Το ότι η Νίκι Μινάζ (Nicki Minaj) ντύνεται σαν να έχει βάλει βόμβα στη ντουλάπα της Barbie τελικά δεν το σκφετόμαστε μόνος εμείς ο απλός λαός αλλά και οι δημιουργοί της πιο διάσημης κούκλας και αποφάσισαν να το εκμεταλλευτούν. Οπότε μετά τις συνεργασίες της με διάφορες εταιρίες όπως η Onch Movement jewellery (η οποία της είχε κάνει δώρο εκείνο το κολιέ-παγωτό που φορούσε τα MTV EMAS) την Mac και την OPL, τώρα σειρά έχει η Mattel.
Οι άνθρωποι που έφεραν τη Barbie στον κόσμο, θα φτιάξουν μία one of a kind κούκλα την οποία θα παρουσιάσουν την Τετάρτη και θα είναι διαθέσιμη στη δημοπρασία που θα γίνει στο Charitybuzz.com. Η τιμή εκκίνησης θα είναι τα 1000 δολάρια και όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις της να πάνε στην οργάνωση Project Angel Food, που προσφέρει φαγητό για άντρες και γυναίκες που πάσχουν από AIDS.
"Η Barbie είναι πρότυπο της pop κουλτούρας και βρίσκεται στο επίκεντρο πάνω από 50 χρόνια. Η Nicki MInaj έχει ένα μεγάλο μέρος της συγκεκριμένης κουλτούρας, φανατική της μόδας και θαυμάστρια της Barbie οπότε είναι πραγματικά συναρπαστικό για μας που μας επιτρέπει με τέτοια γενναιοδωρία να δημιουργήσουμε μία τέτοια κούκλα για να στηρίξουμε μία τόσο σημαντική προσπάθεια" είπε η Stefani Yocky, εκπρόσωπος της εταιρίας κι έτσι για το τρίβια άλλες διάσημες που έγιναν κούκλες ήταν οι Τζάνετ Τζάκσον (Janet Jackson) , Ρέιτσελ Ζοε(Rachel Zoe) και Κάρολ Τσάνινγκ (Carol Channing)
K.Π