Η πρεμιέρα της διοργάνωσης πραγματοποιήθηκε με την παρουσίαση των σχεδιαστών Vasilis Zoulias, Rita Pateroni, Kathy Heyndels, Lila Nova και Loukia Kyriakou for Underground και Apostolos Mitropoulos Underground, τις οποίες απόλαυσαν, μεταξύ άλλων, πολλοί επώνυμοι από το χώρο της μόδας, των ΜΜΕ και του επιχειρηματικού κόσμου.
Ο καταξιωμένος οίκος μόδας Vassilis Zoulias μας παρέσυρε σε ένα κομψό ταξίδι στο χρόνο με το γνωστό και πλέον αγαπημένο μοτίβο του που ρίχνει πάντα μια κλεφτή ματιά στο παρελθόν, φέρνοντας στο σήμερα νοσταλγικές εικόνες του χθες, αναλλοίωτες στον χρόνο. Έντονα χρώματα, μεγάλα prints, ψυχεδελικά εμπριμέ και ριγέ σε ανατρεπτικούς συνδυασμούς υπήρξαν τα βασικά στοιχεία της συλλογής του, την οποία συμπλήρωσαν ιδανικά τα κοσμήματα του Pericles Kondylatos που πρόσφατα είδαμε δημιουργία του να φοραει η Lady Gaga Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή της παρουσίασης ήταν όταν στην πασαρέλα ανέβηκε η Μις Ελλάς και Top Model των '60s ΥΑΚΙΝΘΗ Καραβίτη-Πολίτη με δημιουργίες του σχεδιαστή, η οποία υπήρξε η πηγή έμπνευσης για την δημιουργία της συλλογής του. Ένα μοναδικό video με αρχειακό υλικό από την καριέρα της κας Υακίνθης Καραβίτη-Πολίτη προβλήθηκε στο video wall της πασαρέλας, ενώ καταπληκτική μουσική από τον ελληνικό κινηματογράφο έδινε το ρυθμό στο catwalk.
Τα ρολόγια IWC, γνωστά για το διαχρονικό στυλ και τον άψογο μηχανισμό τους, χάρισαν μια επιπλέον λάμψη στις δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια, πλαισιώνοντας ιδανικά επιλεγμένες δημιουργίες του. Η νέα συλλογή Midsize από τη σειρά Portofino της IWC Schaffhausen, ελκυστική για τους λάτρεις των ρολογιών που προτιμούν ένα ελαφρώς μικρότερο και πιο πολυτελές ρολόι, αντανακλά τη διαχρονική κομψότητα των Ιταλικών παραθαλάσσιων θέρετρων.
Μια συλλογή εμπνευσμένη από την δεκαετία του '70, τα χρόνια της αθωότητας και της ανεμελιάς με την πινελιά του 2015 παρουσίασε ο αγαπημένος οίκος μόδας Rita Pateroni. Μια συλλογή που όπως ιδιαίτερα γλαφυρά την περιέγραψαν οι ίδιοι οι δημιουργοί της «το καλοκαιρινό αεράκι με φυσάει στο πρόσωπο και ο ήλιος είναι τόσο δυνατός που κάνει τα κλειστά μου ματιά να δακρύζουν.»
Δημιουργίες υψηλής ραπτικής παρουσίασε ο οίκος μόδας Kathy Heyndels από την συλλογή με λιτές & απέριττες γραμμές, λίγο χαλαρές και έξω από το σώμα, στολισμένες με δέρμα, croco, δαντέλα και μετάξι. Η παλέτα των χρωμάτων ξεκινά από το γκρι περνώντας από το άσπρο και το μαύρο, εμπλουτισμένη με όλες τις αποχρώσεις του μπλε. Η πηγή έμπνευσης του σχεδιαστή Γιάννη Τόγκου έρχεται από τα συναισθήματα και τα μηνύματα που μας δίνει η ζωή.
Οι ταλαντούχες σχεδιάστριες Lila Nova και Loukia Kyriakou παρουσίασαν τις συλλογές τους για το brand Underground με τους τίτλους Origins Of The Dream Girl και Rangatira αντίστοιχα. Ρετρό αναφορές για το “girlie girl” του σήμερα, το αγαπημένο theme της Λίλας, το οποίο επισκέπτεται ξανά μέσα από ένα smooth ταξίδι εξέλιξης από τα sixties μέχρι τα early seventies, από τα playful μίνι του swinging London μέχρι τα πλούσια μάξι του bohemian deluxe. H ευγενής της φυλής των Μαορί δεν έδωσε μόνο τον τίτλο στη συλλογή που παρουσίασε η Loukia Kyriakou, αλλά έγινε μούσα μιας ιδιαίτερης προσέγγισης στο theme της πολυτέλειας, πάντα ενωμένης με το African heritage της σχεδιάστριας. Γύρω από τη δομή μιας resort συλλογής, η Λουκία έχτισε ένα σχεδόν ονειρικό look με prints βασισμένα στο tribal body painting, φίνες διαφάνειες και οπάκ υφές και μια διάφανη παλέτα από λευκό και ουδέτερα, εύχρηστα παστέλ.
