Σύμφωνα με την ετήσια οικονομική ανάλυση της Brand Finance, στην κορυφή της λίστας με τα luxury fashion brands με τη μεγαλύτερη αξία βρίσκονται η Gucci και η Louis Vuitton. Οι δυο αυτοί οίκοι βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση μετά την Porsche.
Δες και αυτό: Gucci και The North Face συνεργάζονται σε μια νέα συλλογή ρούχων
Η συγκεκριμένη έκθεση αξιολογεί ετησίως τη συνολική αξία των brands, αλλά και τη δύναμη επιρροής τους στους καταναλωτές, υπολογίζοντας παράγοντες όπως το marketing, την εξοικείωση, την εμπιστοσύνη, την ικανοποίηση του προσωπικού και την επιχειρησιακή φήμη. Υψηλές θέσεις στη λίστα έχουν επίσης οι οίκοι Cartier, Chanel, Hermès, Rolex, Dior και Coach.
Αυτό το είδες; Η SS21 συλλογή του Versace είναι μια ωδή στον κόσμο του βυθού
Παρά την εξάπλωση της πανδημίας του COVID, η Brand Finance προβλέπει ότι τουλάχιστον 50 από τα πιο πολύτιμα luxury brands του κόσμου θα δουν την αξία τους να μειώνεται μέσα στο 2020 λόγω των συνθηκών.