Σχεδόν ένα λεπτό αρκεί για να ξυπνήσει τις αισθήσεις και να μας μεταφέρει στο μαγευτικό κόσμο της Fischer. Τόση είναι η διάρκεια του νέου τηλεοπτικού σποτ της Fischer, το οποίο εμπνέεται από τα χαρακτηριστικά εκείνα που την κάνουν τόσο μοναδική.
Το ατμοσφαιρικό τηλεοπτικό σποτ της Fischer, που επιμελήθηκε o βραβευμένος στις Κάννες, Αιγύπτιος σκηνοθέτης Ali Ali, αποτυπώνει στην οθόνη τα «συστατικά» της επιτυχίας της μπίρας Fischer με απόλυτη δεξιοτεχνία. Ένας πίνακας στον οποίο αποτυπώνεται η Αλσατία, μία μουσική μπάντα που παίζει live το Bensonhurst Blues, μία ελκυστική γυναικεία παρουσία που κάνει την εμφάνισή της.. Και η λήψη συνεχίζεται, επικεντρωμένη στο ιδιαίτερο λογότυπο της Fischer και το καμπυλωτό μπουκάλι της, για να απογειωθεί με τον ήρωα και την εμπειρία των αισθήσεων που του αφήνει η επίγευσής της.
Η μακρόχρονη ιστορία της Fischer, η προέλευσή της, η ελκυστική εμφάνισή της και η εξαιρετική της γεύση, που είναι αποτέλεσμα της Γαλλικής κουλτούρας και των παλαιών Γερμανικών τεχνικών της ζυθοποίησης, με τη σφραγίδα των Αλσατών, μεταφέρονται στην οθόνη και αποδομούνται μέσα από το μονοπλάνο του σκηνοθέτη και κάτω από τους ήχους του Οscar Benton.
Ο Ali Ali δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το ίδιο το προϊόν και η ιστορία του, μου έδωσαν την έμπνευση για τη δημιουργία αυτής της ατμοσφαιρικής εμπειρίας. Ουσιαστικά, ο χαρακτήρας Fischer που διεγείρει όλες τις αισθήσεις μέσα από ένα ταξίδι που αποτυπώνει όλα εκείνα τα βασικά γνωρίσματα που συνιστούν στη μοναδική γεύση, γούστο και αισθητική του προϊόντος».
Το νέο τηλεοπτικό σποτ βρίσκεται ήδη στον αέρα, με την υπογραφή της Soho Square και παραγωγή της Foss Productions. Απόλαυσέ το, μαζί με χαρακτηριστικά στιγμιότυπα, στο επίσημο κανάλι της Fischer στο Youtube Channel
Δυναμώστε την ένταση του ήχου κι απολαύστε την επίγευση που αφήνει η νέα διαφήμιση της Fischer.
Fischer, It’s about Taste.
#Fischerbeer #Itsabouttaste