Οι κατασκευαστές τροφίμων ξοδεύουν πολύ χρόνο αποφασίζοντας τι πρέπει να βάλουν στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας. Εξάλλου, αυτό είναι και το πρώτο πράγμα που βλέπουμε όταν περπατάμε στο διάδρομο του supermarket προσπαθώντας να αποφασίσουμε τι θα αγοράσουμε. Εάν η φωτογραφία και τα χρώματα δεν τραβήξουν την προσοχή μας και δεν μας προκαλέσουν αυτόματα λιγούρα, τότε δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Ίσως να νομίζουμε ότι δεν επηρεαζόμαστε πολύ από τις διάφορες συσκευασίες των τροφίμων και τις φωτογραφίες, αλλά μια νέα μελέτη δείχνει το αντίθετο. Όλες αυτές οι όμορφες εικόνες, ιδιαίτερα των ανθυγιεινών επιλογών, μπορούν να συμβάλουν στην υπερκατανάλωση τροφής.
Η συνέχεια στο itrofi.gr