Με αφορμή την έκδοση του ομώνυμου βιβλίου στα ελληνικά, το Εργαστήριο Σπουδών Φύλου του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου, οι Εκδόσεις Νήσος και το Ολλανδικό Ινστιτούτο Αθηνών βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να υποδεχτούν την Rosi Braidotti, Φιλόσοφο και Διευθύντρια του Κέντρου Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Ουτρέχτης, για δημόσια διάλεξη την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου και ώρα 18.00 στο Αμφιθέατρο «Σ. Καράγιωργα 2» του Παντείου Πανεπιστημίου, Λ. Συγγρού 136, Καλλιθέα.
Για το έργο της φιλοσόφου θα μιλήσει η Αλεξάνδρα Χαλκιά, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, και την ελληνική έκδοση θα παρουσιάσει η Αγγελική Σηφάκη, επιστημονική υπεύθυνη της μετάφρασης.Θα χαιρετίσει η Μαρία Καραμεσίνη, Καθηγήτρια, και θα συντονίσει η Μαρία Στρατηγάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Λίγα λόγια για τη συγγραφέα: Η Rosi Braidotti είναι μια από τις σημαντικότερες θεωρητικούς της εποχής μας στα πεδία της Φεμινιστικής Κριτικής, της Ηπειρωτικής Φιλοσοφίας και της Κριτικής Θεωρίας. Το εκτενές συγγραφικό της έργο, το οποίο έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 20 γλώσσες, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών: νομαδισμός, υλικότητα, έμφυλη διαφορά, υποκειμενικότητα, ενσωματότητα, σχέσεις εξουσίας, φεμινιστική θεωρία και πρακτική. Πρωτοπόρος στις Γυναικείες Σπουδές στην Ευρώπη, υπήρξε ιδρύτρια των ερευνητικών δικτύων NOISE και ATHENA. Έχει διδάξει σε κορυφαία πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής και έχει τιμηθεί για τη συμβολή της στις Ανθρωπιστικές Σπουδές με πλήθος βραβείων, μεταξύ αυτών με τον Ιπποτικό Τίτλο από τη Βασίλισσα της Ολλανδίας (2005).
Λίγα λόγια για το βιβλίο: Τι σημαίνει νομαδικό υποκείμενο; Ποιες είναι οι πολιτικές και ηθικές προϋποθέσεις που δομούν τη νομαδική υποκειμενικότητα; Πώς σχετίζεται το νομαδικό υποκείμενο με την κρίση της μετανεωτερικότητας και με την έννοια της «διαφοράς»; Ακολουθώντας τη διεισδυτική ματιά της μεταδομιστικής γενιάς από την οπτική της έμφυλης διαφοράς, στο βιβλίο της Νομαδικά υποκείμενα η Rosi Braidotti επιχειρεί να απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα. Έννοιες όπως η φαντασία, η δημιουργικότητα, το σώμα, η επιθυμία, η σχεσιακότητα, η συναισθηματικότητα, η διαισθητική κατανόηση έρχονται στο προσκήνιο με σκοπό την επίτευξη διανοητών και χειραφετικών εναλλακτικών τρόπων ύπαρξης και επιθυμίας.