Απάτη τo plus-size μοντέλο του Calvin Klein [photos]

11.11.2014
Επιλέχθηκε ως μοντέλο για μεγάλα νούμερα και το κορίτσι είναι medium! Το 27χρονο μοντέλο Μίλα Ναλμπέσιο (Myla Dalbesio) από το Γουισκόνσιν, που επιλέχθηκε ως «plus-size» μοντέλο για τη νέα καμπάνια εσωρούχων «Perfect Fit» της εταιρείας Calvin Klein δημιούργησε αντιδράσεις. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχαν διαφορετική άποψη και επιτέθηκαν στην εταιρία γιατί το μοντέλο στις φωτογραφίες δεν μοιάζει καθόλου ... τροφαντό. Η CK κατηγορήθηκε ότι στέλνει λάθος μήνυμα στις γυναίκες σχετικά με τα πρότυπα ομορφιάς. Η απάντηση της εταιρίας Calvin Klein ήταν... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, ότι δηλαδή η επιλογή των μοντέλων έγινε για να προβληθεί η σειρά που υμνεί τις διαφορετικές γυναίκες. Η ίδια η Μίλα δήλωσε ότι για τη βιομηχανία της μόδας δεν θεωρείται αδύνατη, αλλά ούτε και παχουλή: «Δεν είμαι αρκετά αδύνατη για να με πεις skinny, αλλά δεν είμαι και αρκετά εύσωμη, ώστε να με πεις plus size. Δε μπορώ να βρω πού ακριβώς ανήκω, αλλά αυτή η καμπάνια μου προκάλεσε μια πολύ όμορφη αίσθηση». Να θυμίσουμε ότι μερικές εβδομάδες πριν είχαν ξεσπάσει αντιδράσεις για την καμπάνια της Victoria's Secret με τον τίτλο «Το τέλειο σώμα», όπου τα μοντέλα ήταν σχεδόν ανορεξικά. Το σλόγκαν άλλαξε σε «Ένα σώμα για όλους», κάτι που δεν ικανοποίησε ιδιαίτερα τους χρήστες του Twitter.

Επιλέχθηκε ως μοντέλο για μεγάλα νούμερα και το κορίτσι είναι medium! Το 27χρονο μοντέλο Μίλα Ναλμπέσιο (Myla Dalbesio) από το Γουισκόνσιν, που επιλέχθηκε ως «plus-size» μοντέλο για τη νέα καμπάνια εσωρούχων «Perfect Fit» της εταιρείας Calvin Klein δημιούργησε αντιδράσεις. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχαν διαφορετική άποψη και επιτέθηκαν στην εταιρία γιατί το μοντέλο στις φωτογραφίες δεν μοιάζει καθόλου ... τροφαντό. Η CK κατηγορήθηκε ότι στέλνει λάθος μήνυμα στις γυναίκες σχετικά με τα πρότυπα ομορφιάς.

Η απάντηση της εταιρίας Calvin Klein ήταν... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, ότι δηλαδή η επιλογή των μοντέλων έγινε για να προβληθεί η σειρά που υμνεί τις διαφορετικές γυναίκες. Η ίδια η Μίλα δήλωσε ότι για τη βιομηχανία της μόδας δεν θεωρείται αδύνατη, αλλά ούτε και παχουλή: «Δεν είμαι αρκετά αδύνατη για να με πεις skinny, αλλά δεν είμαι και αρκετά εύσωμη, ώστε να με πεις plus size. Δε μπορώ να βρω πού ακριβώς ανήκω, αλλά αυτή η καμπάνια μου προκάλεσε μια πολύ όμορφη αίσθηση».

Να θυμίσουμε ότι μερικές εβδομάδες πριν είχαν ξεσπάσει αντιδράσεις για την καμπάνια της Victoria's Secret με τον τίτλο «Το τέλειο σώμα», όπου τα μοντέλα ήταν σχεδόν ανορεξικά. Το σλόγκαν άλλαξε σε «Ένα σώμα για όλους», κάτι που δεν ικανοποίησε ιδιαίτερα τους χρήστες του Twitter.