγράμματα. Συμμετέχετέ και εσείς στην προσπάθειά μας, μέσω αυτής της συνεργασίας, να μοιράσουμε χαμόγελα σε χιλιάδες γυναίκες.

Αποκτήστε το σήμερα