Οι τέσσερις «άσοι» της «Εδέμ»

02.06.2009
Μπορεί φέτος να «σάρωσε» σε τηλεθέαση, αφήνοντας τον ανταγωνισμό να ψάχνεται για το περιβόητο lead in, αλλά η Έλενα Ακρίτα και ο Γιώργος Κυρίτσης, οι δημιουργοί της πολύ επιτυχημένης σειράς, δεν εφησυχάζουν.

Μπορεί φέτος να «σάρωσε» σε τηλεθέαση, αφήνοντας τον ανταγωνισμό να ψάχνεται για το περιβόητο lead in, αλλά η Έλενα Ακρίτα και ο Γιώργος Κυρίτσης, οι δημιουργοί της πολύ επιτυχημένης σειράς, δεν εφησυχάζουν. Η σεζόν ολοκληρώνεται για τα «Μυστικά της Εδέμ» με δυνατές ανατροπές, που ωστόσο δεν θα έχουν καμία σχέση με όσα θα δούμε του χρόνου. Ήδη όλοι οι πρωταγωνιστές έχουν υπογράψει για την επόμενη σεζόν, ενώ τέσσερα πολύ «δυνατά» ονόματα θα προστεθούν στο καστ: η Πέμυ Ζούνη, ο Ορφέας Αυγουστίδης, ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης και η Τάνια Τρύπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τελευταία έκλεισε πρώτη και το πιθανότερο είναι να τη δούμε σε ρόλο που θα έχει καταλυτική σημασία για τη ζωή του Λουκά (Παναγιώτης Πετράκης).

Φυσικά, αυτές οι νέες συνεργασίες αποτελούν άλλη μία αδιαμφισβήτητη επιτυχία της σειράς, καθώς όλοι έχουν κάνει «ντόρο» για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Ο Ορφέας Αυγουστίδης με τις επιτυχίες του στον κινηματογράφο, ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης ως «Δημήτρης Παπαμιχαήλ» στη σειρά «Έχω ένα μυστικό», η Τάνια Τρύπη με τον κόντρα ρόλο από αυτούς που την έχουμε συνηθίσει στο «Ποιος μας πιάνει» και η Πέμυ Ζούνη με την πολύχρονη απουσία της από τη μικρή οθόνη.

Οι τέσσερις καταξιωμένοι ηθοποιοί είπαν το «ναι», καθώς δεν είναι μόνο τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης, αλλά και το υψηλό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα των «Μυστικών της Εδέμ».

Κι αυτό γιατί το συγγραφικό δίδυμο Έλενας Ακρίτα και Γιώργου Κυρίτση έχει ως πρώτη προτεραιότητα οι ιστορίες τους να μη... βαλτώνουν. Άλλωστε, την ίδια τακτική είχαν ακολουθήσει και με τη «Βέρα στο Δεξί», με χαρακτηριστική τη μεταφορά κάποια στιγμή της πλοκής του σεναρίου από την Αθήνα στα Τρίκαλα, ένα εγχείρημα που τελικά στέφθηκε από επιτυχία.

Τα νούμερα της σεζόν
Τα ραβασάκια της AGB όσον αφορά τα «Μυστικά της Εδέμ» ήταν από τα πιο ευχάριστα σχεδόν στο σύνολο του προγράμματος. Συγκεκριμένα, το μέσο μερίδιο τηλεθέασης καθορίζεται στο 37,8%, έναντι 18% της «Λόλας» του ΑΝΤ1, που ρίχνει αυλαία σε λίγες ημέρες. Μικρότερη, αλλά ευδιάκριτη η διαφορά και στα περιβόητα νεανικά και εμπορικά κοινά 15-44. Με 28,4% η καθημερινή σειρά του Μεγάλου Καναλιού ξεπέρασε το 24,3% του «Λεωνίδα Λάλου» που έγινε «Λόλα».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΛΕΜΗΣ