Η τουρνέ της Μαντόνα «Rebel Heart» απέφερε ακαθάριστα 169.8 εκατομμύρια δολάρια.
Η δέκατη παγκόσμια περιοδεία της Μαντόνα «Rebel Heart», που ξεκίνησε από το Μόντρεαλ στις 9 Σεπτεμβρίου 2015, διήρκησε ένα επτάμηνο με την καλλιτέχνιδα να γεμίζει 20 στάδια μόνο σε ΗΠΑ και Καναδά έως το τέλος του Οκτωβρίου. Η ευρωπαϊκή περιοδεία περιλάμβανε 16 πόλεις σε 11 χώρες από τον Νοέμβριο έως τον Δεκέμβριο. Στην Ασία συναυλίες δόθηκαν σε επτά πόλεις και η παγκόσμια περιοδεία ολοκληρώθηκε σε Νέα Ζηλανδία και Αυστραλία με τελευταίο σταθμό το Σίδνεϊ στις 20 Μαρτίου 2016.
Η «Επαναστάτρια καρδιά» (Rebel Heart) έκοψε 1.045.479 εισιτήρια σε όλο τον κόσμο. Στο Παρίσι τα εισιτήρια πουλήθηκαν μέσα σε πέντε λεπτά και η συναυλία έγινε sold out. Το ίδιο έγινε και στο Έντμοντον του Καναδά με τα εισιτήρια να 'εξαφανίζονται' σε δευτερόλεπτα. Επιπλέον ημερομηνίες για σόου προστέθηκαν στο Μόντρεαλ, Νέα Υόρκη, Κολωνία, Πράγα, Βερολίνο, Άμστερνταμ, Παρίσι, Λονδίνο και Τορίνο λόγω της αυξημένης ζήτησης. Οι μέσες τιμές των εισιτηρίων για την Rebel Heart Tour υπολογίστηκε ότι έφτασαν τα 452,33 δολάρια.
Στο σύνολο τους οι περιοδείες της Μαντόνα απέφεραν έσοδα πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια με την τραγουδίστρια να βρίσκεται στην κορυφή με τις πιο κερδοφόρες περιοδείες από την πρώτη της περιοδεία ανά την υφήλιο, την περίφημη «Blonde Ambition» το 1990.
Η Μαντόνα δεν κατέχει μόνο το ρεκόρ ακαθάριστων εσόδων στην κατηγορία σόλο καλλιτέχνιδας για περισσότερο από μια δεκαετία, αλλά είναι και η μοναδική γυναίκα που κατατάσσεται τρίτη στο top 6 του Billboard Boxscore με τις πιο κερδοφόρες συναυλίες από το 1990.
Πρώτοι είναι οι Rolling Stones με 1,84 δισεκατομμύρια δολάρια, δεύτεροι οι U2 με 1,67 δισεκατομμύρια δολάρια, τρίτη η Μαντόνα με 1,31 δισεκατομμύρια δολάρια, τέταρτος κατατάσσεται ο Μπρους Σπρίνγκστιν με 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια, πέμπτος ο Έλτον Τζον με 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια και έπονται οι Μπον Τζόβι με 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το «υλικό κορίτσι» δικαίωσε τον τίτλο του «Material Girl» , της μεγάλης της επιτυχίας από το δεύτερο άλμπουμ της «Like a Virgin» (1984) όπου η Μαντόνα ‘υμνεί’ τον υλισμό, επιζητώντας-σύμφωνα με τους στίχους- μια πλούσια και εύπορη ζωή, παρά ρομαντισμό και σχέσεις.
Για κάποιους η Μαντόνα Λουίζ Τσικόνε θεωρείται η ζωντανή απόδειξη του 'αμερικανικού ονείρου', καθώς ξεκίνησε την καριέρα της από το μηδέν, με ελάχιστα χρήματα και μπόρεσε μόνη της να χτίσει μια βιομηχανία-πακτωλό πάνω στο όνομά, την εικόνα της και φυσικά στο ταλέντο της.