Στα παρασκήνια μίας διάσημης κινηματογραφικής οικογένειας της Αμερικής μάς βάζουν τα απομνημονεύματα της Ελέανορ Κόπολα. Το βιβλίο «Νotes on a life» («Σημειώσεις μιας ζωής») της συζύγου του Φράνσις Φορντ Κόπολα εκθέτει την ιστορία της διάσημης φαμίλιας μέσα από στιγμές και γεγονότα που επηρέασαν τόσο το έργο του σκηνοθέτη όσο και την πορεία της οικογένειας.
«Οταν ήταν περίπου τριών εβδομάδων, πήγα τη Σοφία στο πλατό του Νονού. Η παραγωγή πραγματοποιούσε γυρίσματα στον κήπο ενός μεγάλου σπιτιού, στο Στέιτεν Αϊλαντ. Ηταν η σκηνή της δεξίωσης του γάμου. Ο Μάρλον περίμενε σε μία κρεβατοκάμαρα στα σκαλιά επάνω», θυμάται η Κόπολα για την πρώτη της συνάντηση με τον Μάρλον Μπράντο.
«Ο Μάρλον πήρε το χέρι μου και με κοίταξε με τόση γοητεία. Μίλησε με εκείνη τη φωνή... Μετά γύρισε στη Σοφία. Την πήρε στα χέρια του τόσο τρυφερά, έπιασε το χέρι της με την ευκολία που χαρίζει η εμπειρία... Λίγες μέρες αργότερα, έφτασε ένα μικρό χρυσό βραχιόλι. Η κάρτα έλεγε: Αγαπητή Σοφία, καλωσόρισες στον κόσμο. Με αγάπη, Μάρλον. Κάπου, στα μετέπειτα χρόνια, η κάρτα και το βραχιόλι χάθηκαν, αλλά εγώ γράφω ακόμα καλωσόρισες στον κόσμο στα μωρουδιακά δώρα που δίνω».
«Είμαι πολύ χαρούμενη για τη Σοφία», σημειώνει στο ημερολόγιό της η Ελέανορ στις 15 Μαϊου 1998, όταν η κόρη της γυρίζει την πρώτη της ταινία, με τίτλο «Αυτόχειρες παρθένοι» και παραδέχεται: «Είμαι χαρούμενη γιατί ο Φράνσις είναι καλός πατέρας και την καθοδηγεί, αλλά συνάμα νιώθω και μια καυτή, οδυνηρή ζήλια στο στήθος μου... Μπορώ να ακούσω τον Φράνσις να λέει: Κάθισε δίπλα στην κάμερα ώστε να σε βλέπουν οι ηθοποιοί. Να βλέπουν ότι έχεις τον έλεγχο. Να θυμάσαι ότι τα χέρια των ηθοποιών είναι το ίδιο σημαντικά όσο τα πρόσωπά τους. Τα χέρια είναι πολύ εκφραστικά...».