Με επίκεντρο τις θρησκευτικές διαφορές δύο αγροτικών οικογενειών στη Δανία της δεκαετίας του 20, ο Ντράγιερ έφτασε με τον «Λόγο» εκεί όπου κανείς δεν πίστευε ότι μπορεί να φτάσει η τέχνη του σινεμά: στην ολοκληρωτική βύθιση μέσων, αφήγησης και δράματος σε μια πνευματικότητα που ακόμη κι αν δεν ενορχηστρώνεται από το «χέρι του Θεού», όπως εύστοχα γράφτηκε, σε κάθε περίπτωση κατοικεί σε ένα σύμπαν όπου η σιωπή και η ακινησία μιλούν πιο σπαρακτικά από κάθε λέξη και κάθε κίνηση. Μ.Κ.
Με επίκεντρο τις θρησκευτικές διαφορές δύο αγροτικών οικογενειών στη Δανία της δεκαετίας του 20, ο Ντράγιερ έφτασε με τον «Λόγο» εκεί όπου κανείς δεν πίστευε ότι μπορεί να φτάσει η τέχνη του σινεμά: