Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας παρουσίασε παράλληλα τα Οικονομικά της Στοιχεία όπως αυτά καταγράφονται στον ισολογισμό του έτους 2014, αλλά και όπως αυτά εμφανίζονται τους πρώτους μήνες του 2015.
Το 2014 η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. πραγματοποίησε πωλήσεις 133,7 εκατ. ευρώ, έναντι 126,4 εκατ. ευρώ το 2013 (αύξηση 5,7%). Τα κέρδη της κατόπιν φόρων ανήλθαν σε 8,2 εκατ. ευρώ έναντι 7,8 εκατ. ευρώ το 2013 (αύξηση 5%). Κατά τη διάρκεια του 2014 η εταιρεία πέτυχε σημαντική μείωση του τραπεζικού της δανεισμού από 40 εκατ. ευρώ σε 25 εκατ. ευρώ.
Ταυτόχρονα, η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Παραμένει αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον τομέα της μπισκοτοποιίας, με νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας. Το αντίστοιχο μερίδιο αγοράς για το 2014 ανήλθε σε 64%, έναντι 62% το 2013.
Στον τομέα των αρτοσκευασμάτων η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση. Διατηρεί ωστόσο την ηγετική της θέση στην κατηγορία της Premium Φρυγανιάς. Το μερίδιό της στην αγορά φρυγανιάς ανήλθε το 2014 σε 27%, όσο και το 2013.
Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. αύξησε τα μεγέθη της και στην αγορά δημητριακών, με τα Digestive Bars. Το σχετικό μερίδιό της ανήλθε το 2014 σε 15%, έναντι 14% το 2013.
Στην αγορά άρτου, η εταιρεία συνέχισε να κατέχει ηγετικό ρόλο σε ότι αφορά την ανάπτυξη και την προώθηση καινοτόμων προϊόντων.
Το 2014, το μερίδιο της εταιρείας στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 4% ενώ στη «μικρή λιανική» αγορά αυξήθηκε κατά 7%.
Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. αναπτύσσεται δυναμικά και στις διεθνείς αγορές με κύριο στόχο την επώνυμη διείσδυση των προϊόντων στα τοπικά Οργανωμένα Δίκτυα Λιανικής, με έμφαση στις Ευρωπαϊκές Αγορές και τις Αγορές της Μέσης Ανατολής. Η εταιρεία αποσκοπεί στον τριπλασιασμό των εξαγωγών της την επόμενη διετία.
Τέλος, θετικός είναι και ο μέχρι στιγμής απολογισμός του τρέχοντος έτους. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015, η εταιρεία εμφανίζει αύξηση κύκλου εργασιών κατά περίπου 4% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. παραμένει προσηλωμένη στο αναπτυξιακό της πλάνο, με έδρα την Ελλάδα, με σεβασμό στους καταναλωτές και με βάση την έρευνα και την καινοτομία. Επενδύει από 7 έως 10 εκατ. ευρώ ετησίως σε νέα προϊόντα, σε νέες τεχνολογίες και στον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού της.
«Οι Έλληνες είναι αυτοί που κράτησαν την εταιρεία μας στην κορυφή, τρεις γενιές τώρα. Οι Έλληνες είναι αυτοί που εμπιστεύονται για περισσότερο από 90 χρόνια τα προϊόντα μας. Στην ελληνική Οικονομία επενδύουμε, την ελληνική επιχειρηματικότητα ενισχύουμε, με βάση την Ελλάδα θα αναπτυχθούμε περαιτέρω. Το μέλλον μας είναι εκεί που βρίσκονται οι ρίζες μας. Η «Αρχαία Σπορά» αποτελεί απτό παράδειγμα της φιλοσοφίας μας. Ένα ψωμί με Δίκοκκο Σιτάρι, ένα σπόρο με ρίζες στους Αρχαίους προγόνους μας, ένα διατροφικό θησαυρό. Είναι ένα γευστικό προϊόν που θα κερδίσει μία ξεχωριστή θέση στο μέλλον της ελληνικής αγοράς άρτου» δήλωσε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας κα. Ιωάννα Παπαδοπούλου