Η συλλογή Fashion Against AIDS (FAA) αποτελεί σημαντική πρωτοβουλία για την H&M, και φέτος διατίθεται με ένα ολοκαίνουριο ύφος.
Σκοπός της εκστρατείας FAA είναι να συγκεντρώσει πόρους αλλά και να ευαισθητοποιήσει το κοινό, όπου έως τώρα, έχουν διατεθεί περισσότερα από 41 εκατομμύρια SEK στο Designers Against AIDS (DAA) και άλλα διεθνή προγράμματα για το HIV/AIDS. Καθώς δε, το μήνυμα για το HIV/AIDS είναι εξίσου σημαντικό για τις νέες γυναίκες όσο και για τους νέους άνδρες, όλοι μπορούν να φορέσουν την αθλητική συλλογή unisex με όποιο τρόπο θέλουν. Η συλλογή διατίθεται στο τμήμα Divided της H&M από τις 26 Απριλίου, και ποσοστό 25% των πωλήσεων θα διατεθεί σε παγκόσμια προγράμματα HIV/AIDS για τους νέους.
«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια unisex συλλογή με αθλητικό στυλ. Ήταν πραγματικά μεγάλη ελευθερία το να μπορούμε να σκεφτούμε πρώτα το κόψιμο, το σχήμα και το ύφασμα και μετά το σε ποιο γένος θα ταιριάζει. Βασικά κομμάτια είναι τα μπλουζάκια με μηνύματα και το αθλητικό μπουφάν με λεπτομέρειες φερμουάρ, που μπορούν να φορεθούν με οποιοδήποτε τρόπο. Η συλλογή FAA είναι σημαντική γιατί το να ευαισθητοποιηθούν οι νέοι για τον ιό HIV και το AIDS παραμένει ζωτικής σημασίας», λέει η Ann-Sofie Johansson, επικεφαλής σχεδιασμού στην H&M.
«Οι εκστρατείες FAA της H&M είναι εξαιρετικά σημαντικές, γιατί είναι ουσιώδες να διαδώσουμε στους νέους όλου του κόσμου το μήνυμα ότι πρέπει να προσέχουν και να κάνουν ασφαλές σεξ. Το κύριο μήνυμα είναι: η ζωή είναι όμορφη, γι’ αυτό φροντίστε να μείνει έτσι τόσο για σας όσο και για το/τη σύντροφό σας, και μη διακινδυνεύετε την ασφάλειά σας. Ο ιός HIV είναι παντού, όχι μόνο στην Αφρική, όχι μόνο στην κοινότητα των ομοφυλοφίλων – ο ιός HIV μας αφορά όλους. Αν είστε αρκετά μεγάλοι και συνετοί για να κάνετε έρωτα, τότε είστε και αρκετά μεγάλοι και συνετοί για να προσέχετε», λέει η Ninette Murk, ιδρύτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια της DAA.
Οι κοπέλες παίζουν με το ανδρόγυνο look, ενώ οι νεαροί άνδρες αναμιγνύουν περισσότερο από ποτέ διάφορα στυλ ντυσίματος. Αφετηρία είναι το σχήμα και η λεπτομέρεια, με αθλητικά μπλουζάκια, κοντά μπουφάν με εφαρμοστή μέση και μακριά μπουφάν με κουκούλα που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσαρμόζονται στην προσωπικότητα του καθενός: μπορεί κανείς να σηκώσει τα μανίκια ή να τα βγάλει με τη βοήθεια φερμουάρ, να τονίσει τη μέση με μια ζώνη, ενώ τα ρούχα μπορούν να μετατραπούν πλήρως από ένα κομμάτι σε ένα άλλο. Η άνεση είναι βασικό στοιχείο, και τα χρώματα είναι ουδέτερα αλλά και ανοιχτά παστέλ, που σημαίνει ότι όλοι μπορούν να τα φορέσουν. Ένα μακρύ ριχτό νάιλον μπουφάν είναι τέλειο όπως είναι, ενώ μπορεί κανείς να του βγάλει τα μανίκια με τη βοήθεια φερμουάρ και να τονίσει τη μέση του για να μετατραπεί σε φόρεμα για κορίτσια. Τα υπερμεγέθη ή ασύμμετρα μπλουζάκια με μήνυμα μπορούν να φορεθούν με πάρα πολλούς τρόπους, ενώ η συλλογή είναι γεμάτη με τα απόλυτα παντελόνια φόρμας, φανελάκια και σορτς για να είναι οι πελάτες έτοιμοι να καλωσορίσουν το καλοκαίρι.
Φέτος είναι η τέταρτη χρονιά της πρωτοβουλίας FAA της H&M, η οποία έχει στόχο να προωθήσει το ασφαλές σεξ και την ευαισθητοποίηση για το HIV/AIDS, τόσο μέσα από τα μηνύματα της συλλογής όσο και με την υποστήριξη των οργανώσεων που επωφελούνται από τις πωλήσεις. Τα χρήματα κατανέμονται ανάμεσα στην Designers Against AIDS (DAA) – τη ΜΚΟ που έφερε την έννοια του Fashion Against AIDS στην H&M και που προωθεί την ευαισθητοποίηση των νέων για το HIV/AIDS διερευνώντας νέες μεθόδους εκπαίδευσης και εκστρατείας ομογενών ομάδων –, στη YouthAids, εστιάζοντας την προσοχή στα προγράμματά της στην Αϊτή και τη Ρωσία για την πρόληψη της εξάπλωσης του HIV/AIDS σε περιοχές που πλήττονται εδώ και χρόνια, στην MTV Staying Alive Foundation και στο UNFPA, το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για τη Δημογραφία.