O Ρον Μπέργκουντι, διάσημος εκφωνητής ειδήσεων στο Σαν Ντιέγκο της δεκαετίας του 70, κρύβει πίσω από την χαριτωμένη τηλεοπτική του εικόνα έναν άνθρωπο αλαζόνα, ματαιόδοξο, προσβλητικά σεξιστή. Οταν λοιπόν πληροφορείται ότι η εκρηκτική ξανθιά που μόλις τον «έφτυσε» σ' ένα πάρτι προορίζεται για συνεργάτιδά του στο γυαλί, ξεκινά έναν αδυσώπητο πόλεμο, ο οποίος θα δώσει νέες διαστάσεις στη μάχη των φύλων.
Θα έπρεπε ίσως να ξέρουμε από πρώτο χέρι για την ειδησεογραφική νοοτροπία των αμερικανικών τηλεοπτικών καναλιών του 70 (η περίοδος του «happy talk news», που κατέρριψε τη μονόχνοτη, σοβαροφανή εκφώνηση του 60) για να εκτιμήσουμε το σκηνοθετικό ντεμπούτο του πρώην συν-σεναριογράφου του «Saturday Night Live» Ανταμ Μακ Κεϊ. Οπως και να χει, μπορούμε να καταλάβουμε τη νοσταλγία του για μια εποχή που δεχόταν χωρίς δεύτερη σκέψη το «πολιτικά μη ορθό» ή πάλι να γελάσουμε με τη σατιρική του ματιά πάνω στον καιροσκόπο και εγωμανή lοser, τον οποίο εμψυχώνει με απίστευτη όρεξη ο Γουίλ Φέρελ. Τίποτα από αυτά, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι μπορούμε να εκλάβουμε ως ταινία ένα κολάζ από κακόγουστες ως επί το πλείστον πλακίτσες στη βάση μιας ανύπαρκτης σχεδόν δραματουργίας.
Ρ.Ε.