Πέντε χρόνια επούλωνε τα τραύματά του από τα αφιλόξενα "Badlands" ο Τέρενς Μάλικ, και μετά αποφάσισε να εκτοξευτεί στον παράδεισο. Έχοντας φορέσει τους πλουμιστούς, αέρινους μανδύες της φωτογραφίας του Νέστορ Αλμέντρος και της μουσικής του Ένιο Μορικόνε, το "Days of Heaven" ίπταται σαν νωχέλικο ξωτικό. Ή καλύτερα, σαν ένα περίεργο αμάγαλμα αγγέλου και δαίμονα, που κατοικεί στον παράδεισο και την ίδια στιγμή τον μολύνει.
Τέτοιοι είναι οι ήρωες του Μάλικ, πλευρές ενός ιδιότυπου ερωτικού τριγώνου. Υπό το εκτυφλωτικό φως μιας απροσδιόριστης απειλής, θα νιώσουν την "Λεπτή Κόκκινη Γραμμή" που ορίζει τα σύνορα της δικής τους Εδέμ πιο κοντά από ποτέ. Και θα εξωθήσουν, τελικά, μια ιστορία που συμπίπτει με την Γένεση του 20ου αιώνα στις διαστάσεις βιβλικού μύθου. Ελεγειακό, στις παρυφές του εκστατικού, το δεύτερο φιλμ του Τέρενς Μάλικ χάρισε στον σκηνοθέτη του ένα βραβείο στις Κάννες και αποτέλεσε ένα είδος πρώιμου κύκνειου άσματος, αφού αυτό έμελλε να ακολουθήσει μια σιωπή 20 χρόνων. Άλλα μια εκλεκτική συγγένεια του Μάλικ με τον περφεξιονίστα δημιουργό του "Μπάρι Λίντον" Στάνλεϊ Κιούμπρικ.