Ο ισχυρός άνδρας της ελληνικής δισκογραφίας πρόσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο, «Πίσω από τη μαρκίζα» και μέσα σε αυτό φέρνει στο φως της δημοσιότητας άγνωστες κυρίως ιστορίες καλλιτεχνών με τους οποίους έχει συνεργαστεί.
Και είναι η μία ιστορία καλύτερη από την άλλη. Ωστόσο, αυτή που ξεχωρίζει είναι της Χαρούλας Αλεξίου, αφού τα πρώτα της βήματα στη δισκογραφία, συνοδεύονται από ένα απίστευτο παρασκήνιο με εξώδικα, απειλητικά μηνύματα και μηνύσεις! Και όλα αυτά εξαιτίας ενός τραγικού λάθους!
«Ονομάζομαι Χαρίκλεια Ρουπάκα», μου είπε. Κάθε μου και αντικρίζω μια συνεσταλμένη όμορφη κοπέλα. Το βλέμμα της από την αρχή έκρυβε μια περίεργη θλίψη. Μόλις, όμως, άνοιξε το στόμα της και άκουσα τη φωνή της, με τις πρώτες κουβέντες της αισθάνθηκα το δωμάτιο σαν να γέμισε ξαφνικά με μια θαλπωρή από τη ζεστή χροιά και το ιδιαίτερο ηχόχρωμα της φωνής της. Μου έκανε εντύπωση η εξαιρετική της άρθρωση σε κάθε λέξη που πρόφερε. Της έκλεισα ραντεβού για να έρθει στο στούντιο την ίδια κιόλας εβδομάδα για ακρόαση» αναφέρει στο βιβλίο ο Μάκης Μάτσας.
Και συνεχίζει: «Έχοντας γοητευθεί από το «Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι» και γνωρίζοντας πόσο ταίριαζε η φωνή της σε αυτό το ύφος, λέω στον Αχιλλέα Θεοφύλλου: «Έχουμε ήδη ηχογραφημένο ένα καταπληκτικό ζεϊμπέκικο του Βασίλη Βασιλειάδη. Το «Όταν πίνει μια γυναίκα». Δεν το δοκιμάζουμε με την Αλεξίου; Σίγουρα θα το τραγουδήσει καλύτερα». Το τραγούδι το είχαμε ηχογραφήσει δοκιμαστικά με κάποια άλλη τραγουδίστρια, ονόματι Καίτη Πετράκη, αλλά δεν ήμασταν απόλυτα ικανοποιημένοι. Γι' αυτό πρότεινα στον συνθέτη να το τραγουδήσει η νεαρή Αλεξίου. Σε λίγες ημέρες βρισκόμασταν όλοι μαζί στο στούντιο. Όπως είχα φανταστεί το τραγούδι η Αλεξίου το ερμήνευσε υπέροχα, αναδεικνύοντας τη δύναμη που έκρυβε μέσα του. Αποφασίζουμε να το κυκλοφορήσουμε με τη φωνή της και σε δύο εβδομάδες ο δίσκος βγαίνει στην αγορά. Αρχίζουμε να το διαφημίζουμε και από τα ραδιόφωνα. Δεν φαντάζεστε, όμως, τι μας περίμενε... Η θύελλα που ξέσπασε μόλις κυκλοφόρησε το τραγούδι δεν περιγράφεται, διαμαρτυρίες, φωνές, εξώδικα και μηνύσεις έπεφταν σαν βροχή».
Τι είχε συμβεί; «Όταν παραγγείλαμε στο εργοστάσιο της Columbia να τυπώσει το θρυλικό «Όταν πίνει μια γυναίκα», με την εκτέλεση της Χαρούλας, ο τεχνικός έκανε ένα τραγικό λάθος, που πέρασε απαρατήρητο από όλη την ιεραρχία των ελέγχων. Αντί να ρεμιξάρει και να στείλει για εκτύπωση το τραγούδι με τη φωνή της Αλεξίου, στέλνει για παραγωγή την παλαιότερη ηχογράφηση του ίδιου τραγουδιού που είχαμε κάνει με τη φωνή της Πετράκη! Και σαν να μην έφτανε αυτό στην ετικέτα του δίσκου είχε τυπωθεί το όνομα της Αλεξίου, ενώ βέβαια τραγουδούσε η Πετράκη. Λες και όλοι ήταν συνεννοημένοι εναντίον της άγνωστης αυτής τραγουδίστριας. Η Πετράκη θεώρησε ότι όλα έγιναν επίτηδες, ότι εσκεμμένα Βάλαμε το όνομα της Αλεξίου για να προβάλουμε την καινούργια μας τραγουδίστρια χρησιμοποιώντας τη δική της φωνή και, έχοντας κάθε δίκιο με το μέρος της, άρχισε να μας «πυροβολεί» με όλα τα μέσα που είχε. Εξώδικα, απειλητικά τηλεφωνήματα, μηνύσεις ό, τι μπορείτε να φανταστείτε. Το «τεχνικό» λάθος διορθώθηκε, μέσα σε δύο εικοσιτετράωρα, αλλά η ζημιά είχε γίνει! Με αυτόν τον επεισοδιακό τρόπο ξεκίνησε η διαδρομή της Χαρούλας στη Minos που έμελλε να γράψει τη λαμπρότερη γυναικεία καριέρα της γενιάς της για τα επόμενα χρόνια μέχρι σήμερα»…..