Με μια multi-media προσέγγιση η οποία περιλαμβάνει digital, έντυπα, outdoor και social media στοιχεία, η καμπάνια Άνοιξη 2014 περιλαμβάνει και βίντεο διαδραστικού περιεχομένου.
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΚΑΙ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ (21 Ιανουαρίου 2014) – Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει εξολοκλήρου στην εταιρεία PVH, ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για την Άνοιξη 2014 υπό τον τίτλο “wést coãstiüs". Με πρωταγωνιστές τους “The Hilfigers” – την αγαπημένη all-American οικογένεια στην καρδιά της marketing στρατηγικής του brand – η νέα καμπάνια μεταφέρει την «άτακτη» ομάδα εκλεκτικών χαρακτήρων στις παραλίες του Malibu, όπου οι Hilfigers δημιουργούν ένα preppy κολεγιακό λημέρι στον Ειρηνικό. Το τι είναι prep σε μια παραλία στην Καλιφόρνια είναι μια εντελώς νέα ιστορία. Wave-washed σορτς, chambray-soft πουκάμισα, σακάκια, όλα σε διάφανα θαλασσινά χρώματα. Το Scuba chic κάνει μια βουτιά με neoprene bonded δέρμα. Μπείτε στο buggy, προετοιμαστείτε για άμμο στα chinos σας, αντηλιακό, γυαλιά ηλίου και θαλασσινά αεράκια την ώρα του ηλιοβασιλέματος.
“Αυτή τη σεζόν πήραμε τους Hilfigers πίσω σε μια από τις πρώτες εμπνεύσεις μου: τη Δυτική Ακτή (WestCoast)”, δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Στη συλλογή Άνοιξη 2014, εξετάσαμε τα κλασικά preppy που έχουμε αγαπήσει όλα αυτά τα χρόνια, επαναπροσδιορίζοντας τα με μια σύγχρονη, “West Coast” διάθεση στο μυαλό. Αυτή η καμπάνια με πάει πίσω στα καλοκαίρια που πέρασα στην Καλιφόρνια στην αρχή της καριέρα μου - με τον μοναδικό Hilfiger τρόπο. Λατρεύω να πηγαίνω τους Hilfigers σε διαφορετικές εμβληματικές τοποθεσίες κάθε σεζόν”.
Η καμπάνια των Hilfigers είναι η απόλυτη προσωποποίηση της preppy κληρονομιάς και του «άτακτου» πνεύματος του brand Tommy Hilfiger. Την καμπάνια φωτογράφησε ο Craig McDean, επιμελήθηκε ο Karl Templer και δημιουργικά σκηνοθετημένη από τον Trey Laird της εταιρείας Laird + Partners.
Για την άνοιξη του 2014, η Tommy Hilfiger διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει περισσότερο περιεχόμενο βίντεο από οποιαδήποτε προηγούμενη σεζόν. Σύντομα βίντεο από μεμονωμένα μέλη της οικογένειας που συλλαμβάνουν το ζωντανό πνεύμα των Hilfigers και την ιδιομορφία του κάθε χαρακτήρα στην iconic αμερικανική παράδοση θα εμφανίζονται στα κανάλια social media του brand και στο tommy.com. Βίντεο επικεντρωμένα στα προϊόντα που χαρακτηρίζουν τους Hilfigers σε κομμάτια από την collection Άνοιξη 2014, θα ενσωματωθούν στις in-store προβολές σε επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης, και το βίντεο της εκστρατείας θα παίξει στα καταστήματα Tommy Hilfiger παγκοσμίως, εισάγωντας τους καταναλωτές σε μια ελκυστική και ανυψωτική εμπειρία με το brand. Το Tommy.com και το Facebook, το Twitter, το YouTube και το Instagram προφίλ του brand θα παρουσιάζουν βίντεο και εικόνες της καμπάνιας από τα παρασκήνια.
“Με την καμπάνια των The Hilfigers, συνεχίζουμε να επικοινωνούμε με το κοινό μας σε ένα ευρύ φάσμα μέσων μαζικής ενημέρωσης”, δήλωσε η Avery Baker, Chief Marketing Officer του Tommy Hilfiger Group. “Η παγκόσμια έντυπη και υπαίθρια καμπάνια συμπληρώνεται από μια ψηφιακή στρατηγική που ζωντανεύει το μοναδικό πνεύμα των The Hilfigers με ένα πολυδιάστατο τρόπο. Για την Άνοιξη του 2014, βίντεο συλλαμβάνουν την προσωπική στάση και το ύφος διαφόρων μελών της οικογένειας, και απεικονίζουν την νεανική «ασέβεια» που είναι από καιρό στο επίκεντρο του brand Tommy Hilfiger. Η καμπάνια The Hilfigers συνεχίζει να γιορτάζει τη διεθνή προοπτική του preppy στυλ με έναν τρόπο που μόνο ο Tommy Hilfiger έχει καταφέρει".
"Βλέποντας όλη τη συμμορία Hilfiger να ξεχύνεται από vintage buggies ήταν πραγματικά ένα μοναδικό θέαμα, δήλωσε ο Trey Laird, Chief Executive και Creative Officer της Laird + Partners. "Με δεκάδες ιστιοσανίδες σε διαφορετικές αποχρώσεις, μια στολή κατάδυσης, ψευδάργυρο, και μια χαλαρή στάση. Η άφθαρτη απλότητα της υπέρτατης παραλίας του Μαλιμπού ήταν το τέλειο σκηνικό για τις ανοιξιάτικες διακοπές της οικογένειας στον ήλιο".
Με τη φωτογράφηση να πραγματοποιείται στο Paradise Cove του Malibu, τα μαλλιά να επιμελείται ο Eugene Souleiman και μακιγιάζ από τη Francelle Daly-Poiblanc, η καμπάνια περιλαμβάνει αντίστοιχο cast εκλεκτικών χαρακτήρων με προηγούμενες καμπάνιες: Arthur Kulkov, Tidou M'Baye, Max Rogers, RJ King, Marlon Texeira, Viggo Jonassen, Miles McMillan, Bernard Fouquet, Toni Garrn, Julia Hafstrom, Tian Yi, Cora Emmanouel, Lea Sorenson, Chloe Blackshire και δύο κυνηγόσκυλα basset ονόματι MorganIV και V. Το νεανικό πνεύμα των συλλογών για την Άνοιξη του 2014 έρχεται μέσα από μια ομάδα νέων χαρακτήρων που ενσαρκώνουν την preppy κληρονομιά και την «άτακτη» συμπεριφορά του brand Tommy Hilfiger. Οι νέες προσθήκες στην οικογένεια αυτή τη σεζόν περιλαμβάνουν τους Luke Willet, Jac Jagaciak και Janis Ancens.
Η καμπάνια wést coãstiüs, θα παρουσιαστεί σε όλο τον κόσμο μέσω ενός προγράμματος multimedia με παρουσία στα online μέσα, στα έντυπα, σε εξωτερικές διαφημίσεις και στα socialmedia. Η διαφημιστική καμπάνια θα εμφανιστεί στα περιοδικά από τον Ιανουάριο του 2014, με έντυπες καταχωρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, σε σημαντικές εκδόσεις μόδας, όπως το Vanity Fair, Vogue, InStyle, ELLE, Glamour, GQ, Esquire και Details. Πολυσέλιδα ένθετα θα εμφανιστούν σε επιλεγμένες εκδόσεις. Στη Νέα Υόρκη, σε σημαντικές ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και το Μιλάνο, και σε σημαντικές περιοχές στο Χονγκ Κονγκ θα υπάρχουν υπαίθριες καμπάνιες.