Mέσα σε αυτήν την ανασκόπηση, το Lyst ανέλυσε τις μεγαλύτερες στιγμές της ποπ κουλτούρας του 2020, εκείνες που είχαν άμεσο αντίκτυπο στις αναζητήσεις και εντόπισε τις τηλεοπτικές σειρές που ενέπνευσαν τις γκαρνταρόμπες μας.
Λαμβάνοντας υπόψη τον τόσο πολύ χρόνο που περάσαμε μέσα στο σπίτι το 2020, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι oι ντουλάπες μας επηρεάστηκαν από αυτά που είδαμε στη μικρή οθόνη. Από τo Εmily in Paris μέχρι το Tiger King και το I May Destroy You, εδώ είναι μερικές σειρές που επηρέασαν τις γκαρνταρόμπες μας φέτος. Διάβασε πώς το έκαναν.
1. Emily In Paris
Η σειρά του Netflix έκανε το ντεμπούτο της τον Οκτώβριο και έγινε αμέσως θέμα προς συζήτηση. Αν και σίγουρα διχαστικό ως προς τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι Γάλλοι, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είχε αντίκτυπο στις αναζητήσεις μόδας.
Σύμφωνα με το Lyst, ο χαρακτήρας της Lily Collins ήταν πίσω από την αύξηση κατά 342% (!) στις προβολές σελίδας για τα καπέλα Kangol, ενώ οι αναζητήσεις για τα «μπερέ» αυξήθηκαν 41% από εβδομάδα σε εβδομάδα. Εκτός από αυτά, οι αναζητήσεις για φούστες Ganni αυξήθηκαν σημαντικά (+289%) μετά την εμφάνιση της κίτρινης ασύμμετρης φούστας του brand που φόρεσε η Emily στην σειρά.
2. Τiger King
Μετά το ντεμπούτο του Tiger King στο Netflix τον Μάρτιο, οι αναζητήσεις για tiger, leopard, και zebra prints, υπερδιπλασιάστηκαν τον μήνα Απρίλιο. To Lyst είδε επίσης καταναλωτές που είχαν εμμονή με τα αιλουροειδή, να αναζητούν κομμάτια «Kenzo Tiger», τα οποία αυξάνονταν κατά 200% κάθε μήνα ενώ η μπλούζα Tiger της Anine Bing έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της μάρκας.
3. The Last Dance
H μίνι σειρά για την καριέρα του θρυλικού μπασκετμπολίστα Michael Jordan, αύξησε τις αναζητήσεις για τα Nike Air Jordan κατά 36% μετά την προβολή των δύο πρώτων επεισοδίων. Εν τω μεταξύ, τα ρούχα του μπάσκετ αυξήθηκαν επίσης στις αναζητήσεις, συμπεριλαμβανομένων των σορτς (+12%) και των μπλουζών (+20%),.
4. I May Destroy You
Σύμφωνα με το Lyst, ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Michaela Coel ως Arabella στο I May Destroy You, έφερε μια «αισθητική εμπνευσμένη από τη δεκαετία του '90» σε όλη τη σειρά. Οι ζακέτες της, πάντως, που ήταν το hit της σειράς , αύξησαν τις αναζητήσεις κατά 43% όταν η εκπομπή προβλήθηκε για πρώτη φορά, από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο.