Με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας "Beastly" στις κινηματογραφικές αίθουσες αυτή την Πέμπτη (23/6/2011) από την Audio Visual, το WomenOnly σου χαρίζει το πιο σούπερ καλοκαιρινό δώρο:
Παίξε και κέρδισε ένα από τα 14 αντίτυπα του βιβλίου "Beastly" της Άλεξ Φλιν που αποτελεί μια ελεύθερη μεταφορά του κλασικού παραμυθιού «Η Πεντάμορφη και το Τέρας» και κυκλοφορεί μεταφρασμένο από τις Εκδόσεις Ψυχογιός.
Στείλε email στη διεύθυνση [email protected] μέχρι και την επόμενη Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011 με την ένδειξη "Beastly" και κάνε δικό σου το βιβλίο που θα σε συναρπάσει και θα σε συντροφεύσει στις διακοπές! Μην ξεχάσεις να αναφέρεις το ονοματεπώνυμο και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σου.
Λίγα λόγια για την ταινία:
Ο Κάιλ Κίνγκσον (Άλεξ Πέτιφερ) είναι ένας κακομαθημένος κι επιφανειακός δεκαεπτάχρονος, αλλά ταυτόχρονα ο πιο περιζήτητος «πρίγκιπας» στο βασίλειο του σχολείου του. Αλαζονικός και απόλυτα σίγουρος για τη γοητεία του, επιλέγει για επόμενο θύμα εξευτελισμού του την Κέντρα (Μαίρη-Κέιτ Όλσεν), μία γκοθ συμμαθήτριά του που φημολογείται πώς είναι μάγισσα. Ο Κάιλ την αντιμετωπίζει με ανεπανάληπτη σκληρότητα και η Κέντρα αποφασίζει να του δώσει ένα καλό μάθημα, μεταμορφώνοντάς τον σε ένα πλάσμα τόσο απωθητικό εξωτερικά όσο και ο πραγματικός εσωτερικός του κόσμος. Ο Κάιλ έχει στη διάθεσή του ένα χρόνο για να βρει κάποια που θα δει κάτω από την επιφάνεια και θα τον αγαπήσει, διαφορετικά θα πρέπει να ζήσει για πάντα με την τερατόμορφη εμφάνισή του. Η μόνη του ελπίδα αποδεικνύεται η Λίντι (Βανέσα Χάτζενς), μια συμμαθήτριά του που ποτέ δεν είχε προσέξει και η οποία θα του δώσει τη μεγαλύτερη ευκαιρία για να αποδείξει ότι η αγάπη δεν είναι ποτέ άσκημη.
Η πεντάμορφη και το τέρας στην πιο σύγχρονη εκδοχή τους:
Είτε το θέλουμε, είτε όχι, η εμφάνιση μετράει. Και, περισσότερο από οπουδήποτε αλλού, όλοι το νιώθουμε κατά τα εφηβικά μας χρόνια στο σχολείο. Αυτό ακριβώς το θέμα πραγματεύεται η Άλεξ Φλιν στο βιβλίο "Beastly", που αποτελεί μια ελεύθερη μεταφορά του κλασικού παραμυθιού «Η Πεντάμορφη και το Τέρας». «Στο λύκειο, όλοι μας νιώθουμε καταραμένοι κατά κάποιον τρόπο» λέει ο σκηνοθέτης Ντάνιελ Μπαρνζ. «Υπάρχουν πάντα εκείνοι που αισθάνονται διαφορετικοί και δεν ταιριάζουν εύκολα με το σύνολο. Αυτές όμως οι διαφορές είναι που σε κάνουν πιο δυνατό και τελικά καλύτερο άνθρωπο». Στο έκτο της βιβλίο για εφήβους, η Φλιν βρήκε ένα μοναδικό τρόπο να ξαναδιηγηθεί μια διαχρονική ιστορία για μια νέα γενιά, αγγίζοντας όχι μόνο το ζήτημα της εμφάνισης αλλά και την ανάγκη μιας δεύτερης ευκαιρίας. «Το γεγονός ότι η επιλογή μιας στιγμής μπορεί να επηρεάσει το υπόλοιπο της ζωής σου μου φάνηκε προκλητικό σας ιδέα. Ιδιαίτερα όταν σχετίζεται με έφηβους που συνήθως δεν σκέφτονται τις συνέπειες των πράξεών τους» λέει η Σούζαν Καρτσόνις που ανέλαβε την παραγωγή.
Η μεταμόρφωση του Πεντάμορφου Άλεξ σε τέρας!
Ο Κάιλ Κίνγκσον υφίσταται μια εντυπωσιακή συναισθηματική αλλά και εξωτερική μεταμόρφωση, από δημοφιλής μαθητής του λυκείου σε ένα κοινωνικά απομονωμένο ‘Τέρας’. Η όψη του Τέρατος ήταν μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες του Μπαρνζ όταν συμφώνησε να σκηνοθετήσει το φιλμ. «Από την πρώτη στιγμή το στούντιο με ρώτησε πώς θα μοιάζει το Τέρας κι εγώ τους απάντησα ‘Δεν ξέρω ακόμη, αλλά ξέρω σίγουρα ότι δεν θα έχει γούνα’» θυμάται ο Μπαρνζ. . Αυτή η φράση έγινε και το μότο για τους συντελεστές του έργου: «όχι γούνα». «Σε όλες τις διασκευές του κλασικού παραμυθιού, το Τέρας παίρνει μια ζωώδη μορφή και δεν θέλαμε να ακολουθήσουμε αυτό το αναμενόμενο μονοπάτι. Προτίμησα να αναζητήσω τι είναι αυτό που ο Κάιλ θεωρεί άσχημο, κι έτσι προσέγγισα θεωρητικά τη νέα του εξωτερική εμφάνιση». Για να το πετύχει αυτό, ο σκηνοθέτης συνεργάστηκε με το μάγο του special make-up Τόνι Γκάρντνερ, που ξεκίνησε την καριέρα του με το "Thriller" του Μάικλ Τζάκσον και το φιλμ ‘Aliens’ του Τζέιμς Κάμερον. «Το Τέρας έπρεπε να ενσαρκώνει όλο το μίσος και την απέχθεια που έδειχνε μέχρι τότε ο Κάιλ προς τους άλλους ανθρώπους. Όλα όσα κορόιδευε στους άλλους γίνονται κομμάτι του νέου του εαυτού, και όλα όσα θαύμαζε σε εκείνον εξαφανίζονται: τα μαλλιά του πέφτουν, τα δόντια του κιτρινίζουν, το δέρμα του καταστρέφεται. Λέξεις που χρησιμοποιούσε ο ίδιος για να μειώσει τους άλλους στην αρχή του έργου εμφανίζονται στο σώμα του σαν τατουάζ, σα να ντύνεται με την κακία που χρησιμοποιούσε για να πληγώσει» εξηγεί ο Γκάρντνερ.
Για να μεταμορφωθεί από όμορφος Κάιλ σε απωθητικό τέρας, ο Άλεξ Πέτιφερ χρειαζόταν καθημερινά τρεις ώρες στην καρέκλα του μακιγιάζ. «Η διαδικασία ήταν απίστευτα περίπλοκη» θυμάται ο Γκάρντνερ. «Αρχικά έπρεπε να του ξυρίσουμε το κεφάλι και τα φρύδια για να δημιουργήσουμε έναν κενό καμβά. Στη συνέχεια προσαρμόζαμε τέσσερα προσθετικά κομμάτια σιλικόνης που κάλυπταν μέρος του προσώπου και του λαιμού του. Μετά έπρεπε να φτιάξουμε τις ουλές, να τις χρωματίσουμε, να κολλήσουμε το ένα του αυτί για να δημιουργείται ασυμμετρία, να προσθέσουμε μεταλλικά στοιχεία piercing σε όλο του το πρόσωπο αλλά και 11 μικρά κομματάκια καθρέφτη μέσα στις ουλές του, σα σύμβολο της ματαιοδοξίας του». «Το εφέ του μακιγιάζ με βοήθησε πολύ να μπω στην ψυχολογία του τέρατος και να δω τον κόσμο μέσα από τα μάτια του» λέει ο Άλεξ Πέτιφερ.
Στο βίντεο που ακολουθεί, ο πρωταγωνιστής Άλεξ Πέτιφερ και το special make-up Τόνι Γκάρντνερ της ταινίας, μας εξηγούν πώς «μεταμορφώθηκε» ο ήρωας σε τέρας, με τη βοήθεια του μακιγιάζ φυσικά!