Η συλλογή, με τις 58 αποχρώσεις (και όχι με τις 50 αποχρώσεις του γκρι), είναι γεμάτη από τα ίδια ζωντανά χρώματα που έχουν παρουσιαστεί στην πασαρέλα της Gucci πρόσφατα, από έντονα κόκκινα μέχρι ροδοκόκκινα και σκούρα καφέ.
«Το make-up είναι κάτι ποιητικό και φευγαλέο που μπορείτε να προσθέσετε στο πρόσωπό σας, αλλάζοντας ή τονίζοντας κάτι στον εαυτό σας», δήλωσε ο Michele στο WWD. «Τη βρίσκω μια σχεδόν μαγική γλώσσα, έντονα συνδεδεμένη με τις άλλες λεπτομέρειες που χρησιμοποιώ για την έκφραση του εαυτού μας, όπως τα κοσμήματα και το χτένισμα. Από όλες αυτές τις πλευρές που απαιτούνται για να τονίσουμε ή να υπογραμμίσουμε μια όψη των εαυτών μας, το μακιγιάζ είναι ο πιο άμεσος και ο παλαιότερος τρόπος, καθιστώντας το, το πιο συναρπαστικό.
«Το κραγιόν είναι το πιο όμορφο αντικείμενο που μπορείτε να βρείτε μέσα σε μια τσάντα», προσθέτει. «Είναι το πιο συναρπαστικό γιατί πάντα είχε ένα όμορφο άρωμα - κάναμε τα κραγιόν Gucci αρωματισμένα με βιολέτα. Το κραγιόν είναι ένα παιχνιδιάρικο αντικείμενο επειδή ανακαλείς στη μνήμη σου τις κηρομπογιές με τις οποίες χρωματίζουν τα παιδιά. Το κραγιόν συμβολίζει επίσης τον κόσμο του κινηματογράφου και όλα τα περίφημα χείλη από το Χόλιγουντ».
Ο Michele, ο οποίος λάνσαρε και τo νέo άρωμα της Gucci, εξηγεί ότι εμπνεύστηκε από τη γοητεία της δεκαετίας του '50, συγκεκριμένα από «τις ντίβες του Hollywood και τη μυθολογία του κινηματογράφου, που πρώτα έβαλαν τα χείλη στο προσκήνιο». Αυτό αντικατοπτρίζεται στα ονόματα των αποχρώσεων των κραγιόν, από την Jean Harlow έως την Bette Davis.
Όσο για τη συσκευασία, τα νέα κραγιόν έρχονται σε χρυσούς (και ιδανικούς για φωτογραφίες στο Instagram) τόνους με μοτίβα Art Deco καθώς όπως και σε τιρκουάζ και ιβουάρ χρώματα διακοσμημένα με ροζ τριαντάφυλλα. Το κάθε κραγιόν της Gucci έχει μια χρυσή βάση.
Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Ενώ η γραμμή των κραγιόν μόλις κυκλοφόρησε, μια σειρά από διάφορα άλλα προϊόντα του πολυτελούς οίκου, πρόκειται να ακολουθήσει. Είναι μια στρατηγική που δίνει σε κάθε κατηγορία μακιγιάζ το ρόλο της στο προσκήνιο και επιτρέπει στα προϊόντα ομορφιάς της Gucci να αυξάνονται σταθερά και σύμφωνα με την αισθητική της μάρκας.
Η νέα συλλογή κραγιόν είναι διαθέσιμη στο gucci.com