Ξεσήκωσε, όμως και θύελλα αντιδράσεων, με την περίφημη ατάκα "Χτύπα σαν άνδρας". Από τις πρώτες κιόλας μέρες, το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας αντέδρασε έντονα, χαρακτηρίζοντας την ατάκα, «σεξιστική», περιέχοντας στερεοτυπικό περιεχόμενο για τη βία ενάντια στις γυναίκες.
Μάλιστα, κατέφυγαν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, το οποίο έδωσε περιθώριο στη εταιρεία να αλλάξει την επίμαχη ατάκα. Η διορία έληξε την Πέμπτη (21/4) και αφού η εταιρεία δεν την τροποποίησε, σήμαινε πώς αυτομάτως "κόβεται" από το σποτ. Η λογοκρισία αυτή προκάλεσε νέες αντιδράσεις, με πρώτη και καλύτερη την Άντζελα Δημητρίου.
Ωστόσο, το πρωί της Παρασκευής, τα Jumbo έκαναν την απόλυτη ανατροπή, αποφασίζοντας να αποσύρουν τη διαφήμιση εντελώς! Μία εβδομάδα πριν το Πάσχα. Μάλιστα, εξέδωσαν και μία άκρως αιχμηρή ανακοίνωση, που συνοδεύτηκε με μία εξίσου αιχμηρή φωτογραφία.
Mέσω της σελίδας της εταιρείας παιγνιδιών, στο Facebook, η διαφημιστική εταιρία «POLLEN» αναφέρει χαρακτηριστικά:
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»
Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».
Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.
Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.
Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.
Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.
Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.
Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!
POLLEN
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO.