Συγκεντρώνοντας πλήθος εκθετών και ακόμη περισσότερων επισκεπτών απ΄ όλο τον πλανήτη, κάνοντας τον Detlef Braun, μέλος του Δ.Σ. της Messe Frankfurt GmbH να δηλώσει:. «Η Ambiente ποτέ δεν υπήρξε τόσο διεθνής και κομβικής σημασίας για τον κλάδο όσο σήμερα. Αυτό επιβεβαιώνει την αξιολόγησή μας για την διοργάνωση της Ambiente ως παγκοσμίως κορυφαία εμπορική έκθεση για την αγορά καταναλωτικών αγαθών. Το θετικό οικονομικό κλίμα στην Γερμανία και η ανοδική πορεία της παγκόσμιας οικονομίας έχουν δώσει στην έκθεση μία ουσιαστική ώθηση».
Στη φετινή Ambiente εμφανίστηκαν νέες τάσεις και στυλ: η Stunning Temper (χαρωπά χρώματα, όπως mantarine, lime green, δυναμικά μοτίβα συνδυασμένα σε πλεκτά με λεπτομέρειες από πλαστικό, παραδοσιακές τεχνικές πλέξης με ξύλινες χάντρες), η Subtle Spirit (ήσυχο και διακριτικό στυλ με ραφινάτη αισθητική, επικρατούν το μώβ, το midnight blue, ματ χρυσό σε συνδυασμούς παλιών τεχνικών με νέο design), η Serene Nature (παστέλ αποχρώσεις, φυσικά υλικά, απλές φόρμες και κρεμαστά αξεσουάρ σε συνδυασμό με φυσικά μοτίβα και υλικά όπως λινά, βαμβακερά και διακριτικά βαμμένο δέρμα), η Striking Mind (δυνατά χρώματα και καθαρές γραμμές, μονόχρωμες επιλογές με γραμμικά και γεωμετρικά σχέδια συνδυασμένα με υλικά όπως ξύλο, γυαλί και μέταλλο).
Διακρίναμε με χαρά και ελληνικές συμμετοχές όπως οι YALCO – FEST, YALCO – IONIA, YIOULA, ACHILLEAS ACCESSORIES, ANEMI SA, AXEL ACCESSORIES, ΑΦΟΙ ΒΛΑΧΟΥ ΑΕ, CHROMA POTTERY, PAVLIDIS CERAMICS "A MANO" CREATIONS, HELLENIC CANDLE COMPANY κ.α.
Τη σκυτάλη στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών για το υπόλοιπο της χρονιάς παίρνει η Tendence 2014 που θα πραγματοποιηθεί 30/8-2/9 αφού το 80% το επισκεπτών της Ambiente θα μεταβεί και πάλι στην Φρανκφούρτη για το γεγονός αυτό.
messefrankfurt.com/frankfurt