Η ατμόσφαιρα της παράστασης συνδυάζει τον ερωτισμό του καμπαρέ και του φιλμ νουάρ, τη Νέα Υόρκη της ποταπαγόρευσης και το καυστικό χιούμορ του Γούντι Άλεν μέσα από ξεχωριστές ερμηνείες, πολυάριθμα κοστούμια, μεταμφιέσεις και swing jazz μελωδίες από το εκρηκτικό πενταμελές μουσικό σχήμα swingAzoo.
Μία πρωτότυπη και ζωηρή καλλιτεχνική πρόταση -θέατρο, καμπαρέ, ποτό, ζωντανή swing jazz μουσική και συναυλία- που υπογράφει η σκηνοθέτης Αγγελική Κασόλα στο Up Stage Gialino (Λ.Συγγρού 143, Ν. Σμύρνη, ΑΘΗΝΑ, τηλ. 210-9316.101-4), που όπως τον χαρακτηρίζουν οι δημιουργοί του αποτελεί «έναν ιδιαίτερο χώρο ανάλογο μ' εκείνα τα clubs της Νέας Υόρκης που άφησαν εποχή για τις παρέες τους.
Τις παλιές καλές παρέες που προτιμούν τη φάρσα από τον καθωσπρεπισμό, την αμηχανία από την δήθεν προσήλωση, την σοβαρότητα του γέλιου από την γελειότητα της σοβαροφάνειας».
Η ομάδα Πείρα(γ)μα προτείνει φέτος μια ολοκληρωμένη έξοδο, όπου οι θεατές μπορούν να απολαύσουν το ποτό τους, να καπνίσουν και να διασκεδάσουν με τη θεατρική παράσταση και τη μουσική συναυλία που ακολουθεί.
Τα κοστούμια και σκηνικά του σκηνογράφου του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου Τάσου Ζωγράφου και της Μυρτώς Καραπιπέρη αξιοποιούν το χώρο του Up Stage Gialino δημιουργώντας ένα ελκυστικό περιβάλλον στο οποίο ο θεατής γίνεται μέρος του σκηνικού χώρου καθώς πίνει το ποτό του με την παρέα του και παρακολουθεί τη δράση.
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Αντώνης Δωριάδης
Σκηνοθεσία: Αγγελική Κασόλα
Σκηνικά - Κοστούμια: Τάσος Ζωγράφος - Μυρτώ Καραπιπέρη
Κινησιολογία: Μυρτώ Παπαδοπούλου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Άννα Μιχελή
Φωτισμοί: Γιώργος Φίλης - Κώστας Βασιλόπουλος
Κατασκευές σκηνικών: Παναγιώτης Τσιλιβαράκος - Μαρία Κασόλα
Φωτογραφίες: Βαγγέλης Ντούρος
Art Director: Λίνα Δρίκου
Παραγωγή: Ομάδα Πείρα(γ)μα, Studio 20/21
Μουσική από τους εκρηκτικούς swingAzoo
Παναγιώτης Τρικάτσουλας: ακουστική κιθάρα, Γιάννης Μάκκας: ακουστική κιθάρα,
Δημήτρης Καλλίρης: μπάσο, Ευαγγελία Σταύρου: ταμπούρο, Αριστείδης Λαύκας: βιολί
Παίζουν οι ηθοποιοί:
στο ρόλο του νευρικού εραστή Άλαν Φέλιξ: ο Γιάννης Καρούνης
στο ρόλο του ιδανικού θηλυκού Λίντα Κρίστι: η Ειρήνη Μελά
στο ρόλο του τηλεφωνομανή γκόλντεν μπόυ Ντικ Κρίστι: ο Αντώνης Χαντζής
στο ρόλο της γυναίκας -αράχνη Νάνσι, της καλής φωτογράφου Σάρον, της πιο σέξυ νυμφομανούς του κόσμου Βανέσσα, της πιο γοητευτικής τσούλας Go-go girl, και της πιο καταθλιπτικής διανοούμενης του κόσμου όλου: η Αννα Μιχελή
στο ρόλο του τέλειου εραστή, του ακαταμάχητου Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ:
ο Παναγιώτης Διαμαντόπουλος
Παραστάσεις: Δευτέρα 9:30μμ
Κρατήσεις θέσεων: τηλ. 210-9316.101-4
Θέσεις Up Stage Gialino: 150
Εισιτήριο: 15 ευρώ (με ποτό)
Διάρκεια παράστασης: 120 λεπτά (μαζί με τη συναυλία)
ΤΟ ΕΡΓΟ
Το «Play it Again, Sam» αποτελεί το πρώτο θεατρικό έργο του Γούντι Άλεν που ανέβηκε σε δική του σκηνοθεσία με τον ίδιο στον πρωταγωνιστικό ρόλο του αρχετυπικού πλέον γουντιαλενικού «νευρικού εραστή» με μεγάλη επιτυχία στο Broadway το 1969 για 453 παραστάσεις στο θρυλικό Broadhurst Theatre. Με την ερμηνεία του κεντρικού του ήρωα ο Γούντι όχι μόνο έκανε την πρώτη και μοναδική του εμφάνιση στο θέατρο ως ηθοποιός, αλλά έθεσε τις βάσεις για την ανάπτυξη του τόσο χαρακτηριστικού κωμικού νευρωτικού αντι-ήρωα όλων των μετέπειτα κινηματογραφικών έργων του.
