FYI

«Το Μάρτη φοράμε πάντα μπλε»

28.03.2019
«Το Μάρτη φοράμε πάντα μπλε»
Καμπάνια Ευαισθητοποίησης από τη Servier Hellas για τον Καρκίνο του Παχέος Εντέρου

Με κεντρικό μήνυμα «Το Μάρτη φοράμε πάντα μπλε» και με βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού στην Ελλάδα για τη 2η αιτία θανάτων στην Ευρώπη που συνδέονται με τον καρκίνο, τον καρκίνο του παχέος εντέρου*, η Servier Hellas, θυγατρική στην Ελλάδα του διεθνούς ανεξάρτητου φαρμακευτικού Ομίλου Servier με έδρα τη Γαλλία, πραγματοποίησε το Μάρτιο καμπάνια ευαισθητοποίησης ενάντια στη συγκεκριμένη νόσο.

Με μια σειρά δράσεων που διήρκεσαν όλο το Μάρτιο, ο οποίος θεωρείται μήνας πρόληψης ενάντια στον καρκίνο του παχέος εντέρου, η εταιρεία ενημέρωσε το ευρύ κοινό καθώς και τους εργαζομένους της για το συγκεκριμένο θέμα.

Η καμπάνια περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, post στα social media της εταιρείας με θέμα το Μπλε Μάρτη (Blue March), τη διεθνή πρωτοβουλία που καλεί τους χιλιάδες ασθενείς, φροντιστές, επιστήμονες και μέλη της κοινότητας του καρκίνου του παχέος εντέρου σε όλο τον κόσμο να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον αγώνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη συγκεκριμένη νόσο. Η κορύφωση των δράσεων πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 11-15 Μαρτίου.

Για την οργάνωση και υλοποίηση των δράσεων η Servier Hellas συνεργάστηκε με κοινωνικούς επιχειρηματίες με σκοπό να μεταδώσει το μήνυμα της σημασίας της ενημέρωσης, της διατροφής, της φυσικής άσκησης και της μείωσης του στρες ως παράγοντες πρόληψης για τη συγκεκριμένη μορφή καρκίνου. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν η Μαρία Καρακωστάνογλου, δημιουργός του WalkWithMe - a giving back project, η οποία μύησε τους εργαζομένους στις τεχνικές του brain gym, καθώς και δυο μέλη της κοινότητας των νεοφυών κοινωνικών επιχειρηματιών του Impact Hub Athens, το Χυμοποιείο, μια επιχείρηση που βασίζεται στην αλληλέγγυα οικονομία, και η διατροφολόγος Τόνια Ζηλιαναίου.

Τέλος, η Παθολόγος-Ογκολόγος Dr Φλώρα Σταυρίδη ενημέρωσε σε ειδική ομιλία το προσωπικό της εταιρίας για τα θέματα που άπτονται της συγκεκριμένης νόσου.

«Η Servier Hellas είναι υποστηρικτής της διεθνούς κοινότητας του BlueMarch στόχος της οποίας είναι να στρέψουμε το βλέμμα των συνανθρώπων μας σε μια μορφή καρκίνου για την οποία δεν είναι ιδιαίτερα ενήμεροι κι όμως αποτελεί τη 2η πιο συχνή μορφή καρκίνου στις γυναίκες και την 3η στους άντρες στην Ευρώπη» λέει χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου, κ. Frédéric Fouilloux. «Είμαστε πολύ περήφανοι που συμβάλλαμε και φέτος στην παγκόσμια αυτή προσπάθεια».