O Tony Βennett στο #1 του BILLBOARD

29.09.2011
Η πολύ-αναμενόμενη νέα κυκλοφορία του Tony Bennett, DUETS II (RPM Records/Columbia Records), κάνει το ντεμπούτο του στη θέση #1 στο top albums chart του Billboard, με 179.000 πωλήσεις την πρώτη εβδομάδα.

Η πολύ-αναμενόμενη νέα κυκλοφορία του Tony Bennett, DUETS II (RPM Records/Columbia Records), κάνει το ντεμπούτο του στη θέση #1 στο top albums chart του Billboard, με 179.000 πωλήσεις την πρώτη εβδομάδα.

Το άλμπουμ έχει παραμείνει στο top 5 του album chart στο iTunes στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες από τη στιγμή που κυκλοφόρησε. Τα digital άλμπουμ αντιπροσωπεύουν το 20% των γενικών πωλήσεων, τις μεγαλύτερες πωλήσεις από κάθε άλμπουμ Bennett.

Ο Danny Bennett, γιος του Tony και μάνατζερ, λεει: "Είναι ένα πρωτοφανές και ιστορικό γεγονός ότι ένας καλλιτέχνης στην ηλικία των 85 είναι στη κορυφή των charts. Έχει παραμείνει στη κορυφή χωρίς να βάλει σε κίνδυνο την ακεραιότητα του και τα standard του για την τελειότητα."

«Η νούμερο ένα επιτυχία του “Duets II” αποδίδει φόρο τιμής στη διαχρονική ιδιοφυία του Tony Bennett», είπε ο Steve Barnett, Πρόεδρος της Columbia Records. «Είναι μια αληθινή διαθήκη της καλλιτεχνίας του Tony που θα συνεχίσει να είναι στη κορυφή των charts ενώ την ίδια στιγμή φτάνει σε μια ευρύτερη βάση θαυμαστών και ανοίγει νέους ορίζοντες». Μια μακροχρόνια καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, ξεκινώντας από την αρχή των ηχογραφήσεων το Φεβρουάριο, τροφοδότησε πολλές προ-παραγγελίες που ξεκίνησαν στα 85α γενέθλια του τραγουδιστή στις 3 Αυγούστου. Εκτενείς εμφανίσεις στη τηλεόραση στο 20/20, στα MTV Video Music Awards, στον Τελικό του America's Got Talent, στο The Today Show, στο Late Night with Jimmy Fallon και στο HSN, οδηγώντας στη κυκλοφορία του άλμπουμ αυξάνοντας τις προ-παραγγελίες. Διαφημίσεις στον έντυπο τύπο: New Yorker, Entertainment Weekly, USA TODAY, The Wall Street Journal, μεταξύ άλλων. Όλες αυτές οι διαφημίσεις εμφανίστηκαν πριν από τη κυκλοφορία του άλμπουμ. Μερικές τηλεοπτικές εμφανίσεις μετά τη κυκλοφορία ήταν στα: The Today Show, The View, Tonight Show με τον Jay Leno, Piers Morgan Tonight, The Daily Show με τον Jon Stewart και μια εμφάνιση στην πρεμιέρα της νέας σεζόν του show του CBS TV "Blue Bloods". Το CBS Sunday Morning επισήμανε επίσης και τη νέα κυκλοφορία στην αξιολόγηση τους για τη νέα φθινοπωρινή μουσική.

Η συνεργασία με τα Target, AARP, Starbucks, Tiffany & Co, Godiva, Koss Corporation, μεταξύ άλλων, δημιούργησε εκτενής έκθεση στην αγορά. Συνεργασία και με τα μη παραδοσιακά καταστήματα λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένων και των HSN, Walgreens, Nordstrom και Wegmans.

