Σε μια σειρά από έργα με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, όπου το χρώμα και το σχέδιο οργανώνουν ένα χώρο ζωγραφικό ικανό να στοχεύει σε ένα βαθύτερο συναίσθημα.
Όπως ο ίδιος σημειώνει «ο καλλιτέχνης με διάφορα μέσα που χρησιμοποιεί δημιουργικά στην τέχνη του προσπαθεί να απαντήσει σε πανανθρώπινες αγωνίες αναζητώντας ένα βαθύτερο ερμηνευτικό νόημα, στο βασικότερο: ‘’Πως και γιατί βρεθήκαμε σ’ αυτό τον κόσμο’’ χρησιμοποιώντας ως μέσο την εικόνα. Η εικόνα υπάρχει ως κατανόηση της πραγματικότητας. Έτσι το έργο τέχνης ως φορέας νοήματος λειτουργεί μέσα μας σαν σχολείο αισθητικής, στοχασμού και κρίσης».