Πρόκειται για τη μεγαλύτερη, στοχευμένη κλαδική έκθεση για το κόσμημα, το ρολόι, τους πολύτιμους λίθους, τη συσκευασία και τον εξοπλισμό αργυροχρυσοχοΐας στη χώρα, όπου παρουσιάζονται και όλες οι νέες τάσεις στον σχεδιασμό κοσμήματος και ωρολογίων.
Από τους 370 εκθέτες οι άμεσοι είναι 240 και προέρχονται από Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Τουρκία, Ινδία, Γερμανία, Βέλγιο και Εσθονία, ενώ οι έμμεσοι είναι 130. Η επισκεψιμότητα στη φετινή έκθεση, που πραγματοποιείται υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-HELEXPO, αναμένεται αυξημένη, καθώς τα μηνύματα για τη νέα τουριστική σεζόν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα.
Η έκθεση φιλοξενεί για τρίτη συνεχή χρονιά το DESIGN SECTION με συμμετοχές Ελλήνων σχεδιαστών, με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής σχεδιαστικής δυναμικής του κλάδου, ενώ «τρέχει» και πρόγραμμα επιλεγμένων ξένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers program).
Πέραν του πλούσιου αμιγώς εκθεσιακού σκέλους, διευρυμένο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Athens International Jewellery Show.
Ξεχωρίζει μάλιστα η προβολή της κινηματογραφικής ταινίας μικρού μήκους για το ελληνικό κόσμημα και την ιστορία του με τίτλο «LOVE IN THE MAKING». Πρόκειται για ένα έντεχνο κινηματογραφικό «ταξίδι» στην ιστορία του ελληνικού κοσμήματος, διάρκειας 9 λεπτών, το οποίο δημιούργησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ).
Στο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων περιλαμβάνονται επίσης:
-Ομιλία με θέμα: «Παράγοντες αξίας των fancy color διαμαντιών» και ομιλήτρια τη γεμολόγο-αδανταμολόγο και εκπαιδεύτρια γεμολογίας στα διεθνή Ινστιτούτα GIA & HRD, κα Εύα Κουντουράκη,
-Ομιλία με θέμα: «Φθορισμός. Προτέρημα ή ελάττωμα;» και ομιλητή τον γεμολόγο-αδαμαντολόγο και εκτιμητή CDG, IMJVA, NAJA, κ. Γιώργο Σπυρομήλιο,
-Παρουσίαση της εταιρείας JOOLIFY με θέμα: «To ταξίδι εμπειριών του κοσμήματος ως τρόπος ενίσχυσης της δημιουργικότητας των ανθρώπων και της βιωσιμότητας του πλανήτη». Παρουσιάζει ο ιδρυτής της, κ. Περικλής Γαλανάκης.