Η συναρπαστική αυτή κωμωδία του Γούντι Άλεν ακολούθησε τη μεταφορά της στον κινηματογράφο με τους πρωταγωνιστές της παράστασης σε σκηνοθεσία του Herbert Ross το 1972. Μάλιστα οι ηθοποιοί γνώριζαν ποιες ατάκες θα εισέπρατταν τα περισσότερα γέλια, έτσι ώστε ενσωμάτωσαν ειδικές παύσεις στο παίξιμό τους στην ταινία. Το έργο έκτοτε έχει ανέβει σε όλον τον κόσμο σε διαφορετικές θεατρικές σκηνές και στην Ελλάδα κυκλοφορεί με τον τίτλο «Ωραίος και Σέξι» από τις εκδόσεις «Μπουκουμάνη».
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Ο νευρικός εραστής Άλαν Φέλιξ, μανιώδης κινηματογραφόφιλος και θαυμαστής της ταινίας «Καζαμπλάνκα» και του Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ, βρίσκεται σε νευρική κρίση όταν τον εγκαταλείπει η γυναίκα του Νάνσι σε αναζήτηση της πολυπόθητης σεξουαλικής ελευθερίας της.
Στο παιχνίδι μπαίνει το φιλικό «χρυσό» αντρόγυνο, ο Ντικ (!) και η Λίντα Κρίστι, -αυτός χρηματιστής που όλο καταστρέφονται οι επενδύσεις του, κι αυτή ιδιοκτήτρια πρακτορείου μανεκέν και «ιδανική σύζυγος για έναν golden boy» -που αποφασίζουν να τον βοηθήσουν να βρει καινούργια γυναίκα.
Ξεκινάει για τον ήρωα μας το ένα καταστροφικό ραντεβού μετά το άλλο με χαρακτηριστικά «αντικείμενα του πόθου» από την φαμ φατάλ, έως την τσούλα και την καταθλιπτική διανοούμενη. Τα πράγματα μπερδεύονται ακόμα περισσότερο όταν ο Άλαν ανακαλύπτει στη γυναίκα του φίλου του Λίντα το «τέλειο θηλυκό», τη μόνη γυναίκα με την οποία δε χρειάζεται τίποτε παραπάνω από το να είναι «απλά ο εαυτός του».
Στο μεταξύ Μπόγκαρτ και Νάνσι τον παροτρύνουν και τον αποτρέπουν -εκφράζοντας τις ελπίδες και τις φοβίες του Άλαν- μέσα από κωμικούς φανταστικούς διαλόγους που πλέκει ο ήρωας μαζί τους. Κατακτάει τη Λίντα, και στο τέλος του έργου, όλοι οι ήρωες τον αποχαιρετούν θεραπευμένο πλέον κι έτοιμο να ξαναρχίσει τη ζωή του. Η μήπως όχι;
Από τις 7 Δεκεμβρίου 2009 έως τις 28 Μαρτίου 2010
κάθε Δευτέρα στις 21:30
(Λ. Συγγρού 143, Ν. Σμύρνη, ΑΘΗΝΑ, τηλ. 210-9316.101-4)