Ποιος δε θυμάται το πρώτο του φιλί; Μάλλον, όλοι μας, γιατί η γλυκιά εκείνη αίσθηση μάς μένει χαραγμένη για πάντα. Το πρώτο φιλί είναι η αρχή για κάτι μεγαλύτερο, είναι η αφετηρία για στιγμές χαράς και ευτυχίας. Αυτό έρχεται να μας υπενθυμίσει η Coca-Cola, μέσα από την καμπάνια «Kiss Happiness», η οποία είναι αφιερωμένη στη δύναμη του φιλιού. Αφορμή τα 100α γενέθλια του γυάλινου μπουκαλιού της μάρκας, που αποτελεί το πιο «πολυφιλημένο» αντικείμενο παγκοσμίως, αφού έχει αγγίξει πάνω από 1,5 τρισεκατομμύριο φορές τα χείλη των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο από τη στιγμή που «γεννήθηκε». Το μπουκάλι – σύμβολο, φέτος συμπληρώνει τα 100 του χρόνια και το γιορτάζει, έχοντας ετοιμάσει μια σειρά από συναρπαστικές εκπλήξεις αυτό το καλοκαίρι. Αποκορύφωμα, η συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά, τον κορυφαίο Έλληνα σταρ, ο οποίος θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας στη χώρα μας.
Όλα ξεκίνησαν το 1915 με ένα απολαυστικό φιλί. Το γυάλινο μπουκάλι της Coca-Cola δημιουργήθηκε μετά από αίτημα της εταιρίας να σχεδιαστεί «ένα μπουκάλι το οποίο θα είναι τόσο αναγνωρίσιμο, ώστε να το καταλαβαίνει κανείς ακόμα και στο σκοτάδι, ή ακόμα και αν βρίσκεται σπασμένο στο έδαφος». Το γνωστό σε όλους μας γυάλινο μπουκάλι αποτελεί πλέον ένα παγκόσμιο σύμβολο χαράς, που έχει προσφέρει απλόχερα έμπνευση στην pop κουλτούρα. Από τότε μέχρι σήμερα, έχουν περάσει 100 χρόνια. Έναν αιώνα αργότερα, εξακολουθεί να διαθέτει τις ίδιες, όμορφες καμπύλες, που το καθιστούν ίσως την πιο αναγνωρίσιμη συσκευασία προϊόντος παγκοσμίως. Γιορτάζοντας τα 100 χρόνια του διάσημου μπουκαλιού της, η Coca-Cola λανσάρει την καμπάνια «Kiss Happiness», παρουσιάζοντας παγκόσμια σύμβολα της καλλιτεχνικής σκηνής να φιλάνε το καμπυλωτό μπουκάλι.
Όλοι μας, λοιπόν, έχουμε κάτι κοινό με σταρ όπως η Marilyn Monroe, ο Elvis Presley, η Rita Ora και ο Aviici: από τον υπέροχο ήχο του ανοίγματος του μπουκαλιού, μέχρι τη στιγμή που τα χείλη μας ακούμπησαν το στόμιο, όλοι μας έχουμε μοιραστεί την ίδια εμπειρία χαράς, έχοντας «φιλήσει» ένα μπουκάλι Coca-Cola.
Την ίδια απολαυστική εμπειρία θα μοιραστούν οι καταναλωτές όμως και με τον Σάκη Ρουβά, τον κορυφαίο Έλληνα σταρ. Ο αγαπημένος καλλιτέχνης θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας «Kiss Happiness», στην Ελλάδα και θα συντροφεύσει την Coca-Cola σε όλες τις μοναδικές ενέργειες που έχει ετοιμάσει αυτό το καλοκαίρι. Ο Σάκης Ρουβάς, έχοντας πλέον μια καταξιωμένη πορεία στα καλλιτεχνικά δρώμενα της χώρας, εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία και τις αξίες της μάρκας, δείχνοντάς μας πώς η επιτυχία μπορεί να είναι διαχρονική. Ακριβώς όπως συμβαίνει και για το γυάλινο μπουκάλι της Coca-Cola!
Η επικοινωνία της καμπάνιας “Kiss Happiness” μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, έντυπη, digital και outdoor επικοινωνία, καθώς και ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων. Βασικό όχημα θα αποτελέσει και το site kisshappiness.com, μέσω του οποίου οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν το δικό τους μπουκάλι Coca-Cola. Με ένα μόνο κλικ, οι επισκέπτες του site θα μπορούν να επιλέξουν την αγαπημένη τους φωτογραφία, να «ντύσουν» με αυτή το μπουκάλι της μάρκας και να δημιουργήσουν έτσι τη δική τους, προσωποποιημένη digital συσκευασία.
Όλα ξεκίνησαν το 1915 με ένα απολαυστικό φιλί…
Πέρασε πολύς καιρός από εκείνο το πρώτο φιλί. Αλλά διαρκεί για πάντα.
#KissHappiness