Η μουσική σκηνή Ρυθμός Stage φιλοξενεί για τρία Σάββατα την μεγαλύτερη εν ζωή ρεμπέτισσα, την αγαπημένη μας Μαριώ. Η Μαριώ έχει ετοιμάσει ένα πρόγραμμα βασισμένο στο καλό λαϊκό τραγούδι πάντα με άξονα το ρεμπέτικο, παντρεύοντας όμως ταυτόχρονα το λαϊκό και το σμυρνέϊκο. Μαζί της ο εξαιρετικός Λάμπρος Καρελάς, η νεότερη Μαρίνα Δεληγιάννη αλλά και ο Δημήτρης Λίβανος που την συντροφεύει στο μπουζούκι.
Mε αφορμή αυτές τις ιδιαίτερες εμφανίσεις, η Μαριώ μας έκανε την τιμή μιας σύντομης αλλά πολύ ενδιαφέρουσας κουβέντας... Απολαύστε τη!
Ε.Σ.
Τι έχετε ετοιμάσει γι αυτές σας τις εμφανίσεις στον Ρυθμό?
Ενα πολύ ψυχαγωγικό πρόγραμμα με επιλογές από σμυρνέϊκα και ρεμπέτικα τραγούδια καθώς και από παλιά και σύγχρονα λαΊκά.
Βλέπoυμε συχνά γραμμένο... "ΜΑΡΙΩ - Η Τελευταία ρεμπέτισσα"... Πώς νιώθετε εσείς γι’ αυτόν τον τίτλο που σας αποδίδεται αλλά και γιατί κατά τη γνώμη σας ελάχιστοι τραγουδούν Ρεμπέτικο πια?
Μ’αρέσει όταν με λένε «τελευταία ρεμπέτισσα». Εγώ δεν συμφωνώ μαζί σας ότι ελάχιστοι τραγουδούν πιά ρεμπέτικο,ολοένα και περισσότεροι νέοι παίζουν και τραγουδούν τραγούδια του Μάρκου Βαμβακάρη,του Γιάννη Παπαϊωάννου, του Βασίλη Τσιτσάνη και των άλλων μεγάλων του ρεμπέτικου. Άν εννοείτε τις μεγάλες πίστες ,εκεί πράγματι το ρεμπέτικο δεν έχει θέση.
Έχοντας δοκιμάσει και τα δύο, τελικά θα λέγατε ότι σας πάει περισσότερο η μεγάλη πίστα ή η μουσική σκηνή?
Σίγουρα μου πάνε περισσότερο οι πιο μικροί χώροι. Εκεί έχω πολύ κοντική επαφή με το κοινό και τραγουδάω με την ψυχή μου. Βέβαια, αν θέλει ο τραγουδιστής και στις μεγάλες πίστες αγκαλιάζει τον κόσμο. Εεγώ πέρυσι, που τραγουδούσα με την Άννα Βίσση, δεν αισθανόμουνα απόμακρα, αλλά κατέβαλα διπλή προσπάθεια για να «φτάσω» στα πίσω καθίσματα.
Ονειρεύεστε κάποια συνεργασία που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί?
Θα ήθελα να τραγουδήσω με την τραγουδίστρια από το Πράσινο Ακρωτήριο», την Σεζάρια Εβόρα. Μ’αρέσει που τραγουδάει ξυπόλητη.
Έχετε μια τόσο σημαντική ιστορία πίσω σας.. Τι γεύση σας έχει αφήσει αυτός ο χώρος συνολικά?
Γλυκόπικρη,αλλά δεν το αλλάζω με τίποτα.
Ποια συμβουλή θα δίνατε στα νέα παιδιά που ξεκινούν σ’ αυτό το χώρο?
Να ξεκινήσουν μόνο αν έχουν πραγματικό πάθος για το τραγούδι, να είναι έτοιμοι για θυσίες και να μην αφήσουν να τους παρασύρει η ματαιοδοξία που καλλιεργεί ο χώρος μας.
Έχετε μετανιώσει για κάποιο σας βήμα/συνεργασία/ηχογράφηση στην καριέρα σας?
Όχι, ακόμα και τα λάθη έχουν τη θέση τους.
Θεωρείτε ότι η κρίση μπορεί να λειτουργήσει ως ευκαιρία για ξεκαθάρισμα και στο χώρο της μουσικής?
Ναι. Το πιστεύω, αλλά μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση θα περάσουμε πολύ δύσκολα.
Ξεχωρίζετε κάποιον απ’ τους νέους στο χώρο του τραγουδιού, της σύνθεσης ή του στίχου;
Δυστυχώς πέρασαν τα χρόνια, και δεν παρακολουθώ πολύ τη σύγχρονη μουσική σκηνή.
Τι σας βγάζει εκτός εαυτού στη σημερινή πραγματικότητα?
Οι «λαμογιές» των υψηλά ιστάμενων πολιτικών προσώπων. Και θυμώνω με όλους εμάς που δεν αντιδράσαμε έγκαιρα.
Και για το τέλος... Αν είχατε την ευκαιρία να βάλετε ένα μόνο cd ελληνικό ή ξένο, να παίξει σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας στο πλαίσιο ενός υποτιθέμενου μαθήματος Μουσικής Εκπαίδευσης ποιο θα ήταν αυτό?
Τη «Λιλιπούπολη» του Μάνου Χατζιδάκι και το «Αχ,Ελλάδα σ’αγαπώ» του Μανώλη Ρασούλη.
***
Σαββατο 26 Μαρτίου
Ρυθμός Stage: Μαρίνου Αντύπα 38, Ηλιούπολη
Κερδίστε προσκλήσεις!