Κοντά στα είκοσι χρόνια μετά το πρωτοποριακό του ξεκίνημα με το video του "Steppin' Out" που παίχθηκε στο MTV το 1993, ο Bennett για άλλη μια φορά εμφανίζεται σε όλα τα MTV κανάλια του κόσμου με την πρεμιέρα του για το ντουέτο με το Amy Winehouse στο τραγούδι "Body and Soul". Με την ευρεία ανταπόκριση ακροατών στο “DUETS II” για τα τραγούδια με την Lady Gaga και την Amy Winehouse σε όλα τα ραδιόφωνα του κόσμου έφερε αυτά τα τραγούδια στο airplay Top 40, Hot AC και AAA. Το "Body and Soul" έφτασε και στο Hot 100 Singles charts του Billboard.

Ολόκληρη η εξάμηνη διαδικασία ηχογράφησης για «DUETS II», κατά τη διάρκεια της οποίας ο Bennett ηχογράφησε live με κάθε τραγουδιστή στο studio, έγινε ντοκιμαντέρ από τον βραβευμένο με Academy Award κινηματογραφιστή Dion Beebe. Τα πλάνα τραβήχτηκαν στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες, στο Λονδίνο, στο Nashville και στην Ιταλία και διανεμήθηκαν σε πολλά online καταστήματα. Τα clip κυκλοφόρησαν, συνήθως ως αποκλειστικά, στα iTunes, Vevo, MTV και Barnes and Noble, μεταξύ άλλων, με αποτέλεσμα να έχουν πάνω από 100 εκατομμύρια προβολές διαδικτυακά και θα είναι η βάση του ντοκιμαντέρ "The Zen of Tony Bennett", μια αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας δημιουργίας από τον καλλιτέχνη αντικατοπτρίζοντας τα 60 χρόνια καριέρας στο πλαίσιο ηχογράφησης του τελευταίου του project.

Το “DUETS II” δέχθηκε πρωτοφανή ανταπόκριση σε πωλήσεις διεθνώς, συμπεριλαμβανομένων των χωρών: Μεγάλη Βρετανία, Καναδάς, Γερμανία, Ισπανία, Πορτογαλία, Μεξικό και Αυστραλία. Μια εκτενής καμπάνια εφαρμόστηκε στο project για να αναπτύξει και να επεκτείνει την ενημέρωση και την έκθεση για τον Tony Bennett και του “DUETS II” μέσα από προωθητικά ταξίδια, προβολή δημοσιότητας και εμφανίσεις συναυλιών.

Το “DUETS II” είναι παραγωγής του Phil Ramone και του υιού του Bennett, Dae Bennett. Περιλαμβάνει εορταστικές συνεργασίες με τους καλύτερους καλλιτέχνες των ημερών μας – όπως τη Lady Gaga, τον Michael Bublé, τον John Mayer, την Carrie Underwood και την Amy Winehouse—ερμηνεύοντας με τον Tony τις καλύτερές επιτυχίες του. Το “DUETS II” είναι η συνέχεια του ιδιαιτέρως επιτυχημένου “DUETS” άλμπουμ του Bennett, που κυκλοφόρησε για τα 80α γενέθλια του τραγουδιστή αποσπώντας τρία Grammy Awards και έγινε το πιο επιτυχημένο του άλμπουμ σε πωλήσεις μέχρι σήμερα. Μια εντυπωσιακή διαφημιστική καμπάνια έφερε επίσης το “DUETS” στα charts, με κατάταξη στα πέντε καλύτερα στο Amazon και στο Barnes and Noble.

Η RPM/Columbia/Legacy ανακοίνωσε τα σχέδια της κυκλοφορίας της πιο εκτενής συλλογής της ιστορίας της. Η συλλογή “TONY BENNETT: THE COMPLETE COLLECTION” περιλαμβάνει 73 CDs και 3 DVDS και θα είναι διαθέσιμα στις 8 Νοεμβρίου αποκλειστικά μέσα από τα καταστήματα: Barnes and Noble, bn.com και tonybennet.com