Τα catwalks ολοκληρώθηκαν με τις δημιουργίες του σχεδιαστή Απόστολου Μητρόπουλου από τη συλλογή του Apostolos Mitropoulos for Underground: Let Them Wear Minnie In Heels. Κεντρικό πρόσωπο της συλλογής υπήρξε η Μαρία Αντουανέτα ως σύμβολο “ξεπεσμού” της αριστοκρατίας. Ανατρεπτική η αφετηρία του Απόστολου, ανατρεπτική και η συνέχεια, καθώς “χτίζοντας” δημιουργικά γύρω από το theme του, επιλέγει κυρίως φόρμες από τα 80s, σχεδιάζει prints βασισμένα σε παιχνίδια ισορροπιών και στρατηγικής όπως το Monopoly, η τράπουλα και το σκάκι και δίνει λάμψη στο αγαπημένο του μαύρο μέσα από το προφανές, “νεόπλουτο” λούσο της παγέτας.
Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την 1η ημέρα των επιδείξεων: Κατερίνα Τσάνταλη, Έλενα Μακρή Λυμπέρη, Θοδωρής Βαρβίας, Λάκης Γαβαλάς, Φώτης Σεργουλόπουλος, Σάσα Σταμάτη, Πατρίσια Μίλικ Περιστέρη, Δήμητρα Σιγάλα, Γιώργος και Έλενα Ντάβλα, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Ηλίας Μιχαλόλιας, Χάρης Γκοτζαμανίδης, Μιχάλης Ζαμπίδης, Ρεγγίνα Κουρή, Αλ Γκίγκα, Μi-Ro, Shaya, Διονύσης Πυρομάλλης, Θωμάς Χρυσοχοίδης, Κος & Κα Γιαννέτου, Δωροθέα Μερκούρη, Γιάννης Λάσκος, Calliope, Ειρήνη Νταιφά, Δημήτρης Ντάσιος, Εύη Καρατζά, Χαρά Λεμπέση, Χριστίνα Πολίτη, Γιάννης Καζανίδης,Ηλίας Ζάρμπαλης, Γιώργος Παράσχος, Έλενα Δεδούση, Βαγγέλης Λακιώτης κλπ.
Ως μεγάλος πρωταγωνιστής της βραδιάς, η Coca-Cola light επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις για όλους τους συμμετέχοντες στην πρεμιέρα της 16ης AXDW by Coca-Cola light και έδωσε το δικό της στίγμα με γεύση δροσιάς στην λαμπερή βραδιά που ήταν αφιερωμένη στο στυλ και τη μόδα, μοιράζοντας άφθονη Coca-Cola light στους παρευρισκόμενους. Σε έναν δημιουργικά διαμορφωμένο χώρο με τη λογική “shop in a shop” παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το νέο limited edition (200 τμχ.) αξεσουάρ που η Coca-Cola light δημιούργησε σε συνεργασία με την εταιρία μόδας BSB για τη στήριξη του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου». Οι επισκέπτες της 16ης ΑΧDW by Coca-Cola light είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και αγοράσουν σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή το νέο fashion item για καλό σκοπό, μια υπέροχη συλλεκτική γκρι πασμίνα, στηρίζοντας έτσι με όλα τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν από τις πωλήσεις το έργο της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ).
Μοναδικά signature cocktails από τους World Class bartenders της, πρόσφερε η super premium βότκα από την Πολωνία Belvedere Vodka στους VIP καλεσμένους της διοργάνωσης, σε ένα εντυπωσιακό bar ειδικά σχεδιασμένο για την Διοράνωση. Παράλληλα, αναζητώντας το καλύτερο Street Style Fashion Icon ανάμεσα στους προσκεκλημένους, τους έδωσε την ευκαιρία να φωτογραφηθούν, να ανεβάσουν τη φωτογραφία τους στο Instagram με το hashtag #BelvedereStyle και να κερδίσουν ένα outfit από τη collection του Πάνου Απέργη.
H βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης έδωσε το δικό της παρόν στην διοργάνωση, έχοντας ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους επισκέπτες με την βοήθεια ενημερωτικού υλικού του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση & Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» σχετικά με το μη μεταδοτικό νόσημα της ψωρίασης, το οποίο είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην Ελλάδα και τις επιπτώσεις του στην ποιότητα ζωής των ασθενών.
Την επιμέλεια του μακιγιάζ των επιδείξεων ανέλαβε η σχολή FREDDY MAKE UP STAGE, με επικεφαλής τον Freddy Kalobratso, ενώ το hair styling έγινε με προϊόντα του βρετανικού fashion lover brand Toni & Guy και με την επιμέλεια της σχολής κομμωτικής Diamantopoulos, με επικεφαλής τον Βασίλη Διαμαντόπουλο.
Κατά τη διάρκεια της 16ης AXDW by Coca-Cola light, οι επισκέπτες δοκίμασαν τις ευεργετικές ιδιότητες του πόσιμου θαύματος, του κορυφαίου πόσιμου κολλαγόνου, Collagen Pro-Active, τόσο στην υγεία όσο και στην ομορφιά.
Οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης απόλαυσαν τις δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών, στο μοναδικό showroom της Alexia Fashion σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.