Εχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στη σκιά του πατέρα του, του θρυλικού διευθυντή φωτογραφίας Χάσκελ Γουέξλερ (Οσκαρ για το Ποιoς Φοβάται Τη Βιρτζίνια Γουλφ; και το Bound For Glory), ο «αγαπημένος» του γιος αποφάσισε να οπλιστεί με μια κάμερα και να επιχειρήσει αφενός μια σεβάσμια αποτίμηση στο έργο του διάσημου γονιού του, αφετέρου μια απόπειρα επούλωσης μακροχρόνιων οικογενειακών εντάσεων. Παρουσιάζοντας το αντικείμενό του απ όσες περισσότερες πλευρές μπορεί (η κινηματογραφική είναι μόνο μία από αυτές), ο σκηνοθέτης του φιλμ καταλήγει σε μια προσωπική και εντελώς άμεση κατάθεση, η οποία μπορεί να μοιάζει επαναλαμβανόμενη από ένα σημείο και μετά, δεν παύει όμως στιγμή να είναι ειλικρινής. Λ.Κ.
Εχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στη σκιά του πατέρα του, του θρυλικού διευθυντή φωτογραφίας Χάσκελ Γουέξλερ (Οσκαρ για το Ποιoς Φοβάται Τη Βιρτζίνια Γουλφ; και το Bound For Glory), ο «αγαπημένος» του γιος αποφάσισε να οπλιστεί με μια κάμερα και να επιχειρήσει αφενός μια σεβάσμια αποτίμηση στο έργο του διάσημου γονιού του, αφετέρου μια απόπειρα επούλωσης μακροχρόνιων οικογενειακών εντάσεων.