Για τους περισσότερους υπαλλήλους, η καλή σχέση με το αφεντικό του είναι ιδανική, αν όχι απαραίτητη, για μια ομαλή επαγγελματική σταδιοδρομίας.
Οι καλές σχέσεις διευθυντών-υπαλλήλων είναι από τις πιο σημαντικές δυναμικές στο χώρο εργασίας, αφού μπορούν να εξασφαλίσουν την επιτυχία ενός εργαζομένου. Σε αυτό το πλαίσιο όμως, υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν οι εργαζόμενοι και ενοχλούν τα αφεντικά τους.
Δες και αυτό: Στρες στη δουλειά; 4 τρόποι για να το διώξεις χωρίς να φύγεις από το γραφείο σου
Παρακάτω, 10 διευθυντές μοιράζονται αυτό που τους ενοχλεί περισσότερο στους υπαλλήλους τους, για να ξέρεις τι πρέπει να αποφύγεις να κάνεις:
Έλλειψη πρωτοβουλίας
"Ο υπάλληλος που παρατηρεί πάντα ότι 'υπάρχει ένα πρόβλημα' ή 'κάτι πρέπει να γίνει' και δεν ασχολείται ενεργά να δώσει ή έστω να προτείνει μια λύση.
Πιθανή λύση:
"Άλλαξε τη γλώσσα και την προσέγγισή σου. Προσδιόρισε το πρόβλημα και το τι κάνεις για να το αντιμετωπίσεις. Αναζήτησε τα σχόλια και την υποστήριξη του διευθυντή σου σχετικά με λύσεις που έχεις δώσει."
- Gina L. Calder, Αντιπρόεδρος, Εκδρομικές Υπηρεσίες
Εγωισμός και κακή συμπεριφορά
"Έχω απογοητευτεί από εργαζόμενους που δεν βοηθούσαν ή ήταν υπερβολικά ανταγωνιστικοί. Μιλάω για συμπεριφορές όπως να θέλουν να παίρνουν πάντα εκείνοι τα εύσημα και να κατηγορούν τους άλλους για τα δικά τους λάθη. Ως διευθύντρια, έχω δει αυτό το είδος συμπεριφοράς να δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στις ομάδες. Όσο λιγότερο προσιτή είσαι, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να συνεργαστείς ομαλά με τα μέλη της ομάδας σου και είναι πολύ λιγότερο πιθανό ο προϊστάμενός σου να σας δει ως μια ομάδα που αξίζει μεγαλύτερες επιβραβεύσεις."
Πιθανή λύση:
"Δώστε τα εύσημα στους συνεργάτες σου όταν τα πράγματα πάνε καλά, κατάλαβε ότι το να παίρνεις ευθύνη για τα λάθη σου χτίζει την ακεραιότητά σου στο χώρο εργασίας και προσπάθησε να συμμετέχεις σε κοινωνικές δραστηριότητες που οργανώνονται στο χώρο εργασίας."
- Michelle Armer, Διευθύνουσα Σύμβουλος στο CareerBuilder
Αυτό το είδες; Έρευνα: Το κινητό τηλέφωνο επηρεάζει αρνητικά τις επιδόσεις σου παντού
Καθυστέρηση
"Η καθυστέρηση είναι κακή από μόνη της, αλλά είναι ακόμη χειρότερη όταν έρχεσαι με έναν φρέσκο καφέ στο χέρι."
Πιθανή λύση:
"Αν, ας πούμε, πρέπει να είσαι στη δουλειά στις 9 το πρωί, προγραμμάτισε να φτάσεις δέκα λεπτά νωρίτερα κάθε μέρα. Με αυτόν τον τρόπο αν βρεις παραπάνω κίνηση θα είσαι εκεί εγκαίρως."
- Caroline Kalentzos, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Posh PR
Δεν καταλαβαίνεις τις ευθύνες
"Ένα πρόβλημα είναι όταν ο υπάλληλος δεν κάνει αρκετές ερωτήσεις για το πώς να κάνει μια δουλειά σωστά. Ένας εργαζόμενος που δείχνει πρωτοβουλία και είναι ανεξάρτητος είναι πολύτιμος, αλλά υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ του να είναι κανείς αυτάρκης και να είναι απερίσκεπτος."
Πιθανή λύση:
"Ως διευθυντής, συνήθως δεν θέλω να βομβαρδίζομαι με ερωτήσεις, αλλά το εκτιμώ ότι όταν ένας υπάλληλος κάνει μια προσπάθεια και ρωτάει πώς να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες και την ομάδα μας".
- Nate Masterson, Διευθύνων Σύμβουλος, Maple Holistics
Αποφεύγεις τις ευκαιρίες
"Είναι ενοχλητικό να συνεργάζεσαι με ανθρώπους που δεν κάνουν ό, τι μπορούν για να αναπτυχθούν, και βρίσκουν δικαιολογίες όταν τους δίνονται ευκαιρίες για μια καλύτερη επαγγελματική σταδιοδρομία".
Λύση:
"Πες 'ναι' όταν ο προϊστάμενός σου ρωτά αν θέλεις να αναλάβεις κάτι καινούριο, είτε πρόκειται για μια ιδέα σε μια συνάντηση είτε για την επίβλεψη ενός νέου έργου που δεν έχεις ξανάχειριστεί."
- Jourdann Lubliner, ιδρύτρια + διευθύνουσα σύμβουλος, Electrify PR
Διάβασε επίσης: Θυμάσαι καλύτερα πρόσωπα ή ονόματα; Δες ποιο από τα δύο είναι το πιο σύνηθες
Ελλειψη επικοινωνίας
"Η μεγαλύτερη μου ενόχληση είναι όταν ένα μέλος της ομάδας αναθέτει ένα έργο αλλά ποτέ δεν επικοινωνεί το πώς προχωρά αυτό το έργο."
Πιθανή λύση:
"Είναι ευθύνη του ατόμου να προειδοποιεί κινδύνους και να ζητά καθοδήγηση. Αν το άτομο έχει κολλήσει και συνεχίζω να ρωτάω πότε θα ολοκληρωθεί η δουλειά και η προθεσμία πλησιάζει ανησυχητικά, αυτό το άτομο πρέπει να θέσει το θέμα".
- Ρέι Λι, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Sene