Η Ναταλία ξεκίνησε σαν μια «ενζενί» της ελληνικής τηλεόρασης για να γίνει αυτό που πραγματικά της αξίζει. Μια ντάμα, με ένα εφηβικό όμως κλείσιμο του ματιού, που ξέρει να ακροβατεί ανάμεσα στη σέξι εικόνα και της γυναίκας καριέρας, ακόμα κι αν η ίδια δεν δείχνει να έχει καμία αγωνία γι’ αυτό. Η Ναταλία Γερμναού άνοιξε λοιπόν την καροδύλα της στο περιοδικό Radar και τη Βένια Καραγιάννη και τα είπε όλα!
Η τηλεόραση είναι ένας τομέας που κυνηγούσες για πολύ καιρό;
Δεν την κυνηγούσα με την έννοια του «τρέχω από πίσω», αλλά από μικρή, λόγω του μπαμπά μου, ήμουν μπερδεμένη σε καλώδια ενός τηλεοπτικού πλατό ?ουσιαστικά μεγάλωσα μέσα εκεί. Ετσι, η τηλεόραση ήταν μια φυσική συνέχεια του νηπιαγωγείου, του δημοτικού και του λυκείου. Αναμφίβολα ήταν κάτι που με γοήτευε. Ακόμα και τώρα. Και το καταλαβαίνω γιατί όταν στην εκπομπή έχει η Σίσσυ μαγερική ή όταν ο Θέμης κάνει κάποιο θέμα, τρέχω στο κοντρόλ και χαζεύω τα μόνιτορ για να δω πώς βγαίνει η εκπομπή πίσω από τις κάμερες.
Η τηλεόραση με τη λογική ότι λειτουργεί σαν μεγεθυντικός φακός σού ενίσχυσε κάποιες ανασφάλειες, όπως για παράδειγμα για το πώς είσαι εμφανισιακά;
Ευτυχώς στην προσωπική μου ζωή όλα πήγαν πολύ καλά και δεν είχα κανέναν λόγο να νιώσω ούτε άσχημη ούτε ανασφαλής. Είχα ακριβώς τις επιτυχίες και τις χυλόπιτες που είχε ένα οποιοδήποτε κορίτσι της ηλικίας μου. Δεν ένιωθα ποτέ, δηλαδή, ούτε μπάζο, αλλά ούτε και η βασίλισσα του χορού. Ούτε υπήρξα ποτέ καλλονή.
Δεδομένου ότι η επιτυχία στην τηλεόραση ήρθε σε μια πιο ώριμη και κατασταλαγμένη ηλικία, πόσο σου άλλαξε τη ζωή;
Δεν ξέρω αν τελικά η τηλεόραση πραγματικά σου αλλάζει τη ζωή ή αν συμβαίνει αυτό όσο εσύ της το επιτρέπεις. Εξαρτάται δηλαδή από το πώς θέλεις να ζεις. Το μόνο καλό που μπορείς να εισπράξεις από την τηλεόραση είναι να σε αγαπήσει ο κόσμος. Παλιά έβγαζες και χρήματα. Αυτό πια δεν υπάρχει. Αλλά σε αυτούς τους καιρούς που ζούμε το να σε αγαπούν... το λες και πιο σημαντικό από τα λεφτά!
Στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» είσαι η κεντρική παρουσιάστρια, όμως με δυο ισχυρούς συμπαρουσιαστές, τη Σίσσυ Χρηστίδου και τον Θέμη Γεωργαντά. Αυτό σου δημιουργεί ανασφάλειες; Μπορούν τελικά να λειτουργούν οι ομάδες στην τηλεόραση;
Οχι, δεν μου δημιουργεί συναισθήματα ανταγωνισμού γιατί δεν είχα ποτέ το σύμπλεγμα του one woman show στη ζωή μου, παρότι είμαι μοναχοπαίδι. Οταν έχεις μεγαλώσει μόνος σου σε μια οικογένεια, τελικά αναζητάς «αδερφάκια» στις άλλες σου δραστηριότητες.
Η μαμά σου, σου δίνει συμβουλές για τη δουλειά σου;
Περισσότερο στο αισθητικό κομμάτι. Μου λέει, για παράδειγμα, «κόψε τα μαλλάκια σου, κάν’τα καστανά και βάλε στενά φορέματα κάτω από το γόνατο». Μου λέει συνέχεια ότι είμαι πολύ ξανθιά και δεν της αρέσει αυτό.
Πόσο παρεμβατική είναι όμως στην προσωπική σου ζωή;
Καθόλου, είναι μόνο υποστηρικτική και πολύ συμβουλευτική. Αλλά μόνο όταν τη ρωτήσω. Κι εγώ την ακούω μόνο όταν με συμφέρει. Εκείνη, βέβαια, είναι λίγο πιο σκληροπυρηνική, είναι της λογικής «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Αν της πω «μαμά, αυτός με πληγώνει», εκείνη θα μου πει «χώρισέ τον». Εγώ είμαι περισσότερο των μαλακών λύσεων.
Αν κάνεις έναν απολογισμό, πού πιστεύεις ότι έχεις κάνει περισσότερους συμβιβασμούς; Στην προσωπική ή στην επαγγελματική σου ζωή;
Στη δουλειά, γιατί εκεί είναι πιο δύσκολα τα πράγματα και είναι βιοποριστικός ο λόγος που με αναγκάζει να βάλω νερό στο κρασί μου, αν και νομίζω ότι στο τέλος θα πίνω νερό με δυο σταγόνες κρασί. Στα προσωπκά έχω την πολυτέλεια να λέω «δεν θα συμβιβαστώ και θα κάνω αυτό που θέλω». Κι επειδή τα έχω βιώσει και τα δύο, θα σου πω ότι έχει περισσότερο κόστος και μοναξιά να ξυπνάς δίπλα σε μια πλάτη ενός άντρα για τον οποίον δεν αισθάνεσαι τίποτα παρά σε ένα κρεβάτι μόνη σου.
Εχεις πληγώσει περισσότερο ή έχεις πληγωθεί από τους άντρες;
Τους έχω πληγώσει περισσότερο, αλλά δεν το έκανα επίτηδες. Και κάθε φορά που το συνειδητοποιώ πληγώνομαι περισσότερο εγώ από τις τύψεις μου. Δεν το ήθελα, απλώς είμαι ειλικρινής και ό,τι αισθάνομαι το λέω. Και ίσως η αλήθεια τελικά δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση. Εχω μετανιώσει για συμπεριφορές μου που είχαν στεναχωρήσει ανθρώπους και το έχω πληρώσει κιόλας. Γιατί τίποτα στη ζωή δεν μένει ατιμώρητο.
Αν ξαναπαντρευόσουν, θα έκανες πάλι έναν τόσο κρυφό και μυστικό γάμο;
Ναι, γιατί από πότε ένας «κανονικός» γάμος σέρνει από πίσω του τηλεοπτκά συνεργεία και παπαράτσι; Δεν ξέρω αν θα ήταν τόσο πριβέ όσο ο προηγούμενος, που είχε 14 συνολικά καλεσμένους, αλλά πάντως δεν μπορώ να με φανταστώ να κάνω έναν γάμο υπερπαραγωγή. Τον φαντάζομαι ακόμα πιο λιτό -όχι σε σχέση με τους καλεσμένους, αλλά να είμαι ξυπόλητη σε μια παραλία, σε μια ερημική εκκλησία...
Νιώθεις καμιά φορά ότι έχεις κάνει λάθος επιλογή συντρόφων στη ζωή σου;
Οχι. Πιο πιθανό είναι να έχουν κάνει εκείνοι λάθος επιλογή σε εμένα. Εγώ είχα πολύ σωστούς άντρες και ήταν πολύ κύριοι μαζί μου. Ισως το timing να μην ήταν σωστό.
Ποια ήταν η μεγαλύτερη διαφορά ηλκίας που είχες με έναν άντρα;
Δεκατέσσερα, αλλά η συννενόησή μας ήταν μια χαρά. Αυτό ξέρεις δεν έχει να κάνει με την ηλικία, αλλά με το πόσο το μυαλό σου έχει πήξει. Εχω γνωρίσει 35άρηδες που έλεγαν «μαμά, μπορείς να μου πλύνεις το πουκάμισό μου γιατι το βράδυ θα πάω Island;»!
Μπορείς να μου δώσεις μια λογική εξήγηση στο πώς μπορείς να διατηρείς φιλικές σχέσεις με τους πρώην σου; Γράφτηκε μάλιστα ότι θα κάνεις την παραγωγή του νέου CD του Πέτρου Ιμβριου...
Δεν μου έχει γίνει αυτή η πρόταση, αλλά αν μου προκύψει πολύ ευχαρίστως να το κάνω. Οσο γι’ αυτό που λες, ήμουν τυχερή στη ζωή μου γιατί έτυχα σε ανθρώπους με ανοιχτό μυαλό και μεγάλη καρδιά. Το ότι τώρα είμαστε φίλοι, δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε περάσει από όλα τα στάδια ακόμα και από τα πιο χαλεπά. Οταν χωρίζεις, περνάς από τη φάση «θα σου ανοίξω το κεφάλι» και των ταπεινωτικών τσακωμών μέχρι να πέσουν οι τόνοι. Δεν χωρίζεις Τετάρτη και την Πέμπτη απολαμβάνεις μαζί του διπλό εσπρέσο. Αυτό δεν γίνεται.
Είχες πει ότι ήθελες κάποια στιγμή να τα παρατήσεις όλα και να γίνεις συγγραφέας. Ισχύει αυτό;
Ναι, ίσως κάποια στιγμή, όταν η τηλεόραση θα τελειώσει. Τότε θα αρχίσω να γράφω βιβλία. Νομίζω μυθιστορήματα. Εχω αρκετές ιστορίες στο μυαλό μου και θα έρθουν κι άλλες...
Τι συμβαίνει με την ελληνική δισκογραφία και δεν φτιάχονται πια σταρ;
Δεν υπάρχουν πια, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, καλά τραγούδια. Και γιατί δυστυχώς κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να ασχοληθεί αν αυτός που έχει στα χέρια του είναι πραγματικά σταρ ή όχι. Πολύ εύκολα παίρνουμε κάποιον, τον βγάζουμε στην πίστα και του δίνουμε ένα μικρόφωνο.
Πιστεύεις ότι έχεις κι εσύ ένα μερίδιο ευθύνης από τα πόστα που υπηρετείς με το γεγονός ότι έχουν δημιουργηθεί «τραγουδιστές τέρατα»;
Ολοι εμείς που δουλεύουμε στα ραδιόφωνα, τις τηλεοράσεις και γράφουμε τραγούδια έχουμε μερίδιο ευθύνης. Γιατί αν είχαμε φροντίσει εγκαίρως να μην αφήσουμε μαζί με τα τριαντάφυλλα να βγουν και σκουπίδια, τώρα τα πράγματα στην αγορά θα ήταν πιο καθαρά.
Δεδομένου ότι έχεις βοηθήσει πολύ κόσμο στο τραγούδι, έχεις εισπράξει και τα ανάλογα ευχαριστώ;
Ούτε κατά διάνοια. Αλλά το αντιμετωπίζω πια με γέλιο. Πλέον, όταν μου λένε «ευχαριστώ», τα χάνω. Για να καταλάβεις, πρόσφατα έγραψα στη στήλη μου σε εβδομαδιαίο περιοδικό -την οποία σημειωτέον την κάνω εδώ και οκτώ μήνες- ότι το τραγούδι της εβδομάδας είναι το «Ολα θα πάνε καλά» του Κώστα Καραφώτη. Ηταν ο μόνος που μου έστειλε μήνυμα για να μου πει ευχαριστώ. Τόσο δεν το πίστευα, που το κοίταζα σαν ηλίθια για δέκα λεπτά. Ηταν ο μόνος άνθρωπος στους οκτώ μήνες που μου είπε ένα ευχαριστώ!
Είχες δηλώσει πως θα ήθελες να παρουσιάσεις την εκπομπή που έκανε ο μπαμπάς σου, το «Αλάτι και Πιπέρι». Δεν σε φοβίζει η σύγκριση μαζί του;
Οχι απλώς με φοβίζει, αλλά με τρομοκρατεί και είμαι πρόθυμη αν γίνει ποτέ αυτή η εκπομπή ξανά να δουλεύω 26 ώρες την ημέρα για να βγει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Ναι, θέλω να κάνω την εκπομπή αυτή, αλλά δεν ξέρω ποιο κανάλι θα μπορούσε να επενδύσει σε αυτό. Αλλά αναρωτιέμαι, στην εκπομπή του πατέρα μου έρχονταν 5-6 μεγάλα ονόματα μαζί. Τώρα αν καλέσω, για παράδειγμα, πέντε τραγουδιστές θα ευαισθητοποιηθούν να έρθουν;
Πιστεύεις ότι τώρα αν ζούσε ο μπαμπάς σου θα ήταν περήφανος για την επαγγελματική σου εξέλιξη;
Αυτό είναι κάτι που μπορώ μόνο να το εύχομαι και να το ελπίζω...
Γερμανικό ωράριο
Η Ναταλία παρουσιάζει την εκπομπή «Μες στην καλή χαρά», η οποία σημείωσε πολύ καλά νούμερα τηλεθέασης, και το «Chart Show», ενώ κάνει εκπομπή στο Ράδιο Sfera 102,2 κάθε απόγευμα, 6-8. Τα βράδια θα τη βρείτε στο «Ακρωτήρι» κάθε Πέμπτη, όπου παίζει μουσική.
Data Bank
Γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στον Αγιο Λουκά, στα Κάτω Πατήσια. Πατέρας της ο Φρέντι Γερμανός και μητέρα της η Εριέττα Μαυρουδή, που δουλεύει στον χώρο της διαφήμισης.
Η πρώτη της μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία ήταν η εκπομπή «Club Sandwich» στον AΝΤ1 Radio στις αρχές του ’90.
Μία από τις πιο σημαντικές της στιγμές ήταν όταν έγραψε τους στίχους του τραγουδιού «My number οne», που τραγούδησε η Ελενα Παπαρίζου στη Eurovision και πήρε την πρώτη θέση το 2005.
Η παρθενική της εμφάνιση στη μικρή οθόνη ήταν στην τηλεοπτική εκδοχή του «Club Sandwich» στον ΑΝΤ1 το 1991. Επίσης παρουσίασε και το «Ραντεβού στα τυφλά».
Αγαπημένες της εμμονές είναι να κάνει διάδρομο βλέποντας τη σειρά «24».
Εχει 45.000 followers στο Twitter, αλλά επειδή δεν της αρέσει αυτή η λέξη τους αποκαλεί «φίλους» και απαντά προσωπικά πάντα σε όλους.