Η Νικόλ Κίντμαν στην πιο προκλητική φωτογράφισή της

23.08.2012
Αισθησιακή και απενεχοποιημένη – στο ίδιο ύφος με το ρόλο της στο «The Paperboy» δηλαδή – η Νικόλ Κίντμαν φωτογραφίζεται προκλητικά για το V magazine και μιλά για την καριέρα της

Θέλοντας ίσως να επιβεβαιώσει ότι ο ρόλος στο «The Paperboy» συνεχίζει την συνήθειά της να παίρνει ρίσκα, η Νικόλ Κίντμαν συνόδευσε την συνέντευξή της στο V magazine με μια ιδιαίτερα ρισκέ φωτογράφιση. «Δεν παίρνω αποφάσεις στην πραγματικότητα. Πηγαίνω με το ρεύμα. Αν ήμουν πιο στρατηγικό άτομο, θα είχα μια διαφορετική καριέρα. Αλλά θα ήμουν ακόμη πιο τολμηρή αν μπορούσα. Πολλές φορές απλά δεν έχεις την ευκαιρία.»

Η νέα της ταινία, πάντως, και κυρίως ο ρόλος της σε αυτήν, πέφτει σε αυτήν ακριβώς την κατηγορία. Από τη στιγμή που οι έκπληκτοι δημοσιογράφοι βγήκαν από την πρώτη προβολή της ταινίας στο φεστιβάλ Καννών, μιλούν για μια ταινία που μάλλον χάνει το δρόμο της αλλά και για τον ρόλο της φθηνής ξανθιάς σεξοβόμβας που έχει μερικές από τις πιο εξωφρενικές σκηνές του φετινού – ή όποιου πρόσφατου – φεστιβάλ: έρχεται σε οργασμό χωρίς να αγγίζει τον φυλακισμένο αρραβωνιαστικό της, αποπλανεί τον νεαρό που ερευνά την υπόθεση, κατουράει επάνω του για να τον ανακουφίσει από τσίμπημα τσούχτρας. «Δεν βρήκα περίεργη τη σκηνή με την ούρηση γιατί ήμουν μέσα στο ρόλο,» εξηγεί η Κίντμαν. «Ήταν για τη μέδουσα. Και [η σκηνή] έλεγε τόσα για τη Σάρλοτ. Πρώτον, τον προστατεύει. Δεύτερον, είναι σκληρή και δεν αφήνει κανέναν άλλο να τον κάνει. Όλα αυτά μού φαίνονταν λογικά. Απλά δεν το σκέφτηκα.»

Ρίσκο (μικρότερο βέβαια) ήταν και η απόφασή της να αγνοήσει την θύελλα της προσωπικής της ζωής την εποχή του διαζυγίου της με τον Τομ Κρουζ και να αναλάβει τον απαιτητικό ρόλο της Βιρτζίνια Γουλφ στις «Ώρες» του Στίβεν Ντάλντρι. «Αν είσαι τελείως εξαντλημένος στην προσωπική σου ζωή και δεν θρέφεσαι εκεί, μου είναι δύσκολο να το κάνω λειτουργικό. Αλλά μερικές φορές γνωρίζεις ένα άτομο που μπορεί να το εκμεταλλευτεί αυτό και αν είσαι ανοιχτός σε αυτό, τότε μπορεί να λειτουργήσει. Και ο Στίβεν μπορούσε να το κάνει αυτό, και εγώ του έδωσα ό,τι μπορούσα να του δώσω.» Αν μη τι άλλο αυτό το ρίσκο απέδωσε: ήταν και η ερμηνεία που της εξασφάλισε το Όσκαρ ερμηνείας.

Ενδιαφέροντα ήταν και όσα είπε για το «Nymphomaniac» του Λαρς Φον Τρίερ: «θα κάνει ξανά κάτι που θα σοκάρει τον κόσμο. Η Σαρλότ Γκέινσμπουργκ θα είναι η πρωταγωνίστρια αλλά ο Λαρς έστειλε το κομμάτι μου, λέγοντας ότι τον έγραψε για μένα. Το έχει κάνει και παλιότερα, και του είχα απαντήσει ότι δεν το έγραψε για μένα και δεν θα παίξω. Αλλά αυτή τη φορά μού άρεσε πολύ ο χαρακτήρας, και μου αρέσει ο Λαρς. Και νομίζω ότι έχει κάνει μερικές φοβερές δηλώσεις και λάθη, αλλά δεν νομίζω ότι τα εννοούσε. Αν τα εννοούσε, δεν θα ήμουν φίλη μαζί του.»

Και πρόσθεσε την απολαυστική λεπτομέρεια: «Ξέρεις, κάνει περίεργα πράγματα. Μια φορά προσπάθησε να βγω με κολάρο σκύλου στις Κάννες. Και μερικές φορές πρέπει να πεις, Σκάσε, Λαρς, Φόρεσε τα ρούχα σου, Λαρς. Αλήθεια, του τα λες. Αλλά υπάρχουν διάφοροι φιλόσοφοι στον κόσμο, και κάποιοι από αυτούς θα είναι ακραίοι και αμφιλεγόμενοι και μερικοί όχι. Και χρειαζόμαστε και τους δύο.»