Το έργο αυτό, γραμμένο το 1941 στη Φιλανδία, όπου βρισκόταν εξόριστος ο Μπρεχτ, περιγράφει, με αλληγορικό τρόπο, την άνοδο του Χίλτερ στην εξουσία, την βαθμιαία διαφθορά όλων των εκπροσώπων μιας κοινωνίας, τις συμμαχίες και τα διαπλεκόμενα συμφέροντα, την προπαγάνδα, την αλλοίωση και την παραποίηση της πραγματικότητας, τον εκφυλισμό του αξιακού συστήματος και εν τέλει τον ολοκληρωτικό ηθικό ξεπεσμό μιας κοινωνίας.
Η αλληγορία στηρίζεται σε ιστορικά γεγονότα και πραγματικά πρόσωπα που μετά το Κραχ του ’29 και τις παγκόσμιες επιπτώσεις του, οδήγησαν στη δημιουργία και άνοδο του ναζισμού με αποτελέσματα που σφράγισαν αιματηρά και ανεπίστρεπτα την Ιστορία. Ο Μπρεχτ μεταφέρει στον κόσμο των γκάνγκστερ όλους τους μηχανισμούς που οδηγούν στην εμφάνιση και την εγκαθίδρυση παράνομων και απολυταρχικών εξουσιών.
Αυτή ακριβώς η δεδομένη χρονική στιγμή ίσως είναι η μόνη ιστορική πραγματικότητα που έχει πανομοιότυπα χαρακτηριστικά με αυτήν για την οποία γράφτηκε το κείμενο. Ο Μπρεχτ αποδεικνύεται ανατριχιαστικά προφητικός.
Συντελεστές
Μετάφραση: Αλέξανδρος Κοέν
Σκηνοθεσία: Αγγελική Καρυστινού
Σκηνικά: Χριστίνα Κωστέα
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Επιμέλεια κίνησης: Αντωνία Βασιλάκου
Τραγούδια: Τhe boy
Μουσική- Ηχητικό περιβάλλον: Χρήστος Τσουλιάης
Videoart – multimedia: Σπύρος Παπαρούλιας
Φωτισμοί: Νίκος Βλασσόπουλος
Οργάνωση παραγωγής: Λευτέρης Κώτσης
Βοηθός σκηνοθέτη: Φρόσω Μάνη
Φωτογραφίες: Γιάννης Πρίφτης
Διανομή ( με σειρά εμφάνισης):
Ούι: Βαγγέλης Ψωμάς
Μπάτσερ/ Γκίρι: Τάσος Πυργιέρης
Φλέηκ/ Ρόμα: Γιάννης Μπισμπικόπουλος
Σητ/ Γκίβολα: Γιάννης Λασπιάς
Ντόγκσπορω/ Kος Ντάλφηντ: Αργύρης Θανάσουλας O Κέηζυ/
Μπέττυ Ντάλφηντ: Ιωάννα Κανελλοπούλου
Συμμετέχουν: Ευάγγελος Κουφάκος, Λωρίνα Χατζημανώλη, Φρόσω Μάνη, Ελευθερία Κρατημένου
Παίζει μουσική ζωντανά ο Χρήστος Τσουλιάης
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Χώρος: Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Διεύθυνση : Πειραιώς 206, Ταύρος
Τηλ.Κρατήσεων : 2103418550
Έναρξη: 1η Απριλίου
Μέρες παραστάσεων: Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή
Επίσημη πρεμιέρα: 4 Απριλίου
Ώρα : 21: 30
Τιμές εισιτηρίων: 12, 8, 5 ευρώ
ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