The Following

29.03.2007
Γυρισμένο σε 16mm, με προϋπολογισμό έξι χιλιάδων δολαρίων, με γυρίσματα μόνο τα Σαββατοκύριακα μέσα σε διάρκεια ενός χρόνου, ασπρόμαυρο και ηθελημένα ακατέργαστο, το ντεμπούτο του Κρίστοφερ Νόλαν προδίδει πολλά για τον μετέπειτα δημιουργό του ΜΕΜΕΝΤΟ, του ΦΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ και του ΒΑΤΜΑΝ BEGINS.

Γυρισμένο σε 16mm, με προϋπολογισμό έξι χιλιάδων δολαρίων, με γυρίσματα μόνο τα Σαββατοκύριακα μέσα σε διάρκεια ενός χρόνου, ασπρόμαυρο και ηθελημένα ακατέργαστο, το ντεμπούτο του Κρίστοφερ Νόλαν προδίδει πολλά για τον μετέπειτα δημιουργό του ΜΕΜΕΝΤΟ, του ΦΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ και του ΒΑΤΜΑΝ BEGINS. Δομημένο σε παρόν, παρελθόν και μέλλον, αφηγείται την ιστορία ενός άνεργου μοναχικού συγγραφέα, του Μπιλ, που ζει στο Λονδίνο. Η εμμονή του Μπιλ στο να παρατηρεί τους ανθρώπους γύρω του προκειμένου να ανακαλύψει την επόμενη έμπνευση του αρχίζει να «σοβαρεύει» όταν θα αρχίζει να επιλέγει αγνώστους μέσα από το πλήθος και να τους ακολουθεί. Η εντύπωση, όμως, που θα του προκαλέσει ο Κομπ, ένας ληστής που συμπεριφέρεται ανάλογα με τον Μπιλ στα θύματά του, θα οδηγήσει και τους δύο σε μία πλεκτάνη αυτογνωσίας. Μέσα σε 70 λεπτά, ο Νόλαν θα έχει αποδομήσει το νουάρ, θα έχει πειραματιστεί ολοκληρωτικά πάνω στις δυνατότητες του πισωγυρίσματος του χρόνου, θα έχει εξασκήσει κάθε δυνατότητα κινηματογραφικής γραφής πάνω στην ηδονοβλεψία και τελικά θα έχει στα χέρια του -σχεδόν αμοντάριστο- έναν αδιάσειστο μάρτυρα για το ταλέντο του.

extras
Πρεμιέρα για το ΤΗΕ FOLLOWING, που δεν έφτασε ποτέ στις ελληνικές αίθουσες, με δυνατότητα χρονολογικής αποκατάστασης των σκηνών και οπτικές γωνίες σε αντιπαραβολή με το σενάριο του Νόλαν.