Ενα φλογερό ερωτικό τρίγωνο ανάμεσα σε δυο παιδικούς φίλους και τη νεαρή πόρνη που θα τους φέρει μοιραία σε σύγκρουση...
Αν χρειαζόταν κανείς να εντοπίσει ένα πρόβλημα στην πρώτη μεγάλου μήκους δημιουργία αυτού του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη, θα ήταν πιθανότατα μόνο στο σενάριο. Και σε μια ιστορία που προδίδει σχετικά γρήγορα τα όρια και τους περιορισμούς της. Δεν είναι το στόρι, όμως, που φαίνεται να ενδιαφέρει πρωτίστως τον προικισμένο με σαφές ταλέντο και έντονο βλέμμα Μασάδο. Η ταινία του βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στους χαρακτήρες που την κατοικούν, στην ατμόσφαιρα την οποία κατορθώνει και συλλαμβάνει, τις σκόρπιες και πυρετικές στιγμές που φιλμάρει. Τοποθετημένη σε μερικές από τις πιο περιθωριακές γωνιές της βραζιλιάνικης πραγματικότητας, φωτογραφημένη μέσα σε θερμά και έντονα χρώματα και προικισμένη με τρεις ιδιαίτερα ελκυστικούς πρωταγωνιστές (με πρώτη και καλύτερη την... αμαρτωλή Αλις Μπράγκα, ανιψιά της Σόνια), η ταινία ξεχειλίζει από ερωτισμό και ζωώδη ενέργεια. Αναδίδει ζωηρό το αίσθημα του αίματος που βράζει στις φλέβες των νεαρών ηρώων, του πόθου που σιγοκαίει στα σωθικά, του ιδρώτα που ποτίζει τα κορμιά, αλλά και της οργής η οποία τους στρέφει ενάντια σε έναν περίγυρο που τους κατατρέχει κι ένα πεπρωμένο που τους εμποδίζει συνεχώς να ανασάνουν και να ξαποστάσουν. Με μια διαρκώς ανήσυχη κάμερα και μια γλαφυρή αίσθηση του άμεσου και του επείγοντος, ο Μασάδο βουτά στις στερεότυπες επιφάνειες του ερωτικού τρίο που περιγράφει για να αντλήσει από το τρικυμιώδες εσωτερικό του όλη τη ζήλια και το πάθος που δονεί τους πρωταγωνιστές. Το ντεμπούτο στο οποίο καταλήγει είναι βίαιο, ηλεκτρισμένο και πολύ σέξι.
ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