Η Σέριλ Κόουλ έφαγε πόρτα

13.09.2010
Τι ζήτησε, δηλαδή, το κορίτσι; Την σύμπραξη από τον καλύτερο στο είδος του, για να τη βοηθήσει στο δύσκολο έργο της προετοιμάζοντας τους υποψηφίους της για την τελευταία φάση του X Factor. Και επειδή, έτυχε, αυτός ο καλύτερος να είναι και το αγόρι της και χορευτής, αντί για τραγουδιστής, δεν της την έκαναν τη χάρη. Άδικο; Δεν νομίζω!


Τι ζήτησε, δηλαδή, το κορίτσι; Την σύμπραξη από τον καλύτερο στο είδος του, για να τη βοηθήσει στο δύσκολο έργο της προετοιμάζοντας τους υποψηφίους της για την τελευταία φάση του X Factor. Και επειδή, έτυχε, αυτός ο καλύτερος να είναι και το αγόρι της και χορευτής, αντί για τραγουδιστής, δεν της την έκαναν τη χάρη. Άδικο; Δεν νομίζω!

Οι ακροάσεις του σόου ταλέντων στο οποίο η Σέριλ Κόουλ (Cheryl Cole) είναι κριτής βρίσκονται στο σημείο όπου ο κάθε κριτής επιλέγει τους υποψηφίους της ομάδας του και αποσύρεται σε συγκεκριμένο χώρο προετοιμάζοντάς τους για την τελική φάση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, η Σέριλ ζήτησε από τους παραγωγούς να έρθει στην ομάδα της ο έμπειρος χορευτής και περσινός νικητής του αμερικανικού "Dancing with the stars", Ντέρεκ Χαφ (Derek Hough). Αντ' αυτού όμως, τη θέση κατέλαβε με... συνοπτικές διαδικασίες ο τραγουδιστής των Black Eyed Peas, Γουίλ.ι.αμ. (Will.i.am).

Πηγές αναφέρουν ότι η Σέριλ δυσκολεύεται πολύ στις νέες συνθήκες της καθημερινότητάς της αφού ύστερα από τόσο καιρό, που είναι αχώριστοι, θα αναγκαστεί να ζήσει χωρίς τον αγαπημένο της. Και δεν μπορεί.

Η επίσημη εκδοχή από την παραγωγή του σόου, πάντως, ήταν ότι στη θέση των συμβούλων των κριτών θα πρέπει να είναι τα μεγαλύτερα ονόματα στη μουσική βιομηχανία και όχι... τα "βύσματά" τους.

Έτσι, η πρόσφατα διαζευγμένη 27χρονη τραγουδίστρια θα πρέπει να σκύψει το κεφάλι και να δουλέψει, μη δίνοντας επίσης σημασία ούτε στις φήμες που θέλουν την Κέιτι Πέρι (Katy Perry) να κάθεται δίπλα στον Σάιμον Κάουελ (Simon Cowell) στην αμερικάνικη εκδοχή του τάλεντ σόου. Όταν και αν η Πέρι αποφασίσει να... διασχίσει τον Ατλαντικό, το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί εν καιρώ...

Επιμέλεια: Ζωή Κίττα