Mark Ronson & Κaty B για τους Ολυμπιακούς!

30.09.2011
Η Coca-Cola Προσκαλεί τους Εφήβους Από Όλο το Κόσμο να «Να Κινηθούν στο Ρυθμό» (“Move to the Beat”) του Λονδίνου 2012 μαζί με τον Βραβευμένο Παραγωγό Mark Ronson και αποκαλύπτει τη New Global Campaign για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου 2012.

Η Coca-Cola Προσκαλεί τους Εφήβους Από Όλο το Κόσμο να «Να Κινηθούν στο Ρυθμό» (“Move to the Beat”) του Λονδίνου 2012 μαζί με τον Βραβευμένο Παραγωγό Mark Ronson και αποκαλύπτει τη New Global Campaign για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου 2012.

Εμπνευσμένη από τους ήχους, το πνεύμα και τη κουλτούρα της οικοδέσποινας πόλης, το Λονδίνο, η Coca-Cola αποκάλυψε σήμερα την ολοκληρωμένη παγκόσμιά καμπάνια της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2012 του Λονδίνου, την Move to the Beat –με το όραμα οι Αγώνες του Λονδίνου 2012 να εμπνεύσουν τους νέους του κόσμου.

Η φιλοδοξία του Move to the Beat είναι να φέρει τους εφήβους πιο κοντά στους Ολυμπιακούς Αγώνες και γενικότερα, στα αθλήματα. Αξιοποιώντας το πάθος των νέων για τη μουσική και αντλώντας έμπνευση από τη μουσική κληρονομιά του Λονδίνου, η καμπάνια συνδέει τη μουσική του Λονδίνου με τα Ολυμπιακά αθλήματα για να ενώσει τους ανθρώπους του Λονδίνου 2012.

«Το νούμερο ένα πάθος των εφήβων είναι η μουσική», είπε η Shay Drohan, Ανώτερος Αντιπρόεδρος των ανθρακούχων αναψυκτικών στην εταιρία Coca-Cola. «Μέσα από τη καμπάνια η Coca-Cola εμπνέει τους εφήβους σε όλο το κόσμο να κινηθούν στο ρυθμό του Λονδίνου και να ενωθούν στη μεγαλύτερη ενεργοποίηση Ολυμπιακών Αγώνων στην 84χρονη μας συνεργασία.”