Η φτωχή μητέρα της Τζελσομίνα πουλά την κόρη της σε βάναυσο πλανόδιο διασκεδαστή. Το αθώο κορίτσι τον ακολουθεί στην περιοδεία του όπου γνωρίζει και ερωτεύεται τον «Τρελό». Εχοντας εγκαταλείψει για λίγο τον νεορεαλισμό, ο Φελίνι πραγματεύεται μέσα από τους χαρακτήρες του φιλμ θεμελιώδη θέματα όπως η λύτρωση και η χάρη, αναδομώντας ήρωες κατακυριευμένους από τα συναισθήματά τους και διαρκώς διαπλεκόμενους σε μια περισσότερο σκοτεινή και βαθιά ουμανιστική εκδοχή της «Πεντάμορφης Και Του Τέρατος». Η.Ν.
Η φτωχή μητέρα της Τζελσομίνα πουλά την κόρη της σε βάναυσο πλανόδιο διασκεδαστή.