Η Ρόζυ επιθυμεί διακαώς να φύγει για Costa Rica. Στο σπίτι της όλα είναι πακεταρισμένα, οι βαλίτσες έτοιμες ή σχεδόν έτοιμες. Το μόνο που μένει είναι ένα τακ στο πληκτρολόγιο και έχει το εισιτήριο χωρίς επιστροφή για την Costa Rica.
Μόνο που αυτό το τακ δεν είναι τόσο απλό.
Το τηλέφωνο χτυπάει, το ιντερνέτ κόβεται, το φορτηγό δεν έρχεται ποτέ, οι τράπεζες την καταδιώκουν για τα απλήρωτα χρέη της, οι άντρες της ζωής της την αναζητούν, η μάνα της αφήνει μηνύματα στον τηλεφωνητή, ο αδερφός της, της χτυπάει την πόρτα…
Όλη της η ζωή, όλα τα λάθη που έχει κάνει , θα την εμποδίσουν να πατήσει το πληκτρολόγιο και να καταφέρει αυτό το τακ που θα της επιτρέψει να αποδράσει στην εξωτική Costa Rica;
Η Καλλιρόη Μυριαγκού, στον πρώτο της μονόλογο, ενσαρκώνει τη Ρόζυ και μας μίλησε για αυτή της την εμπειρία.
e-go: Πως γεννήθηκε η παράσταση;
Η παράσταση γεννήθηκε από ένα αστείο, από μια ευχή ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες , από την πραγματική αγωνία που είχαμε , ο συγγραφέας και η σκηνοθέτιδα κι εγώ, φίλοι από παλιά, σκεπτόμενοι το τι έχουμε ζήσει και πως θα αντιμετωπίσουμε την καινούρια δύσκολη πραγματικότητα στην Ελλάδα.
e-go: Η ηρωίδα του έργου έχει πιάσει πάτο στη ζωή της και το εισιτήριο χωρίς επιστροφή για Κόστα Ρίκα φαντάζει σωτήριο... Η φυγή από την πραγματικότητα είναι τελικά η μόνη λύση;
Η φυγή από την “πραγματικότητά σου” ποτέ δεν είναι λύση. Το ζητούμενο είναι να βρεις το εαυτό σου με όποιο κόστος.
e-go: Πόσο δύσκολο είναι να είστε μόνη στη σκηνή;
Είναι δύσκολο αλλά είναι και πρόκληση. Αναμετριέσαι με τον εαυτό σου, βλέπεις τις πραγματικές σου αδυναμίες ως ηθοποιός, αντιμετωπίζεις καμιά φορά και τους χειρότερούς σου φόβους κι αν είσαι τυχερός έρχεσαι πιο κοντά στην ουσία της ύπαρξής σου και της τέχνης σου.
e-go: Πόσο εφικτός είναι ο παράδεισος της Κόστα Ρίκα για το σύγχρονο Ελληνα;
Ο σύγχρονος Έλληνας έχει πολύ δρόμο να διανύσει για να βρει τον παράδεισό του και να κατανοήσει την πραγματικότητα της χώρας του και πως έφτασε μέχρι αυτό το σημείο. Ανεξάρτητα όμως από τις αντικειμενικές δυσκολίες της κρίσης σε όλα τα επίπεδα είναι αναγκαίο πρώτα – πρώτα ν’ αρχίσει ο καθένας να αλλάζει τον εαυτό του, όσο μπορεί.
e-go: Πως μπορεί να επιβιώσει ένας νέος καλλιτέχνης σε μια χώρα που αργοπεθαίνει οικονομικά;
Είναι πολύ δύσκολο και συχνά σκεφτόμαστε τη φυγή. Θέλει πολύ δύναμη, υπομονή, πίστη για να επιβιώσουμε αλλά το πιο σημαντικό είναι να έχουμε καθαρή σκέψη και να αντιλαμβανόμαστε αμέσως τις αλλαγές που συμβαίνουν, προσπαθώντας να τις κατανοήσουμε γιατί αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να μένεις στο περιθώριο, ζώντας έξω από την εποχή σου.
Γεωργία Οικονόμου
[email protected]