Μαθητές μετατρέπουν την αγαπημένη σου φωτογραφία σε έργο Τέχνης με την υπογραφή των Πικάσο, Βαν Γκογκ, Τσαρούχη ή Λύτρα

07.06.2021
Μαθητές μετατρέπουν την αγαπημένη σου φωτογραφία σε έργο Τέχνης με την υπογραφή των Πικάσο, Βαν Γκογκ, Τσαρούχη ή Λύτρα
Απίστευτο κι όμως αληθινό. Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης οι μαθητές του Γ3 τμήματος του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων σου προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα

Τι θα λέγατε αν ο Βαν Γκογκ, ο Ντα Βίντσι ή ακόμη κι ο Πικάσο είχε ζωγραφίσει το θέμα μιας δικής σας φωτογραφίας; Χρησιμοποιώντας την τεχνοτροπία διάσημων ζωγράφων, μαθητές του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων αποτυπώνουν καλλιτεχνικές δημιουργίες και τις φέρνουν μ’ έναν τρόπο από το μουσείο στο… σαλόνι ή σε προσωπικά σας αντικείμενα!

Στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα «Mαθητική Εικονική Επιχείρηση» του Junior Achievement Greece, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ’3 του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων ένωσαν τις δυνάμεις τους και ίδρυσαν τη Μαθητική Επιχείρηση Art-Tech. «Θέλαμε να δοκιμάσουμε τα όριά μας, να κάνουμε κάτι δημιουργικό και καινοτόμο, να ανατρέψουμε παγιωμένες αντιλήψεις για την τέχνη, πότε θεωρήσαμε την συμμετοχή μας στο συγκεκριμένο διαγωνισμό ως την κατάλληλη ευκαιρία!» εξηγούν οι μαθητές.

Η Art-Tech χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης επεξεργάζεται φωτογραφίες σύμφωνα με τεχνοτροπίες κορυφαίων ζωγράφων και δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να δημιουργήσει το δικό του μοναδικό έργο τέχνης και να ανακαλύψει τον ζωγράφο που κρύβεται μέσα του. «Η Αγγελίνα, το έξυπνο ChatBot, βοηθάει τον πελάτη να επιλέξει ,μέσα από μια μεγάλη γκάμα κορυφαίων Ελλήνων και ξένων ζωγράφων, την τεχνοτροπία της προτίμησής του. Όταν καταλήξει στον ζωγράφο της αρεσκείας του, ανεβάζει τη φωτογραφία που θέλει να μετατρέψει σε έργο τέχνης και εμείς με τη χρήση Νευρωνικών Δικτύων την επεξεργαζόμαστε σύμφωνα με την τεχνοτροπία του ζωγράφου αυτού» εξηγεί ο Μιχάλης, υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος.

Ο Πικάσο, ο Μονέ, ο Ντεγκά, ο Λύτρας είναι ορισμένοι από τους ζωγράφους που «δανείζουν το πινέλο τους» στην Art-Tech για να κατασκευάσει τις δημιουργίες της. Στο επιχειρηματικό πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνεται και η εκτύπωση της επεξεργασμένης φωτογραφίας σε αντικείμενο που επιλέγει ο πελάτης από το e-shop της και η αποστολή στο χώρο του. «Ποιος δεν θα ήθελε να έχει μια κούπα, μια θήκη κινητού, μια τσάντα ή ένα ρούχο διακοσμημένο με το δικό του μοναδικό έργο τέχνης;» αναρωτιέται η Μαριλίζα και συνεχίζει «Η εταιρεία μας έχει ως αποστολή να φέρει την τέχνη στην καθημερινότητα του καθενός και να την κάνει πιο όμορφη.

Άλλωστε, η πεποίθηση ότι η τέχνη είναι σημαντική και πρέπει να ανήκει σε όλους ήταν και το κίνητρο για την δημιουργία της Art-Tech». Με τιμές ανταγωνιστικές και κορυφαία ποιότητα προϊόντων η Art-Tech στοχεύει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη, να εξασφαλίσει την οικονομική βιωσιμότητά της, να αναπτυχθεί και να πετύχει.

Μια τρισδιάστατη Virtual Gallery φιλοξενεί τις καλύτερες «επεξεργασμένες φωτογραφίες» με την άδεια των δημιουργών τους. Οι επισκέπτες του site https://www.art-tech.shop/ θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία, να απολαύσουν εξαίσια έργα τέχνης αλλά και να εκθέσουν τα δικά τους εάν το επιθυμούν.

«Ποτέ δεν καταλάβαμε γιατί τα έργα των μεγάλων ζωγράφων είναι “φυλακισμένα” στους τοίχους ενός Μουσείου. Εάν η φύση ήταν μια Γκαλερί πιστεύουμε ότι ο Πικάσο, ο Ρέμπραντ, ο Ελ Γκρέκο, ο Ντεγκά, ο Μονέ, ο Λύτρας και τα άλλα “παιδιά” θα ένιωθαν αληθινά ελεύθεροι να μας μεταδώσουν τη μεγαλοφυΐα τους» δηλώνει ο Κωνσταντίνος Σαγματόπουλος, που ανέλαβε ολοκληρωτικά την δημιουργία της Gallery.

Παρά τις πρωτοφανείς συνθήκες λόγω της πανδημίας οι μαθητές κατάφεραν να αναπτύξουν μια σταθερή καθημερινή επικοινωνία, να συνεργαστούν, να οργανώσουν την εταιρεία τους και να την κάνουν παραγωγική. «Κάτω από άλλες συνθήκες θα ήταν ευκολότερη η συνεργασία και ίσως η οργάνωση και η υλοποίηση του σχεδίου μας. Η θέλησή μας και η επιμονή μας όμως μας βοήθησαν να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και να τα καταφέρουμε. Χρησιμοποιούμε όλα τα τεχνολογικά μέσα (social media, πλατφόρμες εκπαίδευσης, ηλεκτρονικές συσκευές κ.α) για να έχουμε μία άριστη και συνεχή επικοινωνία μεταξύ μας» δήλωσε η Εβίτα.

«Οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας λειτούργησαν και σαν κίνητρο για την επιλογή της διάθεσης των προϊόντων μέσω ενός e-shop, καθώς την εποχή αυτή όλες οι επιχειρήσεις κινήθηκαν προς την ίδια κατεύθυνση, προσαρμοζόμενες στους νέους κανόνες της αγοράς» συμπλήρωσε η Αγγελίνα.

Αυτό που προσέφερε στους μαθητές η δημιουργία της Art- Tech όπως εξηγούν οι ίδιοι, είναι ένα μοναδικό ταξίδι σε καινούργιες γνώσεις και εμπειρίες, αλλά κι ένα μάθημα ομαδικότητας. «Μοιράσαμε ρόλους ανάλογα με το χαρακτήρα, τα ενδιαφέροντα, τις ιδιαίτερες γνώσεις του καθενός. Κάθε ρόλος είναι σημαντικός και συμπληρώνει και στηρίζει τον άλλον. Μάθαμε να παίρνουμε ομαδικές αποφάσεις, να σεβόμαστε τις απόψεις των συμμαθητών μας, να νιώθουμε χρήσιμοι, υπεύθυνοι, να εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας και να τολμάμε» είπε η Ιωάννα. Αρωγός στην προσπάθεια αυτή είναι η καθηγήτρια Μαρία Παπαχρήστου.«Η όρεξη και το όραμα των παιδιών ήταν αυτά που με οδήγησαν στην απόφαση να συνεργαστώ μαζί τους και να οργανώσουμε αυτό το project. Καταλήξαμε στη συγκεκριμένη ιδέα ανάμεσα από πολλές άλλες γιατί συνδυάζει την τέχνη με την τεχνολογία και παράλληλα παράγει προϊόντα με ιδιαίτερη αισθητική και την προσωπική σφραγίδα του καθενός. Ο ρόλος μου είναι οργανωτικός και συντονιστικός» μας εξήγησε η κα Παπαχρήστου.

Η μαθητική ομάδα έχει την τύχη να υποστηρίζεται από τον Δρ. Δημήτρη Θανασά που εθελοντικά παρέχει τις συμβουλές του στα στελέχη της επιχείρησης και τα καθοδηγεί ώστε να γίνουν σωστοί επιχειρηματίες. Ο ίδιος δηλώνει : «Τα παιδιά της Art-tech, είναι εξαιρετικά προικισμένα, διανοητικά. Η φιλοδοξία μου ήταν να φτιάξουμε μια σχεδόν “αληθινή” εταιρεία, συμπυκνώνοντας τα 31 χρόνια επιχειρηματικής μου εμπειρίας σε έναν πρακτικό οδηγό του “πώς κάνω μπίζνες”. Μάθαμε να αξιοποιούμε όλα αυτά όπου η Art-tech υπερέχει από τον ανταγωνισμό, και να ικανοποιούμε στην πράξη τις ανάγκες του Πελάτη μας, κερδοφόρα. Και μπήκαμε στα βαθιά νερά του επιχειρηματικού τρόπου σκέψης: πώς να δουλεύουμε οργανωμένα και συστηματικά, χωρίς να αφήνουμε τα εμπόδια να μας σταματούν, αγαπώντας απεριόριστα αυτό που κάνουμε.»

Συνεργαζόμενες καθηγήτριες είναι η κ. Φανή Δαμιανάκη (καθηγήτρια εικαστικών) και η κ. Μαρίνα Πανδή.

Η ομάδα της Art- tech απαρτίζεται από τους μαθητές:

Αριάδνη Μπουρδέκα (Διευθύνουσα της Art-tech), Ιωάννα Ξηρογιάννη (Διευθύντρια Οικονομικών), Μαριλίζα Πάτσκα ( Διεύθυνση Marketing), Μιχάλης Πουλάκης και Κωνσταντίνος Σαγματόπουλος (Διεύθυνση Τεχνικού Τμήματος), Αγγελίνα Τζανετή (Υπεύθυνη Customer Care), Εβίτα Τσότρα (Γενική Γραμματέας) Νεφέλη Ξανθάκη, Αργυρώ Παγουρτζή, Κωστής Παπαδόπουλος, Θοδωρής Πατέλης, Μιχάλης Πετρούτσος, Γιώργος Σακελλαρίου, Κλαίρη Σαμαρά, Ερμής Σουλδάτος, Ηρώ Στραβοράβδη, Νίκος Τέκος, Κώστας Τέκος, Ανδρέας Τζιόλας, Γρηγόρης Τιμπλαλέξης, Γιώργος Τσέλιος, Έλενα Τσώνη, Μιχάλης Χαλκιαδάκης, Αλίκη Χάσκα, Στάθης Χατζησάββας, Βασίλης Χατζηστεργίου

«Το εγχείρημα μας αποδείχθηκε πολύ απαιτητικό, έχουμε αναλάβει πολλές ευθύνες και αυτό είναι κάτι πρωτόγνωρο για εμάς. Σίγουρα υπάρχει αγωνία για το αν θα καταφέρουμε να φέρουμε εις πέρας με επιτυχία το πρόγραμμα που έχουμε αναλάβει, υπάρχει όμως χαρά και θέληση που είναι και η βασική προϋπόθεση», δηλώνει η διευθύνουσα της Αrt- Tech Αριάδνη και καλεί όλους μας να συμβάλλουμε ώστε να «μπουν» οι μεγάλοι ζωγράφοι στις φωτογραφίες όλου του κόσμου.

Για τα μελλοντικά τους σχέδια δηλώνουν: «Δεν έχουμε αποφασίσει όλοι για το μελλοντικό μας επάγγελμα, αλλά πιστεύουμε πως αυτή η εμπειρία συνεργασίας, οργάνωσης, προγραμματισμού και ανάληψης ευθύνης θα είναι χρήσιμη για κάθε επάγγελμα που θα ακολουθήσουμε και σίγουρα κάποιοι από μας θα σκεφτούμε σοβαρά το μέλλον μας ως επιχειρηματίες, ενδεχομένως και στον χώρο της τέχνης!»

https://www.art-tech.shop/