Αιχμάλωτος ενός σπασμένου ποδιού φωτογράφος σκοτώνει την ανία του κατασκοπεύοντας τους γείτονες και δίνοντας στον Χίτσκοκ αφορμή να αναδείξει την ηδονοβλεψία σε ανυπέρβλητο ανθρώπινο ένστικτο, που δεν μπορεί παρά να εκδηλωθεί ως σινεφιλία. Αρματώνοντας με επείγουσα σημασία μερικά συνήθως ευκαταφρόνητα αντικείμενα και μοντάροντας έτσι τις εικόνες του ώστε να συνδιαλέγονται σιωπηλά μεταξύ τους αλλά και με τον θεατή φτιάχνει ένα από τα πιο εξονυχιστικά αναλυμένα κινηματογραφικά αριστουργήματα. Ι.Π.
Αιχμάλωτος ενός σπασμένου ποδιού φωτογράφος σκοτώνει την ανία του κατασκοπεύοντας τους γείτονες και δίνοντας στον Χίτσκοκ αφορμή να αναδείξει την ηδονοβλεψία σε ανυπέρβλητο ανθρώπινο ένστικτο, που δεν μπορεί παρά να εκδηλωθεί ως σινεφιλία